Kalsarikänniketju

  • 5 248 079
  • 66 705

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Siinähän on "ihan ok" alku, mutta kuka nyt tempaisee punkkupullon ja jättää siihen, jos on lisää tarjolla.
Niin usein se ei ole siihen jäänyt. Ja kun se ei jää siihen, se ei jää mihinkään edes kohtuulliseen kohtuuttomuuteen. Enkä nyt jaksa sitä.

Tai kuten viime perjantaina eräälle sivustolle tilakseni päivitin: "Humalani, jumalani, miksi et minua hyljännyt tänäkään perjantaina. Antakaa minulle anteeksi, sillä tiedän mitä teen."
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Sanot vaan - kuitenki kohta nähdään Jumprussa.
"Kohtasin eilen Jeesuksen Jumprussa"... Ei sinne asti jaksa, täältä Caijoon korkeintaan, eikä kyllä enää edes sinne. Setä on vanha ja väsynyt. No, viime vuonna join 24.12, 25.12, 26.12. ja 27.12. Krapulaketjusta voivat vahingoniloisimmat käydä päiväyksen 28.12.2008 kohdalta lukemassa, että missä tilassa sitä sitten oli, kun kohtuuton kohtuuttomuus kohtasi neljänä iltana perätysten. Siitä seurasi 6 viikkoa raittiutta, kaverini luulivat jo, että Nasaretin mies on sydämeni valloittanut.

Vaan tämä biisi on ihquin ikinä, ainakin 3,5 min kohdasta eteenpäin: Vie mua.

Sen piti soida häissäni. Eipä soinut, eikä soinut mikään muukaan. (Se on tämä joulu sitä aikaa, kun kunnon suomalaisella miehellä toisessa kädessä on pullo Kossua ja toisessa ladattu haulikko)
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ei huono valinta. Tykkään kovin. Olin kerran melkein häissä, joissa tämä tanssittiin häävalssina, mutta sairastuin juuri ennen
Ai, sen on joku muukin häissänsä aikonut tanssia ja jopa tanssinut. Se on keho viisas eläin, se osaa psykosomaattisen sairastamisen ajoituksen ja taidon. Ei tartte mennä sinne minne ei halua. Minullakin oli armeijassa aina ennen leirejä ihmeellinen tapa sairastua milloin mihinkin; keuhkokuume, polio, kuppa, hinkumätä, ebola ja kynnen irtoaminen taisivat ainakin vaivata.

Korea biisi se Kurkelan. Mielikuvitushahmo, et sinä Jeesus, vaan isolla M-kirjaimella, olisi myöskin tykännyt.
 

Jeesus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ai, sen on joku muukin häissänsä aikonut tanssia ja jopa tanssinut. Se on keho viisas eläin, se osaa psykosomaattisen sairastamisen ajoituksen ja taidon.

Tämän pariskunnan tapauksessa keho haistoi useamman kilometrin päähän, että näiden kanssa ei ole syytä ruveta millekään. Mieli on samaa mieltä [wat?].
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Noniin, niinhän siinä sitten kävi että kalja rupes maistumaan pitkästä aikaa erinomaiselta ja on aika tulla norkoilemaan tähänkin ketjuun. 7:s olut menossa ja hyvin rupiaa nousemaan, johtunee osiltaan siitä että on tässä sairasteltu jo pidemmän aikaa ja sillain. Mitäs tänne? Linjoilla ketään?

Tässä vähän musiikkia ja yksi versio PPK:n Resurrection veisusta -> http://www.youtube.com/watch?v=8eTzoBlsX8U&feature=related
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
MetriHelenaa ja tenavatähteä. Mahtava biisi, tulee ala-asteen musiikintunnit mieleen. Vieläkään en tiedä, mihin se isä vietiin.

Joulu korkattu tämänkin pakanan osalta.

Hieno biisi. Muistan vieläkin ton biisin mein kuudennen luokan musiikkikirjasta ja kuinka sen sitten esitin mein opettajalle laulukokeessa. Sain muistaakseni ysin siitä esityksestä, todennäköisesti voimakkaan ja suurella sydämellä esitetyn tulkinnan vuoksi.

