Kalsarikänniketju

  • 5 240 932
  • 66 676
12 tuntinen päivä duunissa takana, nyt voikin hyvillä mielin korkata siiderin. Onneksi se ainut tauko oli pidempi, niin ehti hakemaan juotavaa illaksi. Ei näillä tosin kuuhun mennä, mutta otetaan nyt rauhallisemmin. Jos mieli muuttuu illan aikana, niin kaapissa on väkeviäkin. Huomenna olis kuitenkin tarkoitus olla kykenevä vaihtamaan autoonsa renkaat. Tai ehkä saan senkin nakitettua poikakaverille.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hyvin tuo Suomen voitto kompensoi tuota JYPin perseilyä. Nyt voi jo ottaa iloonkin. Hienoa et britti-valmentaja viitsii uudistaa maajoukkuetta edes jonkun verran eikä pelkää tuloksen puolesta. Lisää olutta kurkkuun...
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Näyttää vahvasti siltä, että tämä ilta on yksi niistä, jonka haluan myös unohtaa. Urpo, minä, olutta...
Ei kannata muistaa mitään, niin ei tarvitse mitään unohtaakaan... Niin minä toimin silloin kun joudun seuraan tahi baareihin, joissa en voi viihtyä. Ja taktiikka toimii, eivät nekään sen jälkeen halua minua enää nähdä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ei kannata muistaa mitään, niin ei tarvitse mitään unohtaakaan... Niin minä toimin silloin kun joudun seuraan tahi baareihin, joissa en voi viihtyä. Ja taktiikka toimii, eivät nekään sen jälkeen halua minua enää nähdä.
Sinussa taitaa piillä kepulainen. Nekään ei muista mitään.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

Mielestäni hienoimman suomalaisen artistin koskaan hieno biisi. Badding pääsee lähes tasoihin :)

Jumaliste et oli hienoa tuo vihellyskonsertti aina, kun Bellamy koski palloon. Toki tuo taisi tulla maajoukkueen faniryhmältä, mut kuitenkin hienoa toimintaa.

Oikein hävettää, kun viimeinen jalkapallomaajoukkueen peli tullut livenä nähtyä juuri ennen MM-kisoja vuonna ´98 niiden voittajaa Ranskaa vastaan. Pitäis kyllä panostaa ja lähteä katsomaan seuraavissa karsinnoissa edes se yksi peli. Tosin, jos se päättyisi kuten tuo Unkaria vastaan pelattu vuonna ´97 jota olin kanssa mulkoilemassa niin saattaisi jäädä viimeiseksi :)

Ja laitetaan vielä hieno biisi: Pearl Jam - Black
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Juniorit kattoo selviytyjää ollkarissa. Otanpa KARHUA mukaan ja lähden koiria ulkoiluttamaan. Hieno homma, kun lapset isoksi kasvaa.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Jos oikein luin, niin joku veti loivarit ja taas mennään. No, mikäpä mä oon sitä haukkumaan, omat loivarit luisu kännin puolelle heti ekasta puraisusta.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Nyt maistuu olut töpseleiden voiton kunniaksi. Fiilis on tällä hetkellä kertakaikkiaan hieno. Etukäteen hypetetyin peli hoidettu kotiin. Kumpainenkin tsadilaisporukka pistetty polvilleen, Hämeenlinnan ohella. Nyt pitää naatiskella, kun siihen kerrankin tilaisuus aukeni.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Nyt maistuu olut töpseleiden voiton kunniaksi.
Täällä Jatkoajassa on joku ketju, jossa veikkailtiin ennen kauden alkua joukkueiden sijoituksia. Laitoin jonkun pelleporukan kärkeen ja toiseksi sanoin tulevan sellaisen, jonka nimeä en edes kehtaa sanoa, niin yllättävä se on. No TPS oli se, jota tarkoitin. Saapa nähdä. Pitkä on matka ja maankorvessa kulkevi joukkueiden tie.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Tolppa, tolppa, ylärima... just noin.

Maalit... Just noin.

Humalani hoi, missä vitussa sä viivyt? Kun ei kerran olut tee nousuaan, niin vetäisin itseni kerralla tippaan ja laitoin Yhen tähen Jallua tippumaan.

Kun nyt edes yhen centterin voimin pääsisin tämän immuniteettijärjestelmän vastusteluista huolimatta läpiajoon, niin sitten kolisee.. Vähänkin kun antas periksi, niin mitään en taho muistaa.


En vittu yhtään mitään.


En edes sitä.

Saatana.

Vittu.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
No, otin oluen jos toisenkin KalPan tappion kunniaksi. Olisikohan syytä jättää jääkiekon seuraaminen vähäksi aikaa? Ei tää ole niin vakavaa - eihän? Nyt tuppaa känniä pukkaamaan. Vittuukos siitä viis tai kuus...
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Paskaaks näistä..., tappioista ja silleen..
Joku fiksu voisi laittaa vaikka jotain hyvää musaa tänne? Jos minä jotain laitan, niin "poruhan" siitä vaan seuraa.. ;)
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Joku fiksu voisi laittaa vaikka jotain hyvää musaa tänne? Jos minä jotain laitan, niin "poruhan" siitä vaan seuraa.. ;)

Laitahan Helmi vaan. Vaikka kuinka tulis poru, niin ei se tätä tilannetta pahenna... joskus itku tekee ihan hyvää. Helepota se ei kuitenkaan nähtävästi... yhdessä itkien.
 

Paha_Kurki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No, otin oluen jos toisenkin KalPan tappion kunniaksi. Olisikohan syytä jättää jääkiekon seuraaminen vähäksi aikaa? Ei tää ole niin vakavaa - eihän? Nyt tuppaa känniä pukkaamaan. Vittuukos siitä viis tai kuus...

No voi morjes! :D Eihän nyt muutaman tappion jälkeen tarvii suosikkijoukkuetta unholaan jättää.. Kaikki hävii joskus. Saattaa tulla useampiakin tappioita. Sanotaan näin et suosikkijoukkueeni kohdalla on ollut erinomainen viikonloppu, joten kaljaa koneeseen ja katellaan taas.

Muutamia kaljoja otettu mut känniä ei onneksi vielä näy, oikeestaan hyvä niin. Toistaiseksi. Kalsarit (pitkät) on kuitenkin jalassa ku on nii kylymä. Väsy painaa, joten pitää kattoa uskaltaako kaupungin humuun..?
 
Siideriä löytyy edelleen ja musiikkiakin löytyi. Tietokone tilttaa heti kun koittaa sillä tehdä jotain järkevää, joten unohdan sen ja teen sillä kaikkea vähemmän järkevää.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Vaikka kuinka tulis poru, niin ei se tätä tilannetta pahenna...
Ukkivainaa joskus sanoi, ettei asiat ole ikinä niin huonosti etteikö niitä saisi perskännillä huononnettua. Kokeillaan sitä siis.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös