Kalsarikänniketju

  • 5 246 915
  • 66 704

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Sie oot ihan hyvä tyyppi Nakkis, diggaathan espanjalaista joukkuetta joka ei ole Real M. Pointzit sulle siitä.

On aika korkata Humppaleka.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Täällä ne kackapöxyt tekee ittestään jokerin. Mä kans.

Jos tähän aikaan, tai mihin tahansa aikaan, vuodesta alkaa vituttaa joka kerpeleen mestapaikassa möyryävät jouluveisut, niin iteppä kävin tänään lounaalla Ruoholahden Meritähdessä ja siellä soi heti alkajaisiksi mm. tämä. Pakko sanoa, että melkein Hanna Ekolaa olisin mieluummin kuunnellut. Melkein.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Ou mai, miten järisyttävän karmea elävä kuva onkaan tää Catwoman. Onhan siinä Halle ja Sharon, mutta ehkä raina olis saanu enenpi uskottavuutta, jos pääosissa olis olleet esim. Kati Outinen sankarina ja pahiksena Sulevi Peltola. Kasvohalvauksesta kärsivä kissanainen vs. koiranoksennus.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Ou mai, miten järisyttävän karmea elävä kuva onkaan tää Catwoman. Onhan siinä Halle ja Sharon, mutta ehkä raina olis saanu enenpi uskottavuutta, jos pääosissa olis olleet esim. Kati Outinen sankarina ja pahiksena Sulevi Peltola. Kasvohalvauksesta kärsivä kissanainen vs. koiranoksennus.

Jotenkin tuli tästä mieleen Sofi Oksanen. Ja sitä kautta alkoi oksettaa.

Elukoita.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Sie oot ihan hyvä tyyppi Nakkis, diggaathan espanjalaista joukkuetta joka ei ole Real M. Pointzit sulle siitä.

On aika korkata Humppaleka.

Kyllä ja myös Baskiterroristeille toivon ainoastaan kaikkea parasta :) Valencian peli on nyt yskinyt viime aikoina, tuurivoitto Genoasta ja 0-0 tasapeli (toki kotona kovalta) Deportivolta ei lämmitä. Vuoden vaihtumisen jälkeen olisi heti napattava pari voittoa jolloin kolmossija olisi jopa todennäköinen yms. Kyllähän Fernando Llorente olisi hyvä lisä Valencian ensi kauden joukkueeseen kun joukkue taistelee Champions Liigan finaalipaikasta kynsin ja hampain.

Np. Alangon Ispi ja rakkaus on ruma sana : http://www.youtube.com/watch?v=ew1LYdEvUPI

Hola como estas?
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Nyt päästiin oikeille soinnuille, kun Eläkeläiset soi. Tuollahan sitä olisi hyllyssä ihan levyinä, taidanpa Pahvichczvhczhccchen laittaa soimaan. Vai miten se kirjoitetaan.

Kaveri tässä 2-3 päivää sitten FB:n rupattelussa linkitti minulle Jutta Urpilaisen sukkanauhakuvan. On aivan varma, että minun ja Jutan tarina on "made in heaven". Nokitin siinä sitten hirveimmällä mahdollisella elikkäs Hanna Ekolalla ja sillä hittikappaleellaan. Olet tuota julma mies, Simon. Pidetään Hanna ja Jutta kaukana täältä!
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Kaveri tässä 2-3 päivää sitten FB:n rupattelussa linkitti minulle Jutta Urpilaisen sukkanauhakuvan...

Ja voinet linkittää sen myös minun sivuilleni, kiitos. Retorinen kymysys.

Voi veljet, missä lienet. Hieno poikahan sieltä putkahti, kuorrutettu ja kaikki Tätähän tässä juhliessa. Turhempiakin syitä on ollut, joskus ei edes syytä. Sille.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Hieno poikahan sieltä putkahti, kuorrutettu ja kaikki Tätähän tässä juhliessa. Turhempiakin syitä on ollut, joskus ei edes syytä. Sille.
Kyllä itsekin joskus, kun käyn paskalla, niin sieltä tulee välillä niin potra poika, milloin minkäkin värisillä kuorilla. Kyllä sellaisia kelpaa juhlia. Etenkin näin joulun tienoilla, kun sitä syö ja juo kaikenmoista. Monesti on tehnyt mieli linkittää kuvia tänne. Vielä olen malttanut mieleni.

Simon, joulumieltä ja armoa hieman. Kuuntelin sen biisin kokonaan. Liekö se Tikun ja Takun levy, vai mitä oravia ne nyt onkaan, itse asiassa Hannan ja siskonsa levy. Melko samanmoinen vibraatto.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Nyt päästiin oikeille soinnuille, kun Eläkeläiset soi. Tuollahan sitä olisi hyllyssä ihan levyinä, taidanpa Pahvichczvhczhccchen laittaa soimaan. Vai miten se kirjoitetaan.

Sama musiikki soi täälläkin. Lailailalai moby rallattaa, lailailalai kalsarikännit.

Ihmettelen tuon possun kovuutta. Yritin vähän aikaa sitten haastaa mutta ei pystynyt hikoilemaan 125 asteessa kuutta tuntia. Kypsä olen ilman tuota suoritustakin...
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä itsekin joskus, kun käyn paskalla, niin sieltä tulee välillä niin potra poika, milloin minkäkin värisillä kuorilla.
Mykkäpoika on tuolloin kyseessä, ei moista tänne sovi linkittää, raukka ei pysty kieltäytymään julkisuudesta.
Simon, joulumieltä ja armoa hieman.
Koita nyt päättää. Sitä paitti, jos kurret tuli mieleen, mistä luulet sanonnan "vituttaa ku pientä oravaa" olevan peräisin?

Ja nyt täydellinen nousukännikipale.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Kyllä itsekin joskus, kun käyn paskalla, niin sieltä tulee välillä niin potra poika, milloin minkäkin värisillä kuorilla...

Jos Eddie Murphy näyttäs naamaansa, niin ei tää yhteiskunta selviäis siitä helpolla. Vaatisin sellaisia psykoterapeuttisia juttuja ja vähintään neljälle seuraavallekin sukupolvelle.
Millaisia kokemuksia se Jutta on nyt herättänyt nuoressa käyttäjänimettömässä? Vieläkö uskot kykeneväsi lisääntymään?
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Itse en edes tiedä miltä Jutta Urpilainen näyttää? Polkkatukka, juurikasvu? iso perse ja länkisääretk? Siinä kuva minkä olen omissa fantasiamaailmoissa ämmästä rakentanut. Ei kelepaa, oon ihqustunut aitoon naaraaseen kuulkaas, ja se juo kaljaa, ja se ei pole Jere eikä Evil.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Simon antoi armoa, Jenni kelpaa aina. Minulla oli aina ennen Jenni Vartiaisen nähtyäni seisokki päällä... ennen kuin näin Jutan sukkanauhoissaan. Sen jälkeen olen käynyt Lapissa ja syönyt kokonaisen protokan jauhetut sarvet, teettänyt itselleni lobotomian, jotta kuva päästäni haihtuisi, vaan mikään ei auta. Mitä enemmän yritän unohtaa, sitä enemmän kuva Jutasta iskostuu päähäni. Luulen, että minua kohtaan on tehty joku voodoo-loitsu. Ei kai tässä auta kuin ottaa pallot pois kuleksimasta ja aloittaa uusi harrastus ja liittyä johonkin eunukkikuoroon.

Tässäpä Jutta. Varoitan, kuvan näkemisen jälkeen mikään ei ole enää ennallaan.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Jospa tässä koisisi kukin itsekin, kirittelisi jalkansa kisaten vuoroin kummankin johtaessa Nukuttaja-Maijan luo, pyytäisi pölyttämään säkkiänsä myötätuuleen kohden silmäyksiäni. Aatuutilullaa sanovat tappikaiset soluni, nuo mitkä ikäänsä myöten marssivat jonossa hajaantuen matkoihinsa, materiasta energiaksi menevät, kurjat perkeleet, hämäränäön syylliset.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös