Kalsarikänniketju

• 5 306 403
  • 66 750

Pascal Lemoix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Elämän nainen ei jätä kuin kerran. Silloinkin soi "I will Stay"... Kaadoin hänen tuoppinsa. Hän valitsi toisin...

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Käydään täälläkin huutelemassa ennen lätkäpelien alkua. Mukissa on omatekoista brandylonkeroa eli brandya ja Pommacia. Toimii kuin junan vessa ja soundtrackina on pyörinyt Pain of Salvationin tuotanto.

Pain of Salvation - Undertow

Kyllä vetää Gildenlöwin laulajan taidot isonkin miehen hiljaiseksi.

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Yepp, kaljaa (Fosters) ja viskiä (Jameson) nautiskellessa. Nyt sikarille. Hyvä meininki, hiukan pelottaa että kuinka pian alkaa väsyttää. Pitää koittaa sitkuttaaa.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Yötä vaan Helmille.

Nyt ei väsytä, viinaa on ja aivot kiertää ylikierroksilla. Nukkumisesta ei kuitenkaan tulisi mitään. Taidan juoda vielä pitkään.

Pascal Lemoix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Voittaisi nyt edes tuo Kings...

Itse kun ei kuitenkaan milloinkaan...

Lapinlahden lintujen säälimusiikit menossa... :)

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viina ja maailman maine muuttuu tomuksi suussani, onneani varjostaa karvas tummuus. Kaadan tuhkaa päälleni ja pukeudun säkkiin.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Älkäähän vielä nukahtako! Taitaa huomenna tulla pitsantilauspäivä, sen verran hyvin olut maistuu.

Matti ja Kimi taas kuulemma hönötelleet yhdessä... Kumpi on kovempi(Ahonenhan on toki kaikkien aikojen hyppääjä)? Toki Matti voittaa kupilla olon, mut Räikkönen vauhdissa. Itse vastaan Kimi vaikka Nykänen mummoni naapurina aikoinaan asui. Oli siinä pienelle pojalle hienoa katottavaa kun Matti naapurissa heilui :)

Ja herätystä ihmiset!

Pascal Lemoix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Säkki onkin kiva asuste näihin hetkiin. Tuhka tuo siihen vielä sellaisen uniikin, vanharaamatullisen ripauksen... Toimii!

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Waltaria mukailin. En sitä paskaa porkkananväristä bändiä.

Ken juurevasta säveltaiteesta intoutuu, ottakoot korvainsa läheisyyteen tämän: Lynyrd Skynyrd - Floyd. Video on kieltämättä vähän tylsä.

Viimeksi muokattu:

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vähän pettyny oon tuohon paikkailuun. Ala lähtee vielä kun voit. Meillä ei oo just nyt sulle käyttöä.
Mulla on kyllä silmäpussit ja nicorettea. Viikset kasvaa äkkiä ja appiukolta saan lainaan faksin. Kelpaanks mä sitten?

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Mulla on kyllä silmäpussit ja nicorettea. Viikset kasvaa äkkiä ja appiukolta saan lainaan faksin. Kelpaanks mä sitten?

Yhen kerran vaan halusin sanoa ton upean sananparren. Meni varmaan väärinkin, mut mun puolustus on se, et en oo koskaan kuullu tuota täydellisesti sanottavan. Se oli mun arviota siitä, miten se ehkä vois olla.

Sä kelpaat aika nätisti. We love Evil. We do.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Meni varmaan väärinkin, mut mun puolustus on se, et en oo koskaan kuullu tuota täydellisesti sanottavan. Se oli mun arviota siitä, miten se ehkä vois olla.

Sä kelpaat aika nätisti. We love Evil. We do.
Hyvin säkin vedät.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy