Jos juhavuorisilta ja stephenkingeiltä ennätät.
Rumat kalapuikot saa jo 48 tunnin aikana. Sen verran karvaa tunkee lärvistä läpi. Eli vielä ehtis ennen joulua.Millaiset mursut olisi tarkoitus kasvattaa? =D
Tai sit mä vaan oon kännissä ;)
Niinpä, same shit different day.Kännissä olet. Samaa settiä illasta toiseen on tämä.
Sanon taas ja taas: lue Joukon kirja. Lue kaksi. Jos juhavuorisilta ja stephenkingeiltä ennätät.
No. Viihdekirjallisuus top 10:Aika kovaan sarjaan nyt asetat Jouko Turkan. Uskallan ihan tosissani lukematta yhtäkään Turkan tuotosta väittää, ettei mies ole lähelläkään Kingin tasoa kirjoittamisessa. Puhun nyt ihan viihdekirjallisuudesta.
Ookkonää aggreviunaa kiskonu? Kovasti on kiivasluontoista tekstiä paholaiselta tänään. Vai häh? Sitä paitti Juha Vuorisen jutut on aikamoisen väsynyttä kakkaa. Kingiltä löytyy laatua ja myös vähemmän laatua. Kumpikaan kynäniekka ei ole idolini.Sanon taas ja taas: lue Joukon kirja. Lue kaksi. Jos juhavuorisilta ja stephenkingeiltä ennätät.
no sitähän minäkin ;) hyvä niin.Kännissä olet
Ei mitään henkilökohtaista. Stephen on kuningas genressään (vaikeuksiin joutuvista kirjailijoista raportoiminen mietoine yliluonnollisine mausteineen) ihan samalla tavalla kuin Päätalon Kalle omassaan (Iijoen törmällä tapahtuvat, sukupolvirajoja ylittävät junttimaiset asiat).Onx Sulla jotain Stepheniä vastaan? Aikansa kovimpia kirjailijoita omassa genressään.
Yritän vaan vituilemalla innostaa immeisiä lukemaan muutakin kuin Alibia.Ookkonää aggreviunaa kiskonu? Kovasti on kiivasluontoista tekstiä paholaiselta tänään.
Laitetaanpa nimet talteen. Samalla vastasitkin jo edellisessä viestissäni olevaan kysymykseen.
Yritän vaan vituilemalla innostaa immeisiä lukemaan muutakin kuin Alibia.
Ui suatana. Helmihillon parhaimmistoa, ellei paras pläjäys koskaan. "All I taught her was everything". Huikee kipale, huikee.Kuunnelkaahan musiikkia: Pearl Jam - Black
No. Viihdekirjallisuus top 10:
1. Arto Paasilinna
2. Stephen King
3. Laila Hietamies (vaimikäsenyon)
4. Jouko Turkka
5. Ilkka Remes, se joka pelasi 80-luvulla Kuusysissä
6. Päätalon Kalle
7. Ernest Hemingwayn siskon pojan tyttöystävä
8. Pirkan keittokirja
9. Tex Willerin vuosikerta -79
10. Simo Penttilä: Kuvernööri kukistuu
Laita minunkn mimi sille syytelistalle. oli syyte sitten mikä tahansa.
Plöööhh
No. Viihdekirjallisuus top 10:
1. Arto Paasilinna
2. Stephen King
3. Laila Hietamies (vaimikäsenyon)
4. Jouko Turkka
5. Ilkka Remes, se joka pelasi 80-luvulla Kuusysissä
6. Päätalon Kalle
7. Ernest Hemingwayn siskon pojan tyttöystävä
8. Pirkan keittokirja
9. Tex Willerin vuosikerta -79
10. Simo Penttilä: Kuvernööri kukistuu
Alibiin en tosin koske.
Hauska tämä lista. Mulla on yli tuhat kirjaa hyllyssä ja vain yksi Paasilinna: Hirtettyjen kettujen metsä. Loistava kirja!
Muut opukset ovatkin sitten lähinnä historiaa ja dekkareita.
Yhtään turkkaa ei ole eikä tule.
Auts, onhan mulla Kingin Cujo.
No, "Aiheita" kartoittaa niitä aiheita. Se on sellainen terävänäköisen, analyyttisen ihmisen katsaus Elämään. Pakina/esseekokoelma. Aloita siitä.Tuota Turkkaa voisin harkita, jos kertoisit ensin vähin kirjojen aiheista.
Hauska, ja tosi. Nimimerkillä entinen kirjastosetä. Ja unohtui Reino Lehväslaiho tuosta, muuten.Hauska tämä lista.
Pakkoko siitä oli muistuttaa? Olin jo ehtinyt unohtaa koko virnuilevan veijarin. (Mäki muuten muistuttaa habitukseltaan erästä tuttavaani, Vesaa, sangen paljon. Syy ei ole Vesassa, säälikää häntä.)Ykkösestä en voisi olla enempää samaa mieltä. Mutta missä on Reijo Mäki, Mäen Reijo, keksinyt Jussi Vareksen Turkuun ja kaikki.
Evil (nimi muutettu) sanoo että lukee pois vaan.Kyllä Alibiin kannattaa koskea ja jopa lukea, sanoi Evil mitä tahansa :)
Hauska tämä lista. Mulla on yli tuhat kirjaa hyllyssä ja vain yksi Paasilinna: Hirtettyjen kettujen metsä. Loistava kirja!
Muut opukset ovatkin sitten lähinnä historiaa ja dekkareita.
Yhtään turkkaa ei ole eikä tule.
Auts, onhan mulla Kingin Cujo.
Curtis Josephin elämäkerta?Auts, onhan mulla Kingin Cujo.