Tästä olen eri mieltä. Niistä sitä vasta pitääkin kiistellä, kun objektiivista totuutta ei ole. Tosin ei niistä AINA tarvitse kiistellä.makuasioista ei kiistellä
Huikka sille.
Tästä olen eri mieltä. Niistä sitä vasta pitääkin kiistellä, kun objektiivista totuutta ei ole. Tosin ei niistä AINA tarvitse kiistellä.makuasioista ei kiistellä
Kaljaa tässä lillitellään, ihan Koffin kolmea tolppaa. Jos elitismi on älyllisen ylivertaisuuden vaalimista, syyllistyn siihen mielelläni. Viinamaku taasen on sellainen että kaikki kelpaa mistä kuuppa himmenee.Mitäpä maistellaan brotha Evil? Arvelin tarjota oluthuikkaa, mutta epäilen että elitistisen opettajan maku taitanee loitonneta duunarin oluthuikasta jonnekkin tuonne laadukkaampien viskien puolelle.....
Kaljaa tässä lillitellään, ihan Koffin kolmea tolppaa. Jos elitismi on älyllisen ylivertaisuuden vaalimista, syyllistyn siihen mielelläni. Viinamaku taasen on sellainen että kaikki kelpaa mistä kuuppa himmenee.
Höpsis. En edes huomannut mitään vittuilua, ja vaikka olisinkin niin mitäs sitten. Olen kasvanut ja elän keskellä pohjoiskarjalaista vittuilukulttuuria. Jos joku sanoo nätisti, on siinä väkisin jotain epäilyttävää. Kun taas joku vittuilee suoraan, se on hyvä tyyppi.Olen pahoillani Evil.
Höpsis. En edes huomannut mitään vittuilua, ja vaikka olisinkin niin mitäs sitten. Olen kasvanut ja elän keskellä pohjoiskarjalaista vittuilukulttuuria. Jos joku sanoo nätisti, on siinä väkisin jotain epäilyttävää. Kun taas joku vittuilee suoraan, se on hyvä tyyppi.
Se on katsos se vittuilukin niin monenlaista. Se voi olla tarkoituksellisen loukkaavaa tai hellämielistä, ymmärtävää ja sydämellistä.Suoraan vittuilevat eivät mulle koskaan olleet mitään sellaisia tyyppejä joita jaksaisin katsella milloinkaan.
Onhan se otettava tänäänkin, koitetaan vähän lievennellä vitutusta joka koostuu monestakin eri asiasta. Karhun Korpisavua tässä on lipitelty, vielä pitäisi ennen yhdeksää käydä hakemassa täydennystä.
Hivenen on porukka kaikonnut lupaavan alun jälkeen. Täällä kuitenkin taistellaan tuulimyllyjä ja nukkumatteja vastaan urhoollisesti. Pikku jellonien avauspeli on vähän must see osastoa, joten siihen asti FM10:n ja loistavan musiikin seurassa.
Black Velvettiä tässä maistellaan vielä lasi kaks kunnes pottu on tyhjä, ja sitten siirrytään koskenkorvaan. Sitä sitten ehkä jaffaan sekoittaen. Pata melkein pelasi tasapelin.. ei huono lainkaan.