Kalsarikänniketju

  • 5 246 915
  • 66 704

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Omistetaan tämä kappale ihan vain jo nimensä perusteella Evilille:

Paha vaanii

Kyseinen bändihän oli toukokuussa 2005 Jokelassa ja paikalla olin. Vaan olin niin kännissä, että muistikuvat ovat hatarat.
Tätä on tullut muuten vedettyä lavalla joskus. Opiskelijakaverit perustivat coverbändin, ja kun tiesivät muusikoksi niin kysyivät mukaan. Basisti niiltä puuttui joten bassoon rupesin ja lauloin osan biiseistä. Konetta, Peitsamoa, Nurmiota ja sensellaista. Muistaakseni minun laulettavia oli Levottomat jalat, Kauppaopiston naiset, Kurjuuden kuningas ja tämä. Oli niitä muitakin.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Ompa kumma että Evil on vetänyt jotain livenä. Kaiketi lauloit ja soitit väärinpäin? Eh eh.

Neneh Cherry ei liene ihan TOP 10 artisti tähän ketjuun linkitettynä kerroissa mitattuna. Vielä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tätä on tullut muuten vedettyä lavalla joskus.
Muistikuvani kyseisestä keikasta ovat niin hatarat, että vaikka sinä olisit sen Jokelassa bassoillut ja laulanut, niin en olisi muistanut, vaikka olisimme keskenämme siamilaisia kaksosia.

Sinänsä kyllä hauska sattuma, että Evil on tuon nimisen laulun julkisesti esittänyt.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Kahos vaan, alkaa veteraanienkin mulkut nousemaan hiljalleen.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ompa kumma että Evil on vetänyt jotain livenä. Kaiketi lauloit ja soitit väärinpäin? Eh eh.
Ka en tarkoituksella ainakaan... Joo, kaikenlaista on vedetty livenä. 80-luvun lopulla, pitkin 90-lukua ja tälläkin vuosituhannella tuli koluttua P-Karjalan ja vähän kaukaisempiakin baareja, nuorisotaloja ja pitseriannurkkia eri bändeillä. Hauskaa oli useinkin, muistaakseni.

Muistikuvani kyseisestä keikasta ovat niin hatarat, että vaikka sinä olisit sen Jokelassa bassoillut ja laulanut, niin en olisi muistanut, vaikka olisimme keskenämme siamilaisia kaksosia.

Sinänsä kyllä hauska sattuma, että Evil on tuon nimisen laulun julkisesti esittänyt.
No en. Se porukka soitti vaan muutaman keikan, opiskelijajärjestöjen järkkäämissä systeemeissä. Oltiin kellaribändi; siellä Sokoksen talon kellaribaarissa soitettiin ja teatteriravintolan kellarissakin. Olikohan joku vielä... en muista. Tää oli kai 2004, tai ehkä jopa 2005.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Pitäis huomenna mennä kotipuoleen joulun viettoon. Tuli kuitenkin jo tänään pullo avattua kun vapaillakin tässä, onkos poijjaat ja tytöt viinakauppa huomenna auki..?
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Naurettavaa kyllä mutta uskosin että jopa moni nimimerkki (nimiä mainitsematta) on varmaan hakannut tuhansia viestejä tähän ketjuun. Get a life bitches!!!
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Pitäis huomenna mennä kotipuoleen joulun viettoon. Tuli kuitenkin jo tänään pullo avattua kun vapaillakin tässä, onkos poijjaat ja tytöt viinakauppa huomenna auki..?

Mulla ois takakontissa oikea purkurauta, tehty 32-millisestä harjateräksestä. Sillä luulis aukeavan, tosin vipuvartta on vaan se ~1,4m.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Naurettavaa kyllä mutta uskosin että jopa moni nimimerkki (nimiä mainitsematta) on varmaan hakannut tuhansia viestejä tähän ketjuun. Get a life bitches!!!

Evil (nimi muutettu):

"Pari viikkoa sitten laskin ihan itse että 816. Vaan on mulla elämä päivisin, tätä teen yöllä talkoohommina. Että äläpä vittuile."
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Ei kai siellä nyt kellään ole tuhansia? Satoja yli tuhannen on kyllä.

Heh, uskoisn että muutamat on pommittaneet tuhannet ja sadat päälle. En tiedä koska Jatkoajan KKK on perustettu mutta yli sadan viestin pomiittajien kannattaa katsoa peiliin ja ajatella jotain muutakin kuin kaljapulloa. Itse en omia lukuja tiedä mutta uskoisin että olen mennyt jopa yli viidensadan viestin.. Huh
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ei oo. 27. päivä seuraavan kerran.

Tää vähän kävi mielessäkin eli hyvä että siihen sai varmistuksen. Jäljeille jäi siis vaan yks vaihtoehto, juomat helttaan shaatana: kalsarikännit ala´jatkoaika ! Kippistä palstalaisille + erityisesti tän mahtavan ketjun osallistujille !
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Heh, uskoisn että muutamat on pommittaneet tuhannet ja sadat päälle. En tiedä koska Jatkoajan KKK on perustettu mutta yli sadan viestin pomiittajien kannattaa katsoa peiliin ja ajatella jotain muutakin kuin kaljapulloa. Itse en omia lukuja tiedä mutta uskoisin että olen mennyt jopa yli viidensadan viestin.. Huh

Kai tämä nyt oli huumoria? Sinä lähentelet 1300 viestiä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
No enpä jaksa uskoa, hyvää läppää mut ei mee läpi.
Menepä ja vilkaise ihan itse. Sieltä Kalsarikänniketjun lukeman kohdalta, jossa on tällä hetkellä lukema 28 000 ja vähän päälle. Siitä kun klikkaat, niin näet. Minulla yllättävän vähän, ainoastaan 431. Yksi vielä kestää lähettää, muuten nousee sijaluku. Ja Uleåborgir näkyy jo samalla suoralla.

Pitää olla tarkkana tämän juomisen kanssa, että kestää kunto viikon loppuun saakka. Semmoista sievää tisuttelua. Siis tiss-.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Menepä ja vilkaise ihan itse. Sieltä Kalsarikänniketjun lukeman kohdalta, jossa on tällä hetkellä lukema 28 000 ja vähän päälle. Siitä kun klikkaat, niin näet. Minulla yllättävän vähän, ainoastaan 431. Yksi vielä kestää lähettää, muuten nousee sijaluku. Ja Uleåborgir näkyy jo samalla suoralla.
Ja Evil vasta viidentenä, vaikka varmasti oon juonu elämässäni enemmän viinaa kuin ne neljä edellä olevaa yhteensä! Vittu, minoon juonu autot, talot, vaimot ja veneet. Pari kitaraa, levykokoelman kahteen kertaan sekä ystävyys- ja sukulaisssuhteet. Pankaa paremmaksi.

Eiku se olikin toisin päin, paljon juoville vittuiltiin. Niinkö?
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös