Kalsarikänniketju

  • 5 249 363
  • 66 712

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Hauska tämä lista. Mulla on yli tuhat kirjaa hyllyssä ja vain yksi Paasilinna: Hirtettyjen kettujen metsä. Loistava kirja!
Muut opukset ovatkin sitten lähinnä historiaa ja dekkareita.
Yhtään turkkaa ei ole eikä tule.

Auts, onhan mulla Kingin Cujo.

Saisinko joskus tulla "lukemaan" sun "kirjastoa"?..

Kunnioitettava kirjamäärä olen kateellinen.

Mutta voisin taasen haastaa Evilin väittelemään fantasiakirjallisuudesta, sen merkityksestä nykymaailman kasvaviin toivoihin ja kuinka voi olla niin että JK Rowling on niinkin arvostettu kun nytten on.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tuota Turkkaa voisin harkita, jos kertoisit ensin vähin kirjojen aiheista.
No, "Aiheita" kartoittaa niitä aiheita. Se on sellainen terävänäköisen, analyyttisen ihmisen katsaus Elämään. Pakina/esseekokoelma. Aloita siitä.

Hauska tämä lista.
Hauska, ja tosi. Nimimerkillä entinen kirjastosetä. Ja unohtui Reino Lehväslaiho tuosta, muuten.

Ykkösestä en voisi olla enempää samaa mieltä. Mutta missä on Reijo Mäki, Mäen Reijo, keksinyt Jussi Vareksen Turkuun ja kaikki.
Pakkoko siitä oli muistuttaa? Olin jo ehtinyt unohtaa koko virnuilevan veijarin. (Mäki muuten muistuttaa habitukseltaan erästä tuttavaani, Vesaa, sangen paljon. Syy ei ole Vesassa, säälikää häntä.)

Kyllä Alibiin kannattaa koskea ja jopa lukea, sanoi Evil mitä tahansa :)
Evil (nimi muutettu) sanoo että lukee pois vaan.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Hauska tämä lista. Mulla on yli tuhat kirjaa hyllyssä ja vain yksi Paasilinna: Hirtettyjen kettujen metsä. Loistava kirja!
Muut opukset ovatkin sitten lähinnä historiaa ja dekkareita.
Yhtään turkkaa ei ole eikä tule.

Auts, onhan mulla Kingin Cujo.

Kingin tuotannosta suosittelen lämpimästi esimerkiksi teoksia Tukikohta ja SE.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mutta voisin taasen haastaa Evilin väittelemään fantasiakirjallisuudesta, sen merkityksestä nykymaailman kasvaviin toivoihin ja kuinka voi olla niin että JK Rowling on niinkin arvostettu kun nytten on.
Näääääh. Mie luin 70-luvulla Erich von Dänikeniä. Olin varma, että ihmissuku on siitetty tähtientakaisten heppujen toimestä. En ollut silloin edes koulussa vielä. Verneä luin myös.

Rowling, se on nykyteinien Däniken, Verne ja Tolkien. Onneksi muutamat sentään lukevat Banksia ja Hamiltonia.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Kingistä mieleeni joulahti Jack Nicholson ja toissapäiväinen adaptaatio King kirjasta Hohto. Jack muuten tappoi sananmukaisesti sen roolin minkä veti. Suurin piirtein heitin snickerspalan pöksyyn kun tuli "Here's Johnny" Kohtaus.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kingin kirjoista löytyy noiden vanhempien lisäksi esim "Kuoleman käytävä". Joka on kirjana ihan ok, mutta jonka arvoa elokuva jälleen tiputtaa vaikka King-filmatisoinniksi hyvä onkin.
Kirjailijoista itselleni ykkönen on Jari Tervo. Koko tuotannon oon läpi mulkoillut ja hienosti mies kirjoittaa. Viime vuotiset kirjat poikkeaa alkutuotannosta ja onkin hyvä huomata et mies ei ole jämähtänyt pelkästään Rovaniemelle :)
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Vieläkin muistan Valeri Krykovin lempiruoan.
Minäpä en, mikä se on? Krykov oli muistaakseni postimies, eli jotain yhteistä meillä on, mutta mitä se kauhoi naamariin? Mämmiä?
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Minäpä en, mikä se on? Krykov oli muistaakseni postimies, eli jotain yhteistä meillä on, mutta mitä se kauhoi naamariin? Mämmiä?

Todennäköisesti veriperseistä Ilvestä. Raakana. Olise Vallu niin kova jamppa. Ja asiasta kukkaruukkuun, eikös Valeri ollut vanhoja Hifk:n miehiä?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ei kai Cujolla ja Curtisilla ole mitään tekoa keskenään? Toinen on koira ja toinen molari..
Tai sit mä en taas vaan tajunnut jotain..
CuJo. Curtis Joseph. Lempinimi, melko tunnettu.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Minäpä en, mikä se on? Krykov oli muistaakseni postimies, eli jotain yhteistä meillä on, mutta mitä se kauhoi naamariin? Mämmiä?
Vuosaaren lentävä postimies tykkäs muistaakseni paistetusta lohesta ja valkosipuliperunoista.
Ei kai Cujolla ja Curtisilla ole mitään tekoa keskenään? Toinen on koira ja toinen molari..
Tai sit mä en taas vaan tajunnut jotain..
Jätkä ei tajuu. Curtis Joseph. CuJo.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Todennäköisesti veriperseistä Ilvestä. Raakana. Olise Vallu niin kova jamppa. Ja asiasta kukkaruukkuun, eikös Valeri ollut vanhoja Hifk:n miehiä?
No ei kun Lieksan Hurtissa pelasi kakkosta puoli kautta. 12, 1+3=4. 20 minuuttia.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja asiasta kukkaruukkuun, eikös Valeri ollut vanhoja Hifk:n miehiä?
Voi vittu. Jos tää oli vakavissaan tiedusteltu kysymys, niin puukkoa pyllyyn tommoselle. Valeri oli hieno kakkossentteri IFK:ssa. Lähti sitten syntisille maakuntakierroksille, mutta hieno mies silti. Tais muuten Linkku Lindegren joskus tituleerata Vallua "IFK:n venäläisvahvistukseksi".
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös