Kalsarikänniketju

  • 5 246 096
  • 66 703

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Joko ne nukkuu? Vähän tein jouluvalmisteluita ja "nukutin" vaimon niin jo on hiljaista. Nynnyt.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Liikaa uskiksia palstalla, ei tää ny lähe oikein käyntiin. Viime lauantai-illan anti oli kiitettävää jööttiä, moiseen luomisprosessiin tarttis pyrkiä joka päivä. No okei, vaatishan se toki muutaman maksapoksauksen tai haimahajonnan, mutta näitä sattuu joskus.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tiiä niistä uskiksista, Jeesuksen kanssa on aina saatu ihan kivat keskustelut aikaan.

Mites Simon, tuleeko nimimerkkisi Chris Simonista?
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pakko sen verran kommentoida että mun elämäni ensimmäinen Uuden Vuoden lupaus koskee juuri tätä ketjua. Oli niin nolo kämmi tuo CuJo-juttu etten pääse siitä yli ihan heti :) Ja tämän(kin) vuoksi aattelin että kk-ketju varmasti pärjää hyvin tulevana vuonna ihan ilman mun "pöllöilyjä".

Ja ainakin Simon on tyytyväinen ;o)
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja ainakin Simon on tyytyväinen ;o)
Mjataaaahhh?? Mitä nää meinaat, ettetkö meinaa jatkossa eksyä tähän ketjuun? Vai häh? Jos noin on, kyseessä on varsin selvä tapaus: paska lupaus. Herran pieksut, tää ketju, jos joku, tarttee köölpaueria aina ku mahtollista. Sitä paitti CuJo -gate on jo unohdettu. Sehän tässä kedjanissa lieneekin parasta, että monet asiat jäävät unholaan, koska useimmat jöötinjauhannat tapahtuvat melkosessa tuonpuoleisessa, eikä semmosia kuulu jauhaa palstalla enää selväjärkisempänä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Pakko sen verran kommentoida että mun elämäni ensimmäinen Uuden Vuoden lupaus koskee juuri tätä ketjua. Oli niin nolo kämmi tuo CuJo-juttu etten pääse siitä yli ihan heti :) Ja tämän(kin) vuoksi aattelin että kk-ketju varmasti pärjää hyvin tulevana vuonna ihan ilman mun "pöllöilyjä".
Tyypilisen itsekästä. Vaivauduitko miettimään kuinka me tulemme toimeen ilman sinua? Ihan spirituaalisesti?
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kundit hei, olen nainen joten olen myös itsekäs, tämänhän sain jo syntymälahjana..
Mutta, tuo CuJo- casen kohdalla huomasin myös olevani kännissä/tyhmä..
Ei kiva. Ja vielä kun Simon ihmetteli viestiäni toiseen ketjuun, niin pistäähän tuo vähän miettimään.
Voihan se hyvinkin olla että "notkun" täällä jo tammikuussa mutta yritys olisi että en mitään kämmejä täällä enää saisi aikaiseksi ;)
Joulukuuhan on vielä vapaata mokausaikaa...
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Voihan se hyvinkin olla että "notkun" täällä jo tammikuussa mutta yritys olisi että en mitään kämmejä täällä enää saisi aikaiseksi ;) Joulukuuhan on vielä vapaata mokausaikaa...
Jaa, no jos joka tapauksessa paikalla hengaat, niin mainiota. Siis tarkoituksesi on vältellä mokia. Voi voi. Osaa olla vaikiaa, kun yleensä tätä ketjua hallitsevat varsin nerokkaat mielet. Eipä tule mieleen yhtään henkilökohtaista sössintää. Voihan tuo toki olla sukupuolisidonnainen (engl. 'sex bondage') juttu.

Palavaa punppua pukkaa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja vielä kun Simon ihmetteli viestiäni toiseen ketjuun, niin pistäähän tuo vähän miettimään.
Hertsuleidi, ny vasta kiinnitin huomion tähän.

Hjuumör, Helmi, hjuumör. Yleensä ollaan tässä ketjussa tavattu, joten aktivoin ihmettelyketjun ihan vaan ollakseni nohevan nokkela. Shaittiahan sekin kommentti oli hyvin pitkälti, siispä ollos huoleton. Meeppä kotio, eli KKK:n kinppuun.
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis tarkoituksesi on vältellä mokia. Voi voi. Osaa olla vaikiaa, kun yleensä tätä ketjua hallitsevat varsin nerokkaat mielet. Eipä tule mieleen yhtään henkilökohtaista sössintää.

No joo, noin kun sen ilmaisee niin kuulostaapa tyhmältä.
Pointtini olikin se, että mua vituttaa kun en osaa ilmaista itseäni kirjallisesti niin hyvin kuin haluaisin. Ja juovuksissa tämähän vain korostuu..vaikutan ihan joltain ääliöltä ja sehän ei vaan käy ;o)

Noh, katotaan kuin ämmän käy.. ;)
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Helmi on meidän tyttöjä. Onhan?

Minä muuten voitan tämän nykyisenkin musavisan, kuten edellisen. Olen helvetin komea, äärimmäisen puoleensavetävä ja ÄO:kin on 144. Kaiken lisäksi olen ihan selvin päin ja vitun vaatimaton. Kaikista nöyrin. Mä oon übernöyrä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Pointtini olikin se, että mua vituttaa kun en osaa ilmaista itseäni kirjallisesti niin hyvin kuin haluaisin. Ja juovuksissa tämähän vain korostuu..vaikutan ihan joltain ääliöltä ja sehän ei vaan käy
KKK:n porukkaahan yhdistää universaalisti se, että taistelun tuoksinassa lähes mikä tahansa hönöily on sallittua. Toisilla on plakkarissa promille, toisilla kuusi. Jälki voi olla sen mukaista. Kaikki kuuluu silti asiaan, eikä täällä ole niin nökönuukaa, kuten on nähty. Itsekritiikille ei juurikaan jää sijaa, kun päästään vauhtiin. Ja jos jälkikäteen mietityttää oman tuotannon taso, ei parane mennä katsomaan, jos ei kestä totuutta. Jos kuitenkin menee ja katsoo, eikä pidä näkemästään, voi laittaa koko sonnan natsimoderaattoreiden piikkiin, nehän voi halutessaan muokata viestejä joka suuntaan. Näin tää homma etenee.

Nymmää oon tisuposki ja meen goijaamaan, jotta jaksan joulunperkelettä. Halipusikuristus.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Sanokaa tytöt että tykkäätte vanhasta Pahastakin. Sitten voin vetäytyä.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Siinä ensinnäkin vähän kaunista joulutematiikkaa hipovaa musiikkia ja todella kaunista animaatiota, eli linkissä on alkuperäinen Walking In The Air elokuvasta The Snowman - suomeksi paremmin tunnettu nimellä Lumiukko: Walking In The Air

Mutta itse ketjun aiheeseen. Koin syvän vitutuksen suorittaessani autoajelua Oulun ympäristökunnissa. Kaikki alkoi kusihädästä. Kuten hyvin tiedetään, aiheuttaa kova kusihätä depressiota. Pääsin kusihädästäni Muhoksen ABC:llä, mutta kas vittu kummaa. Kun pääsin taas tien päälle alkoikin kakattaa. Silloin minua alkoi riepoa ihan tosissaan ja aloin painella kotikulmille. Kävellä hilipoin sähkölehmältä kotiovelleni, pääsin kämppäämme ja ajoin mykän pojan elimistöstäni pois.

Olen kuitenkin tässä unohtanut kertoa - oikeammin jättänyt muuten vaan kertomatta -, että ennen ympräristökunta-ajelua ostin lähikaupasta 12 0,5 litran siideriä ja laatikollisen Corona Extra -olutta. Noh, nyt olen parissa tunnissa kaatanut kurkkuuni neljä puolen litran siideriä ja kolme Coronaa. Ihan kohta häätyisi lähteä vanhempien luo syöskentelemään, mutta baariin en mene, joten KK:ni on legitiimi.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Puuh. Meinasi hapottaa päivällä siihen malliin ettei kyennyt edes korjailemaan. No, pakolliset sukulaiset tuli kohdattua sittenkin selvin päin eikä kohmelo varmaankaan kovin pahasti silmiin muilla pistänyt kun tämä jouluhössötys painoi päälle. Hyvin syöneenä ja pahat henget pois saunoneena on hyvä siirtyä juomapuolelle. Kippis.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Ääh ja pöh. Hössötykset hössötetty ja lahjat avattu. Itse asiaan siis: Suomi-viunaa ja Kozelia kitaan. Eiköhän joulun pölyt huuhtoudu kurkusta alas.
Voikka ja huikka vaan.
Onko muita kohtalontovereita?
 
Hyvää joulua teille, arvon kanssajatkislaiset: Medeia - Antichristmas

No perkele, juomiseksihan se meni.

Saavuin vanhempieni asuintalolle noin klo 14:03 ja noin kello 14:05 faija jo kyseli, että "ottaako poika kaljaa vai Jägermeisteria". Halusin Jekkua vedoten sen palelua ehkäiseviin vaikutuksiin, mihin faija: "Ota kaljaa myös, maistuu nimittäin todella hyvälle Jägermeisterin jälkeen". Näin meillä.

Nyt sitten kotona taas, stereoissa heavymetallia ja kädessä tuoppi. Hyvä joulu.

edit: Jotain puuttui.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös