Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 316 119
  • 66 778

passenger

Jäsen
sano kapteenille terveisiä, juttelin sen kanssa uutena vuotena 0400 yöllä. hedelmällinen keskustelu

nyt otetaan uusi järjestys, mallia 1963

Ihan hyvä järjestys. Kapteeni on aika hiljainen kuten muukin seurue. Juon tässä piruuttani kämppiksen minttuviinatkin vielä ja suoraan pullosta ihan niin vaan. Ja vähän tällaista hippimenoa nyt

melanie safka - leftover wine

Nyt vähän tekisi mieli vetää kupoli ihan kunnon juntturaan. Hiton työt.

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Joo, jos saadaan joskus masinoimani kalsarikänniketjun jääkiekkojoukkue pystyyn, niin tavoitteena on ehdottomasti vastaavantyylinen avausottelu, mutta siinä matsissa kukaan ei saa jäädä vaihtopenkille vässyilemään.

Kyllä GM tietää. Verta vaan jäälle oli omaa tai vastustajan niin hyvä tulee. Saadaan ainakin väriä jäälle. Mukana sillä ainahan se turpaan ottaminen kotiolot voittaa tai no ainakin melkein...

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mä sain vaan säästöpossun. Sä oot ollu potentiaaline asiakas, mie en.
Ei kun suutarin lapsella ei ole kenkiä. Sama syndrooma. Faija oli Sypissä töissä, joten mulla ei ole rahaa.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Neil on parempi kääkkä kuin Bob. Tälle annan hissi-ihmisten käsimerkin.

On se silti vanha kääkkä.
Ahti Karjalainenkin oli hissi-ihmisiä. Se halusi Lontoossa hotellin 8. kerrokseen, ja sanoi hissipojalle että "7-Up and one more".

Vanhin vitsi.

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Jykevä bebanthen auttaa joka vaivaan

Eipä ole vielä auttanut mua.

Hehaa. tuli tuossa naispuoleiselta tuttavalta viestiä että "Saisko sulta kyydit tänään? Saat rahaa"...

Ja sinähän tietysti vastasit reilusti että "Sori mä oon just nyt Jatkiksen kalsarikänniketjussa, emmä pysty ajaa enää tänään mitään tai ketään."

Mitäs sitten soitettaisiin juomaveikoille iloisille??

Ehkäpä tämä George Thorogood - Drink Alone. Ketjun henkeen soveltuen.

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Ei oikeastaan. Pitäisi lähteä sinne Tampereelle "töihin" eli ei taida pystyä/ehtiä tänään. Kerroin että tonnilla saa. AjatteliVAT kuulemma jotain vitosta ehkä. Olis siis saanu varmaan kahta vielä. Hohhoijjaa, paljon kivempi ja parempi turvassa täällä.

olen tampereella, voisinko tuurata

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Perkele nyt ei meinaa tarjeta pelkissä kalsareissa. Piti vielä käydä parvekkeella hakemassa erittäin kylmiä juomia ja nyt on iho kananlihalla. Ei silti mitään vitun väsyneitä paitoja päälle.

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Useat meistä ovat nuorena olleet kovin paljon... Emme toki kaikki.

Osa meistä on vieläkin, vaikkakin matkamittariin on maileja kilahtanut.

Lähden tavoittelemaan huomiseksi Phil Collins -darraa rommin voimilla.

Ota ennemmin spiritus fortius 96% käyttöön. Et vain pelkästään saa Phil-darraa vaan lisälahjana napsahtaa Celine Dion&Rene Angeli pätkä pariskunnan petipuuhista, varsinkin parin sieltä alkuvuosien yhteistaivalluksen ajoilta.

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Mikä on Phil Collins -darra? Puku rypyssä, tukka lähtenyt ja ääni vinkuu?

Liittyypi animaatiosarja Pasilaan, jossa tuon nimisessä jaksossa päähenkilö näkee äärimmäisessä krapulassa kaikki ihmiset Phil Collinsina tai jonain muuna suhteellisen ärsyttävänä tyyppinä.

Spiritus fortiusta ei nyt ole, mutta päädyin eilen jatkoille, jossa jengi rupesi katsomaan Titanicia. Päätin lähteä silloin nurkkaan nukkumaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy