Kalsarikänniketju

  • 5 246 103
  • 66 703
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Pakolliset muodollisuudet suoritettu täälläkin ja ähkyisenä maistellaan mallasta. Täyteen ahdettuna alkohooli ei uppoa päähän kovin tehokkaasti, mutta todennäköisesti se on ihan hyvä juttu.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
No tervepä terve. Olutta, viintä, Smirnohvia ja Stolishnajaa eväänä, ei lopu kesken. Ei myöskään ruoka. Harmi vaan että ei voi syödä enempää kuin maha vetää. (Joo, tiedän kyllä mitä Rooman keisarit tekivät orgioissaan. En kehtaa, se olisi haaskausta.)
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ripsauksia punkkua tässä, Beatles Teemalla taustalla. Olinkin sitten muka hyvä ihminen, isäni vuoksi, ja vietin joulua sielläkin ja halasin siskoani eteisessä toivottaen samalla hyvää joulua. Mieluummin muodollisesti sovussa (ja harvoin nähden) kuin muodottomasti epäsovussa. Ällistyneenä siellä sai seurata kaikenmoista, ns. kesäpuolikin pimeni ollessamme siellä, siis minä, veljeni ja isäni salapullonaukuilla. Toisella puolen rintamaa olivat isäni vaimo ja siskoni, jotka sulakepeliä ryhtyivät pelaamaan. Kyllä ovat hupajaisia ihmisten perheet, heidän sotatilansa ja identiteettipelinsä. Toimin lähinnä katsojana, en edes YK:na. Miten tässä normaaliksi ihmiseksi muka olisi kasvanut. Kaksi tuntia jaksoin sitä seurata, ilmaisen viinan vuoksi viimeiset 1,5 h.

Vaan huomenna menen Oulun baariin, en kalsaroi, enkä pidä Jumalaa mielessä. Siinä sitä joulua tälle joululle.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Ei tää mun vika oo. Ihan ite aloitin koko jutun. Nyt sellaisella perus blues-kaavalla, eikä mitään sooloja.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Eilen peruskänni kylässä ollessa. Tänään kotosalla kevyttä kalsarointia kynttilänvalossa. Jatkoajan ohella auki myös Spotify ja töllö. Sekä korkki.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Täälläkin ollaan KK:ssa. Pokeria pelataan PAF:n linjoilla ja nautiskellaan Corona Extra -olutta. Siiderit join jo aikaisemmin pois. Ongelmaksi on kuitenkin muodostunut Jägermeister-pullon katoaminen. Koffia on kuitenkin onneksi viitisentoista, vaikka en sen mausta pidäkään.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
jep jep. Naisosasto kattoo Joulutarinaa niin itellä on aikaa hakata täällä, mikäs sen parempaa. Saaremaa olutta ja punaviiniä koneeseen. Onko mitään hyvää pikkupeliä miniläppäriin, eli pieninäyttöseen?

Täällähän oli jossain linkki siihen hulluuden partaalle ajavaan keihäänheittopeliin, sehän olis justiinsa passeli juomisen ohelle.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Voi Jeesus Kristus sentään. Vaikka, ja koska, meillä on joulu, niin KK-ketjun ei pidä näin kauas listakärjestä vajoaman.

Tässä olen koko joulun ollut lähes selvänä, pienessä olemattomassa sievässä maistissa vain, mutta tänään jysähtää. Juon itseni niin kauas Valhallan kellareihin, että sillä morkkiksella sitten jaksan olla novamaisesti tammikuun juomatta. Ja koska viime aikana tästä ajasta eteenpäin olin kuutisen viikkoa juomatta, niin menee se vielä helmikuun puolellekin pitkälti, sillä parantaa tai pahentaa pitää aina.

Pyydän jo nyt anteeksi. Mutta vain sanahelinänä, sillä en minä oikeasti pyydä mitään.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Juon itseni niin kauas Valhallan kellareihin, että sillä morkkiksella sitten jaksan olla novamaisesti tammikuun juomatta.

Samalla asialla yllättäen ollaan. Kozelia tässä aikanikuluksi lipittelen ja sitten Pisan Amboren kimppuun (hyi vittu). Pakkohan se on juoda pois, ettei lasitu. Huomisesta alkaen alkaa selvempi jakso elämässäni. Näillä näppäimillä palaa tähän ketjuun aikaisintaan 5.6.2010.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Terve vaan kaikille. Joulu on tähän mennessä sujunut täysin raittiisti, joulupukin hommia hoidellen ja sukulaisissa kyläillen. Mutta nyt on homma sellainen, että päihteeseen pitää päästä. Yritän seurailla sekä Liverpoolin matsia että Brynäs-Frölunda-matsia Canalilta, toiveissa tulosvetojen kautta ainakin kaksi maalia Liverpoolille. Eiköhän ne sitten väännä jonkun 0-0 eka 90 minuutille ja sitten lisäajalla joku 1-0...No, saas nähdä. Aika hiljaista on tässä ketjussa, kaikki jossain tapanin tansseissa?
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Samalla asialla yllättäen ollaan. Kozelia tässä aikanikuluksi lipittelen ja sitten Pisan Amboren kimppuun (hyi vittu). Pakkohan se on juoda pois, ettei lasitu. Huomisesta alkaen alkaa selvempi jakso elämässäni. Näillä näppäimillä palaa tähän ketjuun aikaisintaan 5.6.2010.

Hyi saatana, Pisan Ambore on kyllä kaikkein kauheinta paskaa melkein mitä ihminen voi kurkustaan alas kaataa. Vai muistanko väärin, onko se sellaista kirkkaan vihreän väristä makeaa skeidaa? Jos on, niin sekoita vaikka kokikseen....
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Hyi saatana, Pisan Ambore on kyllä kaikkein kauheinta paskaa melkein mitä ihminen voi kurkustaan alas kaataa. Vai muistanko väärin, onko se sellaista kirkkaan vihreän väristä makeaa skeidaa?

Kyllä muistat ihan oikein. Kivan vihreää litkua tuo on. Voi olla, että aamulla ei ole kivaa. Jo nyt on kieli kuin lapanen. Nam!
Tosimiehenä (?) juon tuon litku ilman laimennusta...
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Se on tyttöjen juomaa. Joskus 9. luokan Tukholman-luokkaretkellä 1989 tinttasin pullollisen tuota kun muut viinat oli loppu. Ei herkkua. Vaan kyllä vielä kuvottavampaa on Herba. Tosin mieluummin sitäkin juo, kuin ei alkoholia laisinkaan.

Nyt olutta lähinnä tässä sitsittelen. Lääkkeeksi. Liverpoolilta puuttuu keskikentältä aivot, muuten. Aquilani on puolustava pelaaja, Gerrard on enemmän ruumis kuin aivot. Torres ei saa älykkäitä syöttöjä ja turhautuu.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä muistat ihan oikein. Kivan vihreää litkua tuo on. Voi olla, että aamulla ei ole kivaa. Jo nyt on kieli kuin lapanen. Nam!
Tosimiehenä (?) juon tuon litku ilman laimennusta...

Ei saatana, multa saat kyllä ihan isot propsit jos moiseen pystyt. Muistan itse kyseisen juoman vuodelta 1990 kun landella juotiin kyseistä juomaa vapun tienoilla. Kyllä siitä jurriin tule, niin kuin kaikesta viinasta, mutta seuraavana aamuna oli semmoinen olo, että sai mutsille ja faijalle selvitellä vaikka mitä. Mutta, oletko milloin viimeksi pysähtynyt miettimään miehuttaasi? Pisang Ambon voi olla eka merkki siitä, että heteroseksualisuus ei välttämättä olekaan sulle se totaalitäärisin ja ainoa seksualisuuden muoto? Ja tämä kaikki ilman mitään vit***lua!
 
Viimeksi muokattu:

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Jaahas. Raakanahan tuo litku valuu kitusista alas. Se, että juon ko. litkua johtuu vain ja ainoastaan siitä, että muuta viinaa ei ole kaapissa. PA on enemmän vaimokkeeni makuun. Tuosta miehuudeta sen verran, että juuri kävin miehuuteni kanssa kusella ts. kättelin pitkäaikaistyötöntä. Ei ole mu***n poloisella jalkoja, jotta voisi itse kusella käydä. Olen siis yhä sitä mieltä, että olen 39 ikävuoden jälkeenkin ihan vain umpi-hetero. En ole aikanut ryhtyä ns. tuhkaluukkuosaston mieheksi.

Voikka ja huikka vaan (vaikka lasissa olisi mitä viinaa tahansa).
 

Seppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät
Black Velvettiä tässä maistellaan vielä lasi kaks kunnes pottu on tyhjä, ja sitten siirrytään koskenkorvaan. Sitä sitten ehkä jaffaan sekoittaen. Pata melkein pelasi tasapelin.. ei huono lainkaan.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
PA on enemmän vaimokkeeni makuun. Tuosta miehuudeta sen verran, että juuri kävin miehuuteni kanssa kusella ts. kättelin pitkäaikaistyötöntä. Ei ole mu***n poloisella jalkoja, jotta voisi itse kusella käydä. Olen siis yhä sitä mieltä, että olen 39 ikävuoden jälkeenkin ihan vain umpi-hetero. En ole aikanut ryhtyä ns. tuhkaluukkuosaston mieheksi.

Hienoa kuulla ja oon mäkin joskus juonut valkoviiniä. Kuitenkin koin tehneeni edes pienen palveluksen yhteiskunnalle kun otin asian puheeksi. Ei kun hiejoa hetkia Pisangin parissa - kai sitä itsekin akuuteimpaan hätään ja jos mitään muuta ei sattuis olemaan saatavilla...Voi kun Liverpool tai Wolves tekisi maalin, nousisi tulosvetokerroin edes hiukan...
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Uraa! Terveisiä itärajalta. Nyt on kotiuduttu reissulta kotoseuduille, kinkku syöty ja vittumainen flunssa melkein selätetty. Niin joo talvisodan hengessä ajoin muutaman tuhat veli venäläistä rajan yli aivan yksinäni. Tahallani. Eli ilolientä nautittu, infernaalinen(Evilin tekosia epäilemättä) ajomatka kärsitty, joten taidan keskittyä loppuillan harrastuksesta jaloimpaan, eli nauttimaan herramme Bacchuksen pyhää viinimarjaa alkomahoolia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös