Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 316 083
  • 66 778

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Siitähän tuo ak onkin vedetty. Kun viimekeväänä "joku" näytti persettä leijonien keikkabussin ikkunasta toimittajalle, koodinimi "inka", niin joku kirjoitti tuollaisen tekstin Hesarin nyt ten-palstalle...

Luin tämän hienon ja nerokkaan oivalluksen ja vieläpä sotilaskodissa jos oikein muistan. Faktahan kuitenkin on että se Hakin perse (eikö se pikku-Hakki ollut joka pyllisti Ihqu-Inkalle) on kyllä Kalervon naamaan verrattuna kuin näkisi alastoman Scarlet Johanssonin sijaan Tarja Halosen vailla rihaman kiertämää. Hyi shaatana. Mietin vain miltä se Kalervon perse sitten mahtaisi näyttää kun naamakin on jo tuollainen? Tosin miksihän kukaan tervejärkinen edes ajattelisi moista? Hyvä kysymys johon koitan keksiä vastausta seuraavan Koffin voimalla...

Mutta ilta jatkuu ja meno senkun kovenee.

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Koff, Yellow Tail ja Cono Sur. Tällä porukalla pidetään hauskaa

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Hai te hiljaiset vituttelijat.
Minä olen Jere#3, eikä minua kiinnosta just nyt mennä ottelu- eikä HIFK-ketjuun yhtään. Pelit on mennyt niin päin vittua, että arvelen painavani entteriä väärässä kohtaa, joten en mene edes itseäni kiusaamaan sinne...
Olen anonyymi ja juopottelen hiljaa täällä, kun vaan niin perkeleesti vituttaa. Kiitos, että sain jakaa tämän täällä teidän kanssa.

Mistä saan avaimenperän?

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Oi että on suorastaan mukavaa viettää iltaa hyvän musiikin sekä kera oluen. Mutta olen havainnut näin Tammikuussa uuden medikaalisen ongelman itsessäni. Molemmista kämmenistäni hilseilee ihoa pois jatkuvalla syötöllä. Mikähän mahtanee moisen ongelman aiheuttaa? Olisikohan jollain valistuneilla kkk:laisilla ollenkaan arvauksia mikä mahtaa olla jutun juoni ja juuri?

Ongelmaan soveltuvaa musiikkia: Rascal Flats - Skin -

kende

Jäsen
Suosikkijoukkue
sport
Nostan tämän ketjun erittäin suureen arvoon. t. sivustaseurannut. Nyt minun on kuitenkin tunnustettava, että joudun lähtemään baariin, vielä tähän aikaan. Syvimmät pahoitteluni. Ehkä ensi kerralla taas kalsarit riittävät=(

Pitäkää mukava ilta, arvon kalsarilaiset!

ps. eilen oli nöyrät kalsarisaunaillat, pakko saada nähdä tyttöjäkin... on se heikko

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mutta olen havainnut näin Tammikuussa uuden medikaalisen ongelman itsessäni.

Perusrasva auttaa. Kyse on varmaan ihan tavallisesta talvisesta ilmiöstä, eli ilman kuivumisesta. Ainakin itselläni kinttujen pohjat tuppaa kuivumaan talvella. Helpottanee, kun päästään kesään?

Vituttaa tämä jatkuva syöksykierre, jolle ei näy loppua. Olkoon kassarina kukavaan ja Clarken paikalla kuka vaan. Kaikesta ei voi Haaveristakaan syyttää.

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Vituttaa tämä jatkuva syöksykierre, jolle ei näy loppua. Olkoon kassarina kukavaan ja Clarken paikalla kuka vaan. Kaikesta ei voi Haaveristakaan syyttää.

Hei, minä kannatan Bluesia, joka sentään lähestyy jo Mestis-karsintoja. Että heikomminkin voisi mennä. Clarkea ei tosin onneksi tarvitse enää katsella. Ehkä tänne kohta vielä ilmoittautuu joku Ipa-fani, niin voidaan itkeä oikein porukalla. :)

KHL:ssä pelattiin muuten reilun kolmen minuutin mittainen lätkämatsi. Ottelu oli pakko keskeyttää kun suurin osa pelaajista oli jo siihen mennessä tapellut itsensä suihkuun. Sellainen olisi kyllä mielenkiintoinen katsomokokemus.

Pistetään tuosta vielä linkki tapahtumiin:
http://www.youtube.com/watch?v=RlWaU-QN1QE

Viimeksi muokattu:

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ottelu oli pakko keskeyttää kun suurin osa pelaajista oli jo siihen mennessä tapellut itsensä suihkuun.

Juuh, oli mukavaa lukea Kukkosen kommentit aiheesta Iltapulusta..

- Lopulta tilanne oli se, ettei meidän vaihtoaitiossa ollut enää valmentajien ja huoltajien lisäksi kuin minä ja Karri. Joukkueen muut pelaajat olivat pukukopissa tai jäähyaitiossa, Kukkonen päivitteli.

Kovia nää Finskit. Sisua, vai Fisua...

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Joo, jos saadaan joskus masinoimani kalsarikänniketjun jääkiekkojoukkue pystyyn, niin tavoitteena on ehdottomasti vastaavantyylinen avausottelu, mutta siinä matsissa kukaan ei saa jäädä vaihtopenkille vässyilemään.

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Jaahas, nyt ollaan siinä rajalla. Uni tulisi salettiin mutta kun tästä vähän laittaa alkoholia koneeseen niin jaksaa taas painaa. Valintoja nämä

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joo, jos saadaan joskus masinoimani kalsarikänniketjun...

Laita tuonne FB:iin sivu pydeen, niin eiköhän ala osallistujia sateleen. Kunnosta en mene takuuseen, mutta onpahan ainakin reteen näkönen rosteri... Ps.mihin ilmottaudun?

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Laita tuonne FB:iin sivu pydeen, niin eiköhän ala osallistujia sateleen. Kunnosta en mene takuuseen, mutta onpahan ainakin reteen näkönen rosteri... Ps.mihin ilmottaudun?

Harkitaan asiaa. Mutta mistä me saadaan jengillemme halukas vastustaja kun tiedossa on joukkotappelu jo alkuminuuteilla? Pitäiskö ottaa matsi vaikka näitä veijareita vastaan(linkissä väkivaltaa ja tässä ketjussa päihdeongelmia): http://www.youtube.com/watch?v=9uNgK6Y0zOs

Alkaa mennä väkivaltaviihteen puolelle. Vaihdetaanpa linjaa - haistakaa kukkanen

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Menitkin sitten muistuttamaan...
Eilen muuten, eikun siis tänään olin yöllä kovaa yrittänyt vastata sulle, mutta ennen avauslausetta olin tipahtanut. Aamulla vaan katselin näyttöä ihmeissäni, kun ei ollut edes asiaa saanut kirjoitettua, eikä onneksi ollut voimia myöskään painaa lähetä-nappulaa.

Mie senkun nautin, kun Gatesin kosto maailmalle on vain muisto vain. Lapset tosin sai isonäyttöisen läppärin pelikoneeksi... Ja kaljoo ny.

Kähmälöitsin itseni tänne taas. Pisteet köhm ysk ja räkä pois kuleksimasta, Semminkin kun puol sukua siellä Niiralassa kekkaloi.

Laita vaan jos asiaa piisaa.

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Perusrasva auttaa. Kyse on varmaan ihan tavallisesta talvisesta ilmiöstä, eli ilman kuivumisesta. Ainakin itselläni kinttujen pohjat tuppaa kuivumaan talvella. Helpottanee, kun päästään kesään?

Ei auta rasva ei. Kokeiltu on niin perustumppurasvaa kuin ph-arvoiltaan erilaisia rasvoja, jopa liukuvoide ei auta kämmenkarhentumiseen. Noh voinpahan ainakin harrastaa S/M leikkejä ihan itsekseni, välillä dominoin ja välillä olen orjana..

Britney Spears - Hit me one more time.

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mutta mistä me saadaan jengillemme halukas vastustaja kun tiedossa on joukkotappelu jo alkuminuuteilla?

Minusta. Yyveellä saat FB-osoitteen. Onko teitä paljonkin tulossa?
Lähinnä se vaan, että kannattaako mun ees sitoo skrinnareita ja purkaa veskaa? Lyhyt siitä pelistä tulee.

Laita vaan jos asiaa piisaa.

Piti varmaan toivotella voimia, mutta omat loppu kesken. Liikaa röitä.

Äläkää nukahtako ystävät, soitan teille siksi vähän tälläsen Mennen-miehen musiikkia, LBF ja born 'n' raised...

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Minusta. Yyveellä saat FB-osoitteen. Onko teitä paljonkin tulossa?

Ei ole tällä hetkellä kuin meikäläinen jengissä, enkä omista edes luistimia. Täällä Tampereen Hervannassa on semmoinen paikka kuin Laattapuisto, joten ottelu pelataan ehdottomasti siellä. Osallistuminen vaatii vähintään kahden promillen kännin.

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minä sain niitä Sypistä. Ja tarroja, pipoja, viivottimia, verkkareita, ilmapalloja...

Mä sain vaan säästöpossun. Sä oot ollu potentiaaline asiakas, mie en.

Blue J;2992683 ...semmoinen paikka kuin Laattapuisto kirjoitti:
Sorsapuiston jäällä, niin ei tuu kinaa, että kumpi pelaa kotijäällä ja eihän me ny kahestaan, pitää olla vihulainenkin. Haastetaan sin headit, noon kovaa porukkaa. Laitoin pipan päähänkin jo.

Ps, mistä vatusta macistä saa ison sulkuviivan, että saan korjattua lainauksen?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy