Pitäis huomenna mennä kotipuoleen joulun viettoon. Tuli kuitenkin jo tänään pullo avattua kun vapaillakin tässä, onkos poijjaat ja tytöt viinakauppa huomenna auki..?
Pitäis huomenna mennä kotipuoleen joulun viettoon. Tuli kuitenkin jo tänään pullo avattua kun vapaillakin tässä, onkos poijjaat ja tytöt viinakauppa huomenna auki..?
Naurettavaa kyllä mutta uskosin että jopa moni nimimerkki (nimiä mainitsematta) on varmaan hakannut tuhansia viestejä tähän ketjuun. Get a life bitches!!!
Naurettavaa kyllä mutta uskosin että jopa moni nimimerkki (nimiä mainitsematta) on varmaan hakannut tuhansia viestejä tähän ketjuun. Get a life bitches!!!
Ei kai siellä nyt kellään ole tuhansia? Satoja yli tuhannen on kyllä.
Ei oo. 27. päivä seuraavan kerran.
Heh, uskoisn että muutamat on pommittaneet tuhannet ja sadat päälle. En tiedä koska Jatkoajan KKK on perustettu mutta yli sadan viestin pomiittajien kannattaa katsoa peiliin ja ajatella jotain muutakin kuin kaljapulloa. Itse en omia lukuja tiedä mutta uskoisin että olen mennyt jopa yli viidensadan viestin.. Huh
Kai tämä nyt oli huumoria? Sinä lähentelet 1300 viestiä.
No enpä jaksa uskoa, hyvää läppää mut ei mee läpi.
Menepä ja vilkaise ihan itse. Sieltä Kalsarikänniketjun lukeman kohdalta, jossa on tällä hetkellä lukema 28 000 ja vähän päälle. Siitä kun klikkaat, niin näet. Minulla yllättävän vähän, ainoastaan 431. Yksi vielä kestää lähettää, muuten nousee sijaluku. Ja Uleåborgir näkyy jo samalla suoralla.No enpä jaksa uskoa, hyvää läppää mut ei mee läpi.
Ja Evil vasta viidentenä, vaikka varmasti oon juonu elämässäni enemmän viinaa kuin ne neljä edellä olevaa yhteensä! Vittu, minoon juonu autot, talot, vaimot ja veneet. Pari kitaraa, levykokoelman kahteen kertaan sekä ystävyys- ja sukulaisssuhteet. Pankaa paremmaksi.Menepä ja vilkaise ihan itse. Sieltä Kalsarikänniketjun lukeman kohdalta, jossa on tällä hetkellä lukema 28 000 ja vähän päälle. Siitä kun klikkaat, niin näet. Minulla yllättävän vähän, ainoastaan 431. Yksi vielä kestää lähettää, muuten nousee sijaluku. Ja Uleåborgir näkyy jo samalla suoralla.
Pankaa paremmaksi.
En tiiä sinkuista, mie oon älpee.Eikö sitä (sinkku)miehet sen takia juo, kun ei ole sellaista naista, joka panisi paremmaksi?
Ou mai, miten järisyttävän karmea elävä kuva onkaan tää Catwoman. Onhan siinä Halle ja Sharon, mutta ehkä raina olis saanu enenpi uskottavuutta, jos pääosissa olis olleet esim. Kati Outinen sankarina ja pahiksena Sulevi Peltola. Kasvohalvauksesta kärsivä kissanainen vs. koiranoksennus.
Sie oot ihan hyvä tyyppi Nakkis, diggaathan espanjalaista joukkuetta joka ei ole Real M. Pointzit sulle siitä.
On aika korkata Humppaleka.
Prkl, ite oot homo jestas! Eiku mitä helkataa? Pidetään ne kakshaaraset kielet kurissa ja solkataanpi suomeva, tack!Hola como estas?