Kalsarikänniketju

• 5 306 072
  • 66 750

Siim72

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L.A. Kings
Olipas kiva herätä vaatteet päällä sängyn vierestä. Pitää siis loivennella. Saas nähä onnistuuko vai lipeääkö kännin puolelle. Aina on livennyt.

Jahas. En siis ole yksin aamukännieni kanssa. Hyvä, JA:han voi aina luottaa. Kaveri tulee kohta nappaamaan mut säbä treeneihin, saa nähdä mihin tällä ololla pystyy. Tuli muuten vedettyä eilen pää kaljuksi.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Jahas. En siis ole yksin aamukännieni kanssa. Hyvä, JA:han voi aina luottaa. Kaveri tulee kohta nappaamaan mut säbä treeneihin, saa nähdä mihin tällä ololla pystyy. Tuli muuten vedettyä eilen pää kaljuksi.

Älä ny treeneihin, jatka vaan omaas kotonasi. Ei onnistu loivennus, pitää kohta hakea lisää mallasta.

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Hola! Laatikollinen KOFFia tarttui marketista mukaan joten otetaanpas vähän mallasta lauantain kunniaksi. Suomen peli pyöriköön taustalla ja musiikkia tulee randomina omasta kansiostaan. Np. Social Distortion - sick boys

Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Minäkin juon tänään KOFFia ja on mulla oluttakin eli Olvia. TPS:n peliä odotellaan ja kalsarikänniketjussa voi hengailla tässä jonkin aikaa, isot pojatkaan eivät ole tänne vielä ilmaantuneet. Mulla soi nyt Suburban Tribe ja Frozen ashes.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ehtoota. Potkupalloa katsoessa ja lätkää syrjäkorvalla. Kaverinikin soitti Raksilan hallista ja kuvasi peliä (0-3 eka erä) sanoilla "hirveetä paskaa".

Leijona pastilli shot on juomana. On sen verta tiukan makuista, että ei kai tätä 30 %:sta kukaan tolkullinen osta 0,5 litran pulloa ja juo illan aikana raakana kitusiin. No, minä juon, jos kykenen.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Täällä ollaan. Sandelsia ja Karhua kaapissa yhteensä parinkymmenen tölkin verran. Ekan puoliajan katsoin Suomi-Wales peliä ja toisen jakson laitoin tallennukseen ja siirryin koneelle kuuntelemaan Kärpät-Jyp peliä. Katellaan tuo toinen puoliaika sit kiekko-ottelun jälkeen. Illanalkuja vaan kaikille!

Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Iltaa arvon kaverit. Karhu A maistuu ja Metro Fm:ltä kuuntelen HIFK:n matsia. Mikäs olisi parempi tapa viettää lauantai-iltaa.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eipähän tuota JYPin taaperrusta kestä kuunnella. Siirryn sohvalle kattomaan tuon toisen puoliajan potkupallosta. Jospa sitä sillä saisi vähän vähennettyä vitutusta :) Katsotaan...

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Eipähän tuota JYPin taaperrusta kestä kuunnella
Olipahan mahtava nousu Kärpiltä eli toisen epäonni on toisen onni! Ke kärpät nousi maalin takaa voittoon, to kahden maalin takaa voittoon. Ja tänään kolmen maalin takaa voittoon. On ne ihmeellisiä, pakko myöntää!

Saatanan Buddha!

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Karhu rupesi puraisemaan. Sen verran hyvin, että täytyy pian hiippailla lähihuoltsikalle hakemaan lisää, kun janohan tässä pääsee muuten vielä yllättämään. Tuli kokeiltua live-vetoa futismatsin aikana ja jäin peräti 70 senttiä voitolle, niin pitäähän sitä nyt hieman juhlistaa.

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Let´s go Jyppi! No joo. Nyt on viikon verran aikaa pistää rivit kuntoon, kyllä se siitä!

Vitutus on silti sen verran "hyvää" luokkaa, että täytyy riipasta taas vaihteeks kunnon känni. TPS-HIFK-radiosta ja kossu-batteryä. Tepsi tekee kohta maalin... "jee"

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Täällähän vittuuntuneiden lätkäfanien kokoontumisajot. Kyllähän KalPan peliesitykset ovat taas jälleen kerran sitä luokkaa, että ei voi olla selvinpäin. Viinaa ja kaljaa koneeseen. Jos se tästä...

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Mitään vittuuntumisia, Ilveksen voitolle otetaan! Taidan jatkossakin arvostella peliesityksiä ja jäädä pois fanimatkoilta. *tsup*

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Hyvin loiveni. Päikkärit nukuin tyttären kanssa, kaupassa tuli käytyä, sitten vahdattiin Avara Luonto ja rakenneltiin Legoista linnaa. Nyt ryhdyn humalahakuisesti juomaan.

Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Juniorit vetää singstaria olohuoneessa. Mä kuuntelen Metrolta matsia ja Karhu a maistuu. Ilta on nuori ja kalja kylmää.

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Tänäänhän on hyvä päivä. Hain 8 irtotölkkiä entisten lisäksi ja sijoitin vielä pelikoneeseen yhden jäljelle jääneen lantin, niin sieltähän tuli sen verran kolikkoa, että tulin euroa rikkaampana lopulta kotiin kuin lähtiessäni. Pitäisköhän vielä lotota tänään...

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ilmoittaudun minäkin mukaan!
Valkoviinillä edetään suunnitelman mukaisesti.
Tässä ohessa toivon kovasti että peli turggusessa kääntyy vielä meille.

12 tuntinen päivä duunissa takana, nyt voikin hyvillä mielin korkata siiderin. Onneksi se ainut tauko oli pidempi, niin ehti hakemaan juotavaa illaksi. Ei näillä tosin kuuhun mennä, mutta otetaan nyt rauhallisemmin. Jos mieli muuttuu illan aikana, niin kaapissa on väkeviäkin. Huomenna olis kuitenkin tarkoitus olla kykenevä vaihtamaan autoonsa renkaat. Tai ehkä saan senkin nakitettua poikakaverille.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hyvin tuo Suomen voitto kompensoi tuota JYPin perseilyä. Nyt voi jo ottaa iloonkin. Hienoa et britti-valmentaja viitsii uudistaa maajoukkuetta edes jonkun verran eikä pelkää tuloksen puolesta. Lisää olutta kurkkuun...

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Näyttää vahvasti siltä, että tämä ilta on yksi niistä, jonka haluan myös unohtaa. Urpo, minä, olutta...
Ei kannata muistaa mitään, niin ei tarvitse mitään unohtaakaan... Niin minä toimin silloin kun joudun seuraan tahi baareihin, joissa en voi viihtyä. Ja taktiikka toimii, eivät nekään sen jälkeen halua minua enää nähdä.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ei kannata muistaa mitään, niin ei tarvitse mitään unohtaakaan... Niin minä toimin silloin kun joudun seuraan tahi baareihin, joissa en voi viihtyä. Ja taktiikka toimii, eivät nekään sen jälkeen halua minua enää nähdä.
Sinussa taitaa piillä kepulainen. Nekään ei muista mitään.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy