MetriHelenaa ja tenavatähteä. Mahtava biisi, tulee ala-asteen musiikintunnit mieleen. Vieläkään en tiedä, mihin se isä vietiin.
Joulu korkattu tämänkin pakanan osalta.
MetriHelenaa ja tenavatähteä. Mahtava biisi, tulee ala-asteen musiikintunnit mieleen. Vieläkään en tiedä, mihin se isä vietiin.
Onkohan kebab-paikat joulunaikaan muuten auki? Hmm..
Ainiin ja tässä musiikkilinkkiä kanssa -> Mesh STL - Down http://www.youtube.com/watch?v=rWUZOIKdRc8 Helvetin hieno biisi, onkohan kukaan koskaan kuullut ees tätä?
Onkohan kebab-paikat joulunaikaan muuten auki? Hmm..
Vaimo haki kaupasta tänään 1,2 kg jauhelihaa ja laittaa illalla "pojan" uuniin.
"Poika" on kotikebablimppu ja onkin muuten aivan saatanan maistuvaa pitan välissä sipulin, tomaatin, salaatin ja soosien kanssa.
Perhepiirissä tämä on muodostunut perinteeksi...oisko nyt neljäs joulu. Koodinimi on joulupoika. Itse olen tuosta hieman lukeutunut pois ja vaimo tekeekin tuon jälkikasvun kanssa. Itse hoitelen perinteiset joululihat. Tosin menen keburääppiäisiin jossakin vaiheessa kun en osaa näppejä pitää erossa tuosta turkkilaisesta herkusta.
Pitkä kypsymisaika sopivan miedolla lämmöllä mureuttanee lihan kuitenkin erinomaiseksi :)
Mut Verikuutille kippikset, eiks jeh? SaiPa nylkee Tapsanpäivänä aneemisen KalPan maanrakoon 1-2 vierasvoitolla.
Oikeastaan pitkä taikinan vaivaus, mieto lämpö ja pikä kypsytysaika tekevät tuolle köntille sen, että se on tiivistä ja hyvin koossa pysyvää. Niin kuin "oikea" kebulihakin. Mötikkä kääritään aivan saatanan tiukkaan foliopakettiin ja laitetaan uuniin.
Tee ihmeessä ja yllätyt positiivisesti.
Olenko ymmärtänyt väärin, mutta luulen että se möntti mitä ne pyörittää on pelkkää naudanlihaa, ei mitään lammasta tms.
Kippistä toki. Edellinen keskinäinen matsi tuli masennuttua paikan päällä, muuten lappeen Ranta oli mukava mesta. Tosin tiesin sen jo ennen reissua. Kyllä me kotilentokentällä sputnikit kaadetaan, vaikkei olekaan ylivoimalle laittaa yhtään pätevää maskimiestä sutimaan ripareita sisälle Härskin ollessa maajoukkueen mukana ja Mäkkäri ei (kas kummaa..) saanut jatkoja. Ja aneeminen on housuissas.
Jos haluat statsit niin saat ne etukäteen..
Jos haluat statsit niin saat ne etukäteen..
Yleisöö 4017
Heh, tiistaina oli myyty jo yli 3500 lippua. Eikä tuossa kovin moni muukaan kohta taida pitää paikkaansa. :) No kai se on lähdettävä olutta ostamaan, kun tänne kirjoitin.
Voi Tiuke pieni (iso), saahan niitä lippuja ostaa mutta puhun nyt todellisesta yleisömäärästä mikä Niiralassa tulee norkoilemaan. Yritysmyyntiähän noissa ennakoissa on railakas määrä ja niitä en laske vaikka ne kapasiteettiin kuuluukin, nyt puhutaan todellisesta määrästä mitä siellä tulee olemaan. Ei kannata mennä peliin, sillä todennäköisesti KalPa pelaa kauden paskimman pelinsä ja sen johdosta SaiPa ottaa yllättävän vierasvoiton olemalla se vähemmän paskempi jengi jäällä :)
Voi Tiuke pieni (iso), saahan niitä lippuja ostaa mutta puhun nyt todellisesta yleisömäärästä mikä Niiralassa tulee norkoilemaan. Yritysmyyntiähän noissa ennakoissa on railakas määrä ja niitä en laske vaikka ne kapasiteettiin kuuluukin, nyt puhutaan todellisesta määrästä mitä siellä tulee olemaan. Ei kannata mennä peliin, sillä todennäköisesti KalPa pelaa kauden paskimman pelinsä ja sen johdosta SaiPa ottaa yllättävän vierasvoiton olemalla se vähemmän paskempi jengi jäällä :)
Mutta kuunnellaan välillä musiikkia, ennenkuin menee väännöksi, eikös vaan? Ja tere tulemast joukkoon iloiseen, tiuke.
Jos avaisin otteluketjun nyt, niin yläpuolinen teksti olisi ainakin suurimmalta osin mukana. Lainauksena tietty.
Et laske yritysmyyntiä? Eli meinasit tulla laskemaan itse todellisen yleisömäärän? Nostaisin hattua moiselle antaumukselle, mutta pipo on hukassa tällä hetkellä. Mutta kuunnellaan välillä musiikkia, ennenkuin menee väännöksi, eikös vaan? Ja tere tulemast joukkoon iloiseen, tiuke.
Talvi on ainaki kunnollinen ja huomenna pääsee possun kimppuun..
Haha, sanotaan näin että nyt hommat kyllä menee vähän ympäri seiniä eikä mun puheita kannata liian vakavasti ottaa.
Np. Kemopetrol Child is my name http://www.youtube.com/watch?v=pHCwLA_nOvI
Voi poijaat, hei mut ihan offtopperina tuli vaan sillain mielee et vittu lisätkää nyt ihmees mut meseen saatana...