Kalsarikänniketju

• 5 306 095
  • 66 750

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Terehdys. Olin tuossa jonkin aikaa yhden naisen seurassa ja rupes vituttamaan kun piti jotain beebeetä kattoo ja aina kun ilmoitin että Kätlin on aika jees niin tuli jotain vitun analyysia siitä miksi Kätlin ei todellakaan voita tuota paskaa.. Noh, ei siinä mitään, jätin oman lappuni luukulle ja veikkasin seuraavaa lopputulosta.. 1. Sampo 2. Sami 3. Kätlin .. Tolleen se ikävä kyllä taitaa mennä, perustelujakin löytyy mutta nyt ei ole niiden aika. Panettaa.. Jotain tarttee tehdä.. Hart Sporttia ja tonnikalaa vihanneksilla (mexicana) ja lisempää olutta peliin saatana.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mie jos katon beebeetä niin kyseessä on nuori Brigitte Bardot.

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sit tulee mulle vittuilee et hoidaa vaan omat hommas, montako väärää vaihtoo? Perttu?

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Onko teidän mielstä oikein jos joltain kusetetaan koko omaisuus? Onko oikein että Petr Pohl syttyy vasta kauden tärkeimmissä peleissä? Onko oikein että ranskanleip ei ole tehty ranskassa? Onko oikein että kaikille käy loppujen lopuksi ihan hyvin?

Jämerä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi, Oranje
Pitkästä aikaa kalsaroimassa. Miedot loppuivat jo saunomisen jälkimainigeissa, joten tällä hetkellä menee alas smirnoffia appelsiinimehulla jatkettuna.

Ainiin np. The Rolling Stones - Sweet Virginia dvd:ltä Ladies & Gentlemen.

Pascal Lemoix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Nakkikastike on perimmäisten kysymysten äärellä. Ranskanleipä on mun mielestä okei, Peter Pohlin syttyminen on väärin, samoin omaisuuden kusettaminen.

Se, että lopussa käy hyvin, on erittäin toivottavaa. (=SaiPa säilyy?)

Vaihdoin musiikin kuusamolaisesta paskasta helsinkiläiseen jazziin.

Viimeksi muokattu:

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
No voi perkele, ei voi mitään jos et tykkää niin laita parempaa..

Helemi hei.... Siis tuo laulutyyli, ilman soittajia on a capella (tms) ja hieno biisi olikin, mutta toi mieleeni Elwoodien keikat, joilla ainakin ennen esitettiin muutama biisi a capella... Linkittämäsi biisi toi vaan Elwoodit mieleen, ei sen enempää.

Eipä ollu tarkoitus pahoittaa mieltäs, mutta jos musiikkia pyysit, niin nyt soi elokuvan the commitments - Mustang Sally ja laulajana on Andrew Strong..

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nakkikastike on perimmäisten kysymysten äärellä. Ranskanleipä on mun mielestä okei, Peter Pohlin syttyminen on väärin, samoin omaisuuden kusettaminen.

Se, että lopussa käy hyvin, on erittäin toivottavaa. (=SaiPa säilyy?)

Vaihdoin musiikin kuusamolaisesta paskasta helsinkiläiseen jazziin.

Sun oloinen jätkä syttyy parhaiten viikonlopun iltatytöistä ja Sasha Barkovin veiveistä sekä djpate246:sta.

On muuten ihmeellisen hiljaista täällä, mikä mättää?

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
JYP saattaisi nousta, jos ei putoais aina johtoasemasta. Kuten oon aiemmin tässäkin ketjussa sanonut niin 17 vuoden päästä taas päästään ehkä juhlimaan täälläkin :) Niin ja mikä Immonen(eihän tuolla vaikutusta ollut) :D

Musiikiksi niitä Elwoodeja: Älä Mee

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy