Kalsarikänniketju

  • 5 248 065
  • 66 705

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Jos avaisin otteluketjun nyt, niin yläpuolinen teksti olisi ainakin suurimmalta osin mukana. Lainauksena tietty.

Et laske yritysmyyntiä? Eli meinasit tulla laskemaan itse todellisen yleisömäärän? Nostaisin hattua moiselle antaumukselle, mutta pipo on hukassa tällä hetkellä. Mutta kuunnellaan välillä musiikkia, ennenkuin menee väännöksi, eikös vaan? Ja tere tulemast joukkoon iloiseen, tiuke.

Haha, sanotaan näin että nyt hommat kyllä menee vähän ympäri seiniä eikä mun puheita kannata liian vakavasti ottaa. Toki Talkootyönähän tuo homma onnistuisi ja kyllähän se jäisi noille nurkille se yleisömäärä ihan saletisti saatana. No, mutta pääasia on kolme pistettä, muuta me ei teiltä halutakaan.

Np. Kemopetrol Child is my name http://www.youtube.com/watch?v=pHCwLA_nOvI
 

Kennedy79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Rops, NUFC ja Detroit RW
Mikäs tässä mökillä vietellä vapaita kera kohvin ja glögin.. Talvi on ainaki kunnollinen ja huomenna pääsee possun kimppuun..
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Haha, sanotaan näin että nyt hommat kyllä menee vähän ympäri seiniä eikä mun puheita kannata liian vakavasti ottaa.

Nou fieer.. Vai miten se rasmus-nalle lauloikaan.


Asiaa. Kemopetrolia löytyy valitettavan vähän youtubesta, näin entisen suurkuluttajan makuun. Olishan ne CDt tuolla jossain, mutta kuka nyt aatonaattona alkaa vanhoja kaivella?

Mistähän tämäkin biisi tuli mieleen. Ehkä olut auttaa näihin pistoksiin.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ilta-Pulun lukijoiden valinta vuoden hauskimmaksi videoksi on tässä. Aivastava pikkupanda. Emo-panda säikähtää, mutta miksi mulle tulee tuosta mieleen, että tuolla nurkassa istuu helvetin lihava mies panda-asussa mussuttamassa jotain makkaraa? Varsinkin sen säikähtämisen jälkeen.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Voi poijaat, hei mut ihan offtopperina tuli vaan sillain mielee et vittu lisätkää nyt ihmees mut meseen saatana, ossa löytynee profiilista. Täällä ei aina kehtaa kaikkee kertoo, tai kieliasu voi olla mitä vaan yms mut jos nyt kukaan haluu ni puhutaan paskaa mistä vaan ja vähän vapaammin mesen puolella. Ei kait täst tuu penalttia?
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Voi poijaat, hei mut ihan offtopperina tuli vaan sillain mielee et vittu lisätkää nyt ihmees mut meseen saatana...

Dear Nakkis.
Kysäsin joskus sulta tuosta FB:stä... Muuta en käytä, mutta tuskin seura edes kelpaisi...

Kinkun valvojaisiahan tässä, kuten niiiin monena vuonna aikaisemminkin. Seurana on sekä vanhaa, että uutta ja noin kasikiloista poikaa tässä odotellaan syntyväksi. Veli Eevil, lienet samoissa puuhissa? Aazulia ny ei ees kinkut kiinnosta, sehän tuli jo selväksi päivällä...
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Joo on aikalailla minimiin jääny noi mesehommat.

Sen sijaan yhtä nettipeliä on tullut hakattua jo jonkun aikaa. Bloons Tower Defense 4. Tällä hetkellä My Career Rank: 74, ja 75:een matkaa noin 2,8 miljoonaa pallukkaista. Kuka pistää paremmaksi?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Evil ja Jerkku tuskailee jossain hypermarketin jonoissa?
Häh, kilin villat. Markettiostokset tuli tehtyä jo hyvissä ajoin tänä vuonna.

Veli Eevil, lienet samoissa puuhissa?
Nimenkin omaan. Possu paistuu nyt, kuusen kannoin sisään, sienisalaatin väänsin ja lohen graavasin. Välillä kipaisin lähikaupasta olutta ja lonkeroa; vaikka aattona en juuri dokaakaan, niin tänään ajattelin juopua hiukan.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
...olutta ja lonkeroa; vaikka aattona en juuri dokaakaan, niin tänään ajattelin juopua hiukan.

Näinhän se menee täälläkin; alkoholia silloin, kun muksut nukkuu...
Onko isokin poika syntymässä tänäiltana?
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Dear Nakkis.
Kysäsin joskus sulta tuosta FB:stä... Muuta en käytä, mutta tuskin seura edes kelpaisi...

Dear Jerkku, profiili löytyy mutta nyt tällä htekää tuo paska on jäissä, ja ei vähiten sen takia että se homma ei toimi yhtään, ei vitun vertaa :/ se on ain jumissa yms. saatana mut heti ku aktiovoin sen tilin ni pääset kyl kaveriks jos haluat
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Onko isokin poika syntymässä tänäiltana?
Semmoinen yhdeksänkiloinen. Ei tarvinnut edes itse pökkiä pojan eteen, appiukko toi käydessään tytön synttäreillä viime viikolla.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Semmoinen yhdeksänkiloinen. Ei tarvinnut edes itse pökkiä pojan eteen...

Itsekkin olen tyytyväinen, kun ei tarvinnut mennä synnytysvalmennukseen, mutta kai se onkin vain ensikertalaisille, ns rookieille. Tuhkamunista nyt puhumattakaan.
Lisäksi pahalla mielellä muistelen aikaisempien tekovaihetta, kun oli vähän pakko käydä suihkussa. Tämän teossa ei tullut edes hiki...
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
olutta ja BTD4:sta. Mikäs tässä ihmetellessä.

Nuo kaksi ei mun pääkopassa tahdo yhtäaikaisesti pelittää. Kolmososakin vielä vaikeimmalla läpi jauhamatta viimeisen kentän suhteen. Ensinmainittu toimii kuitenkin aina.

E: laittakaas jotain hyvää musaa linkkinä ettei tarvii itse (faksin) laulaa
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Nuo kaksi ei mun pääkopassa tahdo yhtäaikaisesti pelittää. Kolmososakin vielä vaikeimmalla läpi jauhamatta viimeisen kentän suhteen. Ensinmainittu toimii kuitenkin aina.

E: laittakaas jotain hyvää musaa linkkinä ettei tarvii itse (faksin) laulaa

Minä oonkin sen verran nohevasti ajatellut tämän, etten niihin aikaisempiin versioihin ole koskenut ollenkaan. Ja tässä Nelosessakin keskityn lähinnä vain tuon oman "career rankin" nostamiseen.

Musiikista, kiinnostaa ketä kiinnostaa, mutta täältä tärähtää tämä jälleen.

Apulanta - Armo
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Pullon punkkua sain tyhjennettyä, joten tännekin passannee jotakin höpötellä.

Ei, kyllä meneskelen takaisin nurkkaan katsomaan seiniä. Jukeboksista laitan ääntä ilmoille. Omistetaan tämä kappale ihan vain jo nimensä perusteella Evilille:

Paha vaanii

Kyseinen bändihän oli toukokuussa 2005 Jokelassa ja paikalla olin. Vaan olin niin kännissä, että muistikuvat ovat hatarat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös