Kalsarikänniketju

  • 5 249 346
  • 66 712

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ettet vain pyrkisi ilkeilemään minulle?
No en. Mutta toisaalta homma on ihan sama, kuin jos mie sanoisin että "mikä vitun Janecky, onko se pelannu muka jossain joskus?"

Krykov on HIFK:n kannattajien keskuudessa kunnioitettu pelaaja, ettäs tiedät.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
No en. Mutta toisaalta homma on ihan sama, kuin jos mie sanoisin että "mikä vitun Janecky, onko se pelannu muka jossain joskus?"

Krykov on HIFK:n kannattajien keskuudessa kunnioitettu pelaaja, ettäs tiedät.

Rauha, silloin joskus vuonna 1 ja 2 Vallu oli idolini, siis silloin kun pyrin lätkäjoukkueeseen pelaamaan mukaan. Sentteriksi en päässyt. Joten seuraavaksi yritin olla maalintekijälaituri. Epäonnistuin pahasti, mutta silti pääsin jengiin mukaan.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Voihan köpö, oluet alkavat loppumaan, joten otan loput ja häivyn unholan uneen. Shout out for babymamas,babygirls, and everything else.
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pientä sunnuntaikänniä pukkaa. Mutta mitäs vittua. Mä oon lomalla seuraavat kolme viikkoa hei. Lisää olutta..

ps. Terveysintoilijoille tiedoksi, että oluen kanssa nautiskelen, äsken paistetun kinkun lisäksi, kermassa haudutettua pyttipannua.
 

Jeesus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hyvää Festivusta kaikille kalsaroijille! Juotavaa pitäisi olla riittävästi, mutta onneksi huomenna ehtii vielä korjaamaan erheet vahingon tänä iltana sattuessa.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Täällähän taas Pahuus ja Jesse ovat paikalla. Ja niin monta oululaista.

Kuulostaapa pahalta.

No, minä kävin jouluksi viunaksia ostamassa (6 pulloa punkkua), ettei vain tartte kaljaa tai homokaljaa juoda ja niinhän siinä kävi, että tarjonta loi kysyntää ja päätin yhden punkkupullon nyt jo juokaista. Menkööt se vaikka ehtoollisena, on kuitenkin isompi öylätti, eli pizza, tuossa alkuillasta syötynä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös