Ai miksi? No koska voin...
jep jep. Naisosasto kattoo Joulutarinaa niin itellä on aikaa hakata täällä, mikäs sen parempaa. Saaremaa olutta ja punaviiniä koneeseen. Onko mitään hyvää pikkupeliä miniläppäriin, eli pieninäyttöseen?
Juon itseni niin kauas Valhallan kellareihin, että sillä morkkiksella sitten jaksan olla novamaisesti tammikuun juomatta.
Samalla asialla yllättäen ollaan. Kozelia tässä aikanikuluksi lipittelen ja sitten Pisan Amboren kimppuun (hyi vittu). Pakkohan se on juoda pois, ettei lasitu. Huomisesta alkaen alkaa selvempi jakso elämässäni. Näillä näppäimillä palaa tähän ketjuun aikaisintaan 5.6.2010.
Hyi saatana, Pisan Ambore on kyllä kaikkein kauheinta paskaa melkein mitä ihminen voi kurkustaan alas kaataa. Vai muistanko väärin, onko se sellaista kirkkaan vihreän väristä makeaa skeidaa?
Kyllä muistat ihan oikein. Kivan vihreää litkua tuo on. Voi olla, että aamulla ei ole kivaa. Jo nyt on kieli kuin lapanen. Nam!
Tosimiehenä (?) juon tuon litku ilman laimennusta...
PA on enemmän vaimokkeeni makuun. Tuosta miehuudeta sen verran, että juuri kävin miehuuteni kanssa kusella ts. kättelin pitkäaikaistyötöntä. Ei ole mu***n poloisella jalkoja, jotta voisi itse kusella käydä. Olen siis yhä sitä mieltä, että olen 39 ikävuoden jälkeenkin ihan vain umpi-hetero. En ole aikanut ryhtyä ns. tuhkaluukkuosaston mieheksi.
..toiveissa tulosvetojen kautta ainakin kaksi maalia Liverpoolille.
...ja sitten Pisan Amboren kimppuun (hyi vittu). ..
Evil elää.
Suomi kuoli 1995, ja häppää otan. En tiedä mitä jälkeesi tulee... pentulauma?Mutta hei, ota häppää ja nauti synnittömän suomen viimeisistä kuolinkorahduksista, sillä minun jälkeeni tulee taloustulva.
Suomi kuoli 1995, ja häppää otan. En tiedä mitä jälkeesi tulee... pentulauma?
Tästä olen eri mieltä. Niistä sitä vasta pitääkin kiistellä, kun objektiivista totuutta ei ole. Tosin ei niistä AINA tarvitse kiistellä.makuasioista ei kiistellä