Kaveri tässä 2-3 päivää sitten FB:n rupattelussa linkitti minulle Jutta Urpilaisen sukkanauhakuvan...
Selkis. Pidetään silti suku mielessä. Tässä menevää rallia Hannan systeriltä, SS-neidiltä (levätköön rauhassa).Olet tuota julma mies, Simon. Pidetään Hanna ja Jutta kaukana täältä!
Joku laulalaja tais sanoo joskus jotain et seksisukkahousu Jutta Urpolainen ja vitunnkova panee niiku Henna Kalinainen :)
No vittu sehän on Petri saatana täs teille linnkkiä -> http://www.youtube.com/watch?v=uKMPdVTlgj0
Kyllä itsekin joskus, kun käyn paskalla, niin sieltä tulee välillä niin potra poika, milloin minkäkin värisillä kuorilla. Kyllä sellaisia kelpaa juhlia. Etenkin näin joulun tienoilla, kun sitä syö ja juo kaikenmoista. Monesti on tehnyt mieli linkittää kuvia tänne. Vielä olen malttanut mieleni.Hieno poikahan sieltä putkahti, kuorrutettu ja kaikki Tätähän tässä juhliessa. Turhempiakin syitä on ollut, joskus ei edes syytä. Sille.
Nyt päästiin oikeille soinnuille, kun Eläkeläiset soi. Tuollahan sitä olisi hyllyssä ihan levyinä, taidanpa Pahvichczvhczhccchen laittaa soimaan. Vai miten se kirjoitetaan.
Mykkäpoika on tuolloin kyseessä, ei moista tänne sovi linkittää, raukka ei pysty kieltäytymään julkisuudesta.Kyllä itsekin joskus, kun käyn paskalla, niin sieltä tulee välillä niin potra poika, milloin minkäkin värisillä kuorilla.
Koita nyt päättää. Sitä paitti, jos kurret tuli mieleen, mistä luulet sanonnan "vituttaa ku pientä oravaa" olevan peräisin?Simon, joulumieltä ja armoa hieman.
Ja laulajahan näyttäisi olevan joku Kariyan veljessarjasta.
Kyllä itsekin joskus, kun käyn paskalla, niin sieltä tulee välillä niin potra poika, milloin minkäkin värisillä kuorilla...
Itse en edes tiedä miltä Jutta Urpilainen näyttää?
Tässäpä Jutta. Varoitan, kuvan näkemisen jälkeen mikään ei ole enää ennallaan.
Jospa tässä koisisi kukin itsekin..
Laitetaan vielä perään kuitenkin jotain aitoa ja herkkää.
Hänestäkin. Minusta = moneksi.Mites Simon, tuleeko nimimerkkisi Chris Simonista?