Viestin lähetti Cougar
Loistavia heittoja. Olisit vain hieman miettinyt perusteluja noille. Ei tuollainen "tietynlainen" tyylisi ole montaakaan saaneet puolellesi julistamaan tätä haluamaasi inkvisitiota juutalaisia ja jenkkejä kohtaan. Mutta lyhyestä virsi kaunis tai vähemmän sellainen.
Ensinnäkin tiedoksesi, en kirjoita tänne mielipiteitä kerätäkseni faneja. Kirjoitan tänne mielipiteitäni ja piste. Jos en satu kuulumaan HVM-joukkoon "on tää tietty näinkin, mut toisaalta se vois olla näinkin, ja oikeastaan en osaa sanoa tähän mitään", niin olkoon se minun ongelmani.
Viestin lähetti Cougar
Kysymyksen tosin esitän vilpittömän. Mistä Kumpuaa Vihasi Juutalaisia ja Amerikkalaisia ja varsinkin W. Bushia kohtaan?
Olen kyllä lukenut kirjoituksesi lähes jokaisen, mutta eivät ne ole valaisseet tuota yhtään. Eli onko tässä jotain syvempää syynä???. Ei mene muuten jakeluun ei sitten yhtään.
Olen tätä jo siellä sun täällä perustellutkin, mutta ilmeisesti en riittävän hyvin.
GWB-viha, ote tämän päivän iltalehdestä, suora lainaus hänen suustaan, Irakin sotaan liittyen:
"Rukoilin voimaa, jotta voisin toteuttaa Jumalan tahtoa. Rukoilin, jotta voisin olla Hänen tahtonsa viestinviejä"
Siis, maailman mahtavin mies kertoo aloittavansa sodan siksi että se on jumalan tahto??!?! Pelottavaa, todella pelottavaa. Tässä vaiheessa on ihan sama vaikka Osama Ladenin poika olisi USA:n presidentti, hänkin käy "pyhää sotaa". Siis voi vittu ihan oikeasti, valtiomies tuolla tasolla ja kertoo ihan avoimesti tapattavansa tuhansia ja taas tuhansia ihmisiä ihan vain siksi että uskoo jonkun mielikuvitushahmon niin haluavan??? Jos joku näkee tämän maailman vihollisen ja terroristin nro 1 toimissa mitään hyvää, niin sitä voi kyseenalaistaa vähintään yhtä äänekkäästi kuin minun vihaani.
USA muuten vaati 2. maailmansodan jälkeen että Japanin keisari julistaa ettei ole jumala. Nyt sitten jos maailman mahtavin mies julistaa olevansa jumalan sanansaattaja, niin mielestäni tämä ei mene kamalan kauas edellisestä. Hienoa politiikkaa.
Tästä päästään vielä siihen pointtiin miksi en pidä jenkeistä. Sieltä löytyy kymmeniä miljoonia idiootteja joihin tämä kaikki em. puree ihan täysillä. Sieltä löytyy edelleen kymmeniä miljoonia idiootteja jotka eivät ymmärrä maailman menosta yhtään mitään. He uskovat elävänsä maailman parhaimmassa ja upeimmassa maassa, ja tätä illuusiota pidetään yllä vaikka mikä olisi. Itse asiassa olen itse havainnut ja kuullut jokuselta kollegaltanikin, että mm. entisissä itäblokin maissa on paljon kivampi matkustaa kuin jenkkilässä. Siellä ollaan kohtalaisen sivistyneitä, byrokratiaa on vähemmän, ihmisillä on enemmän järkeä päässä, ja jopa yleinen infrastruktuuri alkaa mennä ohi jenkkilästä. Jenkeistä löytyy niin paljon ihan järkyttävää slummia, takapajulaa ja kurjuutta että siellä on usein todella epämiellyttävää olla. Ja tämä on sitten se maailman 1. maa. Just.
Ja taas kerran huomautetaan että tunnen fiksujakin jenkkejä, ja osa heistä on jopa ystäviäni, mutta siis USA the valtio, sen johto, sen politiikka, ja nopealla gallupilla noin puolet sen asukkaista on jotain mitä en voi kertakaikkiaan sietää. Sori.
Lyhennettynä: Ylivertainen sotilasmahti, helvetisti pienimunaisia ihmisiä, sotateollisuus-hulluja dinosauruksia, kamala tarve päästä isottelemaan pienemmilleen/heikommilleen. Ei oikein putoa meikäläiselle.
Juutalaiset vituttaa ihan vaan asenteensa takia. Heitä on aina sorrettu, ok, bid deal. Nykyään sitten jokainen joka heitä hiukankaan arvostelee, on heti juutalaisvihaaja. Jokainen jolla ei ole heidän näkökantaansa asioihin, on juutalaisvihaaja. Jokainen joka ei muista kunnioittaa tuota oi niin jaloa kansaa joka käänteessä, on juutalaisvihaaja. Joka helvetin taiteilija joutuu miettimään ennen taideteoksen (tai elokuvan) väsäämistä, että loukkaako se nyt sitten juutalaisia.
Ja mitä sitten jos joku mitä joku tekee jossain timbuktussa loukkaa juutalaisia? Onko sillä oikeasti jotain väliä? Mutta eei, tuon kansan suvaitsevaisuus osoitetaan sillä että heidän suurlähettiläs menee melskaamaan kuin pikkukakara itkuraivarin partaalla. Moni asia mitä itse en olisi edes mitenkään ymmärtänyt liittää juutalaisiin, on saanut heidät vetämään herneet nenään. Vainoharhaisuutta?
Olen muuten jäsenenä eräällä jenkkiläisellä keskustelufoorumilla, missä väännetään milloin vähän mistäkin asiasta. Voidaan puhua homoista, neekereistä, natseista, kommunisteista, mistä tahansa, eikä mitään ongelmaa. Sitten kun jossain välissä aihe eksyi juutalaisuuteen (minä en edes osallistunut), niin mitä olikaan hetkisen kuluttua seuraksena? Postilaatikossa seuraava viesti:
"To all users of the XXXXXXXX Forum:
We have received many complaints about posts throughout the forums being of
anti-Semitic and from hate mongers.
We want to remind everyone of the Rules of Engagement that all registered users
agreed to upon registerin. Continued posts from offending individuals will be denied if continued."
Eli heti oli joku ***un itsetunnoton pässi käynyt itkemässä isille kun pojat on ilkeitä. Koskaan ennen tämmöisiä huomautuksia ko. osoitteesta ei ole tullut, vaikka juttu on ollut välillä rajuakin.
Juutalaiset ovat niin itseään ja kulttuuriaan täynnä että kenellekään vähänkään toisin ajattelevalle ei ole tässä maailmassa heidän mielestään tilaa. Ei ole ihme että ns. juutalaisviha kasvaa Euroopassakin vain koko ajan. Jos siis minä olen toisinajattelija, uskallan kyseenalaistaa myös heidän tekemisiään, eli heidän silmissään "antisemitisti", niin selvä homma, ollaan sitten vaan.
Toivottavasti tämä selvensi asiaa.