Kaljaa tässä juon ja meinasin juoda edelleenkin. Huomenna pitäisi lähtee aamulla perinteiselle hautausmaa-rundille mutta kai sinne voi krapulassakin mennä, onhan se tehty ennenkin saatana. Olen oikeasti iloinen siinä vaiheessa kun joulu on ohitse. Onkohan kebab-paikat joulunaikaan muuten auki? Hmm..
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Onkohan kebab-paikat joulunaikaan muuten auki? Hmm..

Hyvä kysymys. Tästä aloin miettimään, että liekö islamistissa maissa pörssit auki. Tai kaukoidässä.

Ainiin ja tässä musiikkilinkkiä kanssa -> Mesh STL - Down http://www.youtube.com/watch?v=rWUZOIKdRc8 Helvetin hieno biisi, onkohan kukaan koskaan kuullut ees tätä?

Nevöhöörd. Ja tuntuu että muita täältä ei (vielä) löydy. Peer Güntin Alone in the night I whisper your name:n puuttuminen juutuubista ärsyttää, spotifyn kautta sen toki voi kuunnella mutta kun sieltä taas ei läheskään kaikkia muita suosimiani artisteja tahdo löytyä.

Laitetaan kuitenkin joku linkki. Vaikka tämä.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Onkohan kebab-paikat joulunaikaan muuten auki? Hmm..

Vaimo haki kaupasta tänään 1,2 kg jauhelihaa ja laittaa illalla "pojan" uuniin.

"Poika" on kotikebablimppu ja onkin muuten aivan saatanan maistuvaa pitan välissä sipulin, tomaatin, salaatin ja soosien kanssa.

Perhepiirissä tämä on muodostunut perinteeksi...oisko nyt neljäs joulu. Koodinimi on joulupoika. Itse olen tuosta hieman lukeutunut pois ja vaimo tekeekin tuon jälkikasvun kanssa. Itse hoitelen perinteiset joululihat. Tosin menen keburääppiäisiin jossakin vaiheessa kun en osaa näppejä pitää erossa tuosta turkkilaisesta herkusta.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Cinder Soul Creation -> http://www.youtube.com/watch?v=b8tSgm3Jas4

Siinä se.. Tämän hetken suosikkibiisi kaikista, kiitos vaan Jatkoajalle, tätä kautta tämän löysin. Lisempää olutta.

Missäs kaikki luuraa? Evil ja Jerkku tuskailee jossain hypermarketin jonoissa? Tahtis lähihuoltsikalla hekamassa kaljaa? Mielari iltavuorossa luuttuumassa kaupan lattioita ja pesemässä lihamyllyjä? Vai? Saa ilmoittautua :)

Mut Verikuutille kippikset, eiks jeh? SaiPa nylkee Tapsanpäivänä aneemisen KalPan maanrakoon 1-2 vierasvoitolla.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Vaimo haki kaupasta tänään 1,2 kg jauhelihaa ja laittaa illalla "pojan" uuniin.

"Poika" on kotikebablimppu ja onkin muuten aivan saatanan maistuvaa pitan välissä sipulin, tomaatin, salaatin ja soosien kanssa.

Perhepiirissä tämä on muodostunut perinteeksi...oisko nyt neljäs joulu. Koodinimi on joulupoika. Itse olen tuosta hieman lukeutunut pois ja vaimo tekeekin tuon jälkikasvun kanssa. Itse hoitelen perinteiset joululihat. Tosin menen keburääppiäisiin jossakin vaiheessa kun en osaa näppejä pitää erossa tuosta turkkilaisesta herkusta.

Itse olen monesti harkinnut kyseisen herkun väsäämistä ja muutaman ohjeenkin olen netistä poiminut joilla tuon pitäisi onnistua hyvin. Tosin kyllähän kokin pitäisi osata väsätä nämä tällaiset mutta pakko myöntää että en ole vielä kokeillut. Pitkä kypsymisaika sopivan miedolla lämmöllä mureuttanee lihan kuitenkin erinomaiseksi :) Sipulit, jalapenot ja tomaatit kuuluvat olennaisesti tähän mutta itse vaadin siihen vielä juustoraastetta, kuului se sitten asiaan tai ei.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Pitkä kypsymisaika sopivan miedolla lämmöllä mureuttanee lihan kuitenkin erinomaiseksi :)

Oikeastaan pitkä taikinan vaivaus, mieto lämpö ja pikä kypsytysaika tekevät tuolle köntille sen, että se on tiivistä ja hyvin koossa pysyvää. Niin kuin "oikea" kebulihakin. Mötikkä kääritään aivan saatanan tiukkaan foliopakettiin ja laitetaan uuniin.

Tee ihmeessä ja yllätyt positiivisesti.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Mut Verikuutille kippikset, eiks jeh? SaiPa nylkee Tapsanpäivänä aneemisen KalPan maanrakoon 1-2 vierasvoitolla.

Kippistä toki. Edellinen keskinäinen matsi tuli masennuttua paikan päällä, muuten lappeen Ranta oli mukava mesta. Tosin tiesin sen jo ennen reissua. Kyllä me kotilentokentällä sputnikit kaadetaan, vaikkei olekaan ylivoimalle laittaa yhtään pätevää maskimiestä sutimaan ripareita sisälle Härskin ollessa maajoukkueen mukana ja Mäkkäri ei (kas kummaa..) saanut jatkoja. Ja aneeminen on housuissas.

Linkkiä lisää.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Oikeastaan pitkä taikinan vaivaus, mieto lämpö ja pikä kypsytysaika tekevät tuolle köntille sen, että se on tiivistä ja hyvin koossa pysyvää. Niin kuin "oikea" kebulihakin. Mötikkä kääritään aivan saatanan tiukkaan foliopakettiin ja laitetaan uuniin.

Tee ihmeessä ja yllätyt positiivisesti.

Pitäähän tuota kokeilla, sitäpaitsi taloudellisesti tuohan on edullinen vaihtoehto. Kyllä tuollaisesta reilun kilon köntistä vuolee lastua muutamalle nautintokerralle ihan huolella :) Osaako kukaan keroa mitä nämä karvaranteet käyttävät? Olenko ymmärtänyt väärin, mutta luulen että se möntti mitä ne pyörittää on pelkkää naudanlihaa, ei mitään lammasta tms.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Olenko ymmärtänyt väärin, mutta luulen että se möntti mitä ne pyörittää on pelkkää naudanlihaa, ei mitään lammasta tms.

Sikaa ja nautaa tuo köntti on. Rasvaa kuitenkin tarvitaan tietty % jo senkin vuoksi, että koostumus säilyy. Nauta on liian kuivaa. Osalle karvakourista liha tulee valmiina könttinä esim HK:lta. Mä voisin tiedustella eräältä turkkilaiselta miten hän oman könttinsä valmistaa. On pyytänyt meikäläistäkin tiskin taakse monesti duuniin:) Kokemuksen vuoksi voisi joskus mennäkin.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Kippistä toki. Edellinen keskinäinen matsi tuli masennuttua paikan päällä, muuten lappeen Ranta oli mukava mesta. Tosin tiesin sen jo ennen reissua. Kyllä me kotilentokentällä sputnikit kaadetaan, vaikkei olekaan ylivoimalle laittaa yhtään pätevää maskimiestä sutimaan ripareita sisälle Härskin ollessa maajoukkueen mukana ja Mäkkäri ei (kas kummaa..) saanut jatkoja. Ja aneeminen on housuissas.

Jos haluat statsit niin saat ne etukäteen..

33.09 Kiiskinen Jalasvaara 1-0tv.
49.57 Toporowski Tuominen Redenbach 1-1yv.
57.52 Jasko Nyrhinen 1-2.

Ahonen 6+8+7=21 pois 58.57-59.34 / 59.43-60.00
Myllyniemi 13+9+14=36

Yleisöö 4017

KalPa 3x2min SaiPa 6x2min + Toporowski 10min

Kolme starbaa Jasko Kaks starbaa Myllyniemi yks starba kiiskinen
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Jos haluat statsit niin saat ne etukäteen..

No perskele. Pitänee siis kaupata piletti jolleki muulle, ei sitä viitsi häviötä lähteä katsomaan. Ei Nakkisoosilla ole Tapsan tansseja tarkoitus jammailla Kuopion suunnalla? Olis lippu myynnissä edulliseen hintaan.. Ketkäs nuijat ne siellä sitte vislailee? Yleisöä uskoisin olevan enempi, saahan sitä toivoa. Ja liigapörssitiimi taitaa tämän perusteella vaihtua.

TAI SITTEN EI.
 
Viimeksi muokattu:

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Heh, tiistaina oli myyty jo yli 3500 lippua. Eikä tuossa kovin moni muukaan kohta taida pitää paikkaansa. :) No kai se on lähdettävä olutta ostamaan, kun tänne kirjoitin.

Voi Tiuke pieni (iso), saahan niitä lippuja ostaa mutta puhun nyt todellisesta yleisömäärästä mikä Niiralassa tulee norkoilemaan. Yritysmyyntiähän noissa ennakoissa on railakas määrä ja niitä en laske vaikka ne kapasiteettiin kuuluukin, nyt puhutaan todellisesta määrästä mitä siellä tulee olemaan. Ei kannata mennä peliin, sillä todennäköisesti KalPa pelaa kauden paskimman pelinsä ja sen johdosta SaiPa ottaa yllättävän vierasvoiton olemalla se vähemmän paskempi jengi jäällä :)
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Voi Tiuke pieni (iso), saahan niitä lippuja ostaa mutta puhun nyt todellisesta yleisömäärästä mikä Niiralassa tulee norkoilemaan. Yritysmyyntiähän noissa ennakoissa on railakas määrä ja niitä en laske vaikka ne kapasiteettiin kuuluukin, nyt puhutaan todellisesta määrästä mitä siellä tulee olemaan. Ei kannata mennä peliin, sillä todennäköisesti KalPa pelaa kauden paskimman pelinsä ja sen johdosta SaiPa ottaa yllättävän vierasvoiton olemalla se vähemmän paskempi jengi jäällä :)

Jos avaisin otteluketjun nyt, niin yläpuolinen teksti olisi ainakin suurimmalta osin mukana. Lainauksena tietty.

Et laske yritysmyyntiä? Eli meinasit tulla laskemaan itse todellisen yleisömäärän? Nostaisin hattua moiselle antaumukselle, mutta pipo on hukassa tällä hetkellä. Mutta kuunnellaan välillä musiikkia, ennenkuin menee väännöksi, eikös vaan? Ja tere tulemast joukkoon iloiseen, tiuke.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Voi Tiuke pieni (iso), saahan niitä lippuja ostaa mutta puhun nyt todellisesta yleisömäärästä mikä Niiralassa tulee norkoilemaan. Yritysmyyntiähän noissa ennakoissa on railakas määrä ja niitä en laske vaikka ne kapasiteettiin kuuluukin, nyt puhutaan todellisesta määrästä mitä siellä tulee olemaan. Ei kannata mennä peliin, sillä todennäköisesti KalPa pelaa kauden paskimman pelinsä ja sen johdosta SaiPa ottaa yllättävän vierasvoiton olemalla se vähemmän paskempi jengi jäällä :)

Voimmehan toki vilkaista lauantaina miten tyhjä se halli on. :) Tässä voitto/tappio -asiassa luotan valitettavasti enemmän omaan uskomukseen kuin sinun arvaukseen. Saattaa jopa käydä niin, että myyn paikkani pois ja menen opiskelijalipulla juomaan kaljaa koko pelin ajaksi.

Mutta kuunnellaan välillä musiikkia, ennenkuin menee väännöksi, eikös vaan? Ja tere tulemast joukkoon iloiseen, tiuke.

Kiitos. Ihan hyvä biisivalinta. :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös