Kalsarikänniketju

  • 5 234 593
  • 66 669

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Vähän pettyny oon tuohon paikkailuun. Ala lähtee vielä kun voit. Meillä ei oo just nyt sulle käyttöä.
Mulla on kyllä silmäpussit ja nicorettea. Viikset kasvaa äkkiä ja appiukolta saan lainaan faksin. Kelpaanks mä sitten?
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Mulla on kyllä silmäpussit ja nicorettea. Viikset kasvaa äkkiä ja appiukolta saan lainaan faksin. Kelpaanks mä sitten?

Yhen kerran vaan halusin sanoa ton upean sananparren. Meni varmaan väärinkin, mut mun puolustus on se, et en oo koskaan kuullu tuota täydellisesti sanottavan. Se oli mun arviota siitä, miten se ehkä vois olla.

Sä kelpaat aika nätisti. We love Evil. We do.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Meni varmaan väärinkin, mut mun puolustus on se, et en oo koskaan kuullu tuota täydellisesti sanottavan. Se oli mun arviota siitä, miten se ehkä vois olla.

Sä kelpaat aika nätisti. We love Evil. We do.
Hyvin säkin vedät.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Keskinäisen Kehun Kerho.

Otetaas sitä viinaa vielä ja viilistellään. Huomenna ollaan juro.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Evil on yksi kuninkaallisista.
Hienoa nähdä tämä lause kirjallisena. Aamulla, kun vaimo sättii, voin pyytää lukemaan näytöltä että miehesi on kunkku. Internet nimittäin kertoo vain totuuden.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Zen Cafella oli muutamia mukavia biisejä silloin alussa, totta. Tämän vuosituhannen ajan minulla on ollut suunnaton mielihalu silitellä sen Putron naamaa raastimella. Ihan vitun ärsyttävä tyyppi, kolmanneksi ärsyttävin näistä "uuden polven" rokkareista maassamme.

Toiseksi ärsyttävin on Hynynen. Oikeasti, tuollainen jätkä vietäisiin täällä aika vitun äkkiä saunan taakse ja työnnettäisiin rautakanki perseeseen. Olevinaan jotain, mutta aika haggis koko jätkä. Lisäksi esittää partansa takana kultivoitua, vaikka tuskin on Tex Willeriä paksumpaa kirjaa kädessään pitänyt.

Ärsyttävin on se Mikko, joka Ylppönä tunnetaan. Mystis-hermeettinen kaljupää viisastelee ja loikkii kulttuurihyppyä, vaikkei tajua mistään instrumentista hevon vittua. Täydellisen lahjaton paska kään(nät)tää Joy Divisionia ideatasolla suomeksi ja vetää olevinaan suurella tunteella omina oivalluksinaan. Sylettävä kääpiö. Tulisipa nyrkkini lähelle.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Joo mustaahuumoria ei saisi netissä huudella :) Onneks Pentti on paremmassa kunnossa kuin suurinosa meistä KKK-ketjulaisista.(ja vilpittömästi)

Vaikken Zen Cafesta niin välitäkään niin vanhemmat levyt olivat vielä hyviä. Ja biisi sieltä: Sateinen aamu

Minun ongelma. En laita mitään musiikkia, kun ei riitä. Siitä se jatkuu. Taitaa olla ponnistusalusta löytyny. Taidan avata oluen ettei mene liian päin vidalia.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Zen Cafella oli muutamia mukavia biisejä silloin alussa, totta. Tämän vuosituhannen ajan minulla on ollut suunnaton mielihalu silitellä sen Putron naamaa raastimella. Ihan vitun ärsyttävä tyyppi, kolmanneksi ärsyttävin näistä "uuden polven" rokkareista maassamme.

Toiseksi ärsyttävin on Hynynen. Oikeasti, tuollainen jätkä vietäisiin täällä aika vitun äkkiä saunan taakse ja työnnettäisiin rautakanki perseeseen. Olevinaan jotain, mutta aika haggis koko jätkä. Lisäksi esittää partansa takana kultivoitua, vaikka tuskin on Tex Willeriä paksumpaa kirjaa kädessään pitänyt.

Ärsyttävin on se Mikko, joka Ylppönä tunnetaan. Mystis-hermeettinen kaljupää viisastelee ja loikkii kulttuurihyppyä, vaikkei tajua mistään instrumentista hevon vittua. Täydellisen lahjaton paska kään(nät)tää Joy Divisionia ideatasolla suomeksi ja vetää olevinaan suurella tunteella omina oivalluksinaan. Sylettävä kääpiö. Tulisipa nyrkkini lähelle.

Allekirjoitan tämän lähes. Tosin itselläni tuo Putron ja Ylpöksi kutsutun muka-taiteilijan ärsytys on vielä kovempaa, kuin Hynysen kohdalla. No miten vaan niin en mene ketään noista mulkoilemaan ellen ole liian jurrissa esim festareilla :)
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Minä taas tykkään tuosta Zen Cafesta. Hienoja biisejä. En ole paljon kuunnellut, mutta kun kuuntelen, niin mukava biisi sieltä tulee. Mutta minkäs teen itselleni

Zen Cafe

Minun nimikko biisi.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
tiukelle vois laittaa kiellon jokaiseen ketjuun, missä pitää kehua itseään. En tule ehkä niihin suttaamaan. En vaan osaa sepittää mitään tarinoita. Ihan vituilleenhan se taas menee. Tämäkin ketju suatana.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ylivoimainen Liigapörssikimpassa tiuke. Vaikka mukana on kovia kiekkotietäjiä. En halua tehdä numeroa siitä, että olen vain ylivoimainen. Missäs se kehumisketju, täältä alkaa tulla supertavaraa.
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Juotavaa on vaikka kuinka paljon vielä. Restless and Wild soi! Mahtava biisi. :)
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kyllähän sitä tänään nyt jonkun verran voisi oluttakin ottaa. Perjantain, lauantain ja sunnuntain olin yötöissä. Viime yönä tuli nukutuksi alle tunti, kun oli pakollinen ajomatka Porvoo-Hämeenlinna-Porvoo ja lisäksi 2,5 tunnin oleskelu Hämeenlinnassa.

Matka sujui hyvin ja oleskelukin. Saunomiset on nyt saunottu ja oluttakin on juotu jo aika monta annosta. Nukkumattia odottelen tässä paraikaa. Huomenna pitäisi olla opiskelemassa kello 9.00 ja pitkä päivä onkin edessä.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Tukka pois, täällä ollaan. Koko päivä tiputeltu kaljaa. Palvelu oli aamusta loistava, avasin silmät ja kalja lyötiin kouraan pienen "ota bisse ennen ku kankkunen iskee"-toteamuksen kera.
Huomenna skoleen, mutta se on vasta yhdeksältä aamulla. Eli ei hätää.
Muita kuin Hauptmann ja Bruno messissä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös