Kalsarikänniketju

  • 5 290 744
  • 66 740

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen sanaton. Tää ketju ei ole aikoihin ollut näin "voimissaan" ihan saa ääneen nauraa.

Tai sit mä vaan oon kännissä ;) Oli miten oli, loistavaa settiä!

ps on mulla se IFK-fleece tietenkin.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Jos juhavuorisilta ja stephenkingeiltä ennätät.

Aika kovaan sarjaan nyt asetat Jouko Turkan. Uskallan ihan tosissani lukematta yhtäkään Turkan tuotosta väittää, ettei mies ole lähelläkään Kingin tasoa kirjoittamisessa. Puhun nyt ihan viihdekirjallisuudesta.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Sanon taas ja taas: lue Joukon kirja. Lue kaksi. Jos juhavuorisilta ja stephenkingeiltä ennätät.

Onx Sulla jotain Stepheniä vastaan? Aikansa kovimpia kirjailijoita omassa genressään. Pyrin ainakin lukemaan mitä suosittelet, tosin toivon että aika riittää. Pelkästään tänä syksynä on tullut jotain 40kirjaa ulos mitkä pitäis lukea. Voi kun voisikin olla huithapeli opiskelija(opettaja) saisi lukea päivät kaiket..
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Aika kovaan sarjaan nyt asetat Jouko Turkan. Uskallan ihan tosissani lukematta yhtäkään Turkan tuotosta väittää, ettei mies ole lähelläkään Kingin tasoa kirjoittamisessa. Puhun nyt ihan viihdekirjallisuudesta.
No. Viihdekirjallisuus top 10:

1. Arto Paasilinna
2. Stephen King
3. Laila Hietamies (vaimikäsenyon)
4. Jouko Turkka
5. Ilkka Remes, se joka pelasi 80-luvulla Kuusysissä
6. Päätalon Kalle
7. Ernest Hemingwayn siskon pojan tyttöystävä
8. Pirkan keittokirja
9. Tex Willerin vuosikerta -79
10. Simo Penttilä: Kuvernööri kukistuu
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Sanon taas ja taas: lue Joukon kirja. Lue kaksi. Jos juhavuorisilta ja stephenkingeiltä ennätät.
Ookkonää aggreviunaa kiskonu? Kovasti on kiivasluontoista tekstiä paholaiselta tänään. Vai häh? Sitä paitti Juha Vuorisen jutut on aikamoisen väsynyttä kakkaa. Kingiltä löytyy laatua ja myös vähemmän laatua. Kumpikaan kynäniekka ei ole idolini.

Ei voi olla lasi tyhjänä kaiken aikaa. Kuka täällä ryystää mun juomaa noin reteesti?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Onx Sulla jotain Stepheniä vastaan? Aikansa kovimpia kirjailijoita omassa genressään.
Ei mitään henkilökohtaista. Stephen on kuningas genressään (vaikeuksiin joutuvista kirjailijoista raportoiminen mietoine yliluonnollisine mausteineen) ihan samalla tavalla kuin Päätalon Kalle omassaan (Iijoen törmällä tapahtuvat, sukupolvirajoja ylittävät junttimaiset asiat).
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pari kuukautta on pois niin jutut on entistä paskempia. Saapahan tuntea olonsa vieläkin kotoisammaksi :) Porukkaa pyörii kuin puolukkaa... no vaikka lasipurkissa. Kuunnelkaahan musiikkia: Pearl Jam - Black
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Yritän vaan vituilemalla innostaa immeisiä lukemaan muutakin kuin Alibia.

Kyllähän täällä luetaan ihan kaikkea Jallusta Tex Willeriin. Alibiin en tosin koske. Tuota Turkkaa voisin harkita, jos kertoisit ensin vähin kirjojen aiheista.
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No. Viihdekirjallisuus top 10:

1. Arto Paasilinna
2. Stephen King
3. Laila Hietamies (vaimikäsenyon)
4. Jouko Turkka
5. Ilkka Remes, se joka pelasi 80-luvulla Kuusysissä
6. Päätalon Kalle
7. Ernest Hemingwayn siskon pojan tyttöystävä
8. Pirkan keittokirja
9. Tex Willerin vuosikerta -79
10. Simo Penttilä: Kuvernööri kukistuu

Hauska tämä lista. Mulla on yli tuhat kirjaa hyllyssä ja vain yksi Paasilinna: Hirtettyjen kettujen metsä. Loistava kirja!
Muut opukset ovatkin sitten lähinnä historiaa ja dekkareita.
Yhtään turkkaa ei ole eikä tule.

Auts, onhan mulla Kingin Cujo.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
No. Viihdekirjallisuus top 10:

1. Arto Paasilinna
2. Stephen King
3. Laila Hietamies (vaimikäsenyon)
4. Jouko Turkka
5. Ilkka Remes, se joka pelasi 80-luvulla Kuusysissä
6. Päätalon Kalle
7. Ernest Hemingwayn siskon pojan tyttöystävä
8. Pirkan keittokirja
9. Tex Willerin vuosikerta -79
10. Simo Penttilä: Kuvernööri kukistuu

Ykkösestä en voisi olla enempää samaa mieltä. Mutta missä on Reijo Mäki, Mäen Reijo, keksinyt Jussi Vareksen Turkuun ja kaikki.

Melkein läheltä toisinaan liippaa ettei listalle kuuluisi myös Tervon Jari.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Hauska tämä lista. Mulla on yli tuhat kirjaa hyllyssä ja vain yksi Paasilinna: Hirtettyjen kettujen metsä. Loistava kirja!
Muut opukset ovatkin sitten lähinnä historiaa ja dekkareita.
Yhtään turkkaa ei ole eikä tule.

Auts, onhan mulla Kingin Cujo.

Saisinko joskus tulla "lukemaan" sun "kirjastoa"?..

Kunnioitettava kirjamäärä olen kateellinen.

Mutta voisin taasen haastaa Evilin väittelemään fantasiakirjallisuudesta, sen merkityksestä nykymaailman kasvaviin toivoihin ja kuinka voi olla niin että JK Rowling on niinkin arvostettu kun nytten on.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tuota Turkkaa voisin harkita, jos kertoisit ensin vähin kirjojen aiheista.
No, "Aiheita" kartoittaa niitä aiheita. Se on sellainen terävänäköisen, analyyttisen ihmisen katsaus Elämään. Pakina/esseekokoelma. Aloita siitä.

Hauska tämä lista.
Hauska, ja tosi. Nimimerkillä entinen kirjastosetä. Ja unohtui Reino Lehväslaiho tuosta, muuten.

Ykkösestä en voisi olla enempää samaa mieltä. Mutta missä on Reijo Mäki, Mäen Reijo, keksinyt Jussi Vareksen Turkuun ja kaikki.
Pakkoko siitä oli muistuttaa? Olin jo ehtinyt unohtaa koko virnuilevan veijarin. (Mäki muuten muistuttaa habitukseltaan erästä tuttavaani, Vesaa, sangen paljon. Syy ei ole Vesassa, säälikää häntä.)

Kyllä Alibiin kannattaa koskea ja jopa lukea, sanoi Evil mitä tahansa :)
Evil (nimi muutettu) sanoo että lukee pois vaan.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Hauska tämä lista. Mulla on yli tuhat kirjaa hyllyssä ja vain yksi Paasilinna: Hirtettyjen kettujen metsä. Loistava kirja!
Muut opukset ovatkin sitten lähinnä historiaa ja dekkareita.
Yhtään turkkaa ei ole eikä tule.

Auts, onhan mulla Kingin Cujo.

Kingin tuotannosta suosittelen lämpimästi esimerkiksi teoksia Tukikohta ja SE.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös