Ei ole. Kyseessä on vain illuusio siitä että nyt olla Suomen ja suomalaisten asialla. Tämä yhteiskunta ei muutu sillä yhtään paremmaksi vaikka mamujen oikeuksia rajoitettaisiin kuinka.
Juurihan aiemmin esitettiin, että mamut tekevät enemmän raiskauksia kuin suomalaiset. Jos siis mamujen määrää rajoitetaan ahkerasti, voitaisiin varmaankin olettaa, että raiskaustenkin määrää rajoitettaisiin. Ja kyllähän raiskausten vähentämiseksi kannattaa tehdä kaikki mahdollinen. Raiskausasia nyt yhtenä esimerkkinä siitä, miten ilman mamuja suomalaisten asiat olisivat kenties paremmin. Kyllä minua ainakin vituttaa monta päivää, jo pelkästään jonkun raiskausuutisen näkeminen, vaikka uhri ei edes olisi minulle tuttu. Jos siis raiskaukset vähenisivät, minun monipäiväiset vitutuksenikin vähenisivät. Lisäksi vähenisi riski jonkun läheisen joutumisesta raiskauksen uhriksi.
Lisäksi minua on myös vituttanut aina kun olen Stadissa joutunut mamujen ryöstämäksi. Syntyperäisen suomalaisen ryöstämäksi en ole joutunut. Tai olenpas sittenkin, mannet ovat ryöstäneet kerran, he oletettavasti olivat syntyperäisiä suomalaisia. Neljä kertaa minut on ryöstetty, tosin ei ihan viimevuosina vaan joskus teininä.
Mulle on periaatteessa aika lailla sama esimerkiksi se, kuinka paljon maksan veroja tms. Ei elämäni muutamasta satasesta ole kiinni, vaikka en mikään hyvätuloinen olekaan. Siksi en jaksa kiinnostua puolueiden vero-ohjelmista ja muusta vastaavasta. Paaaaljon tärkeämpää minulle henkilökohtaisesti on se, että minä ja läheiseni voivat rauhassa kulkea kotiseudullaan ilman pelkoa esimerkiksi ryöstetyksi tai raiskatuksi tulemisesta. Tässä valossa ymmärrän varsin hyvin, miksi joku äänesti esimerkiksi Halla-Ahoa, vaikka periaatteessa hänen ajamansa asiat ovatkin yksipuolisia. Mutta yksipuolisuudestaan huolimatta ne ovat joillekin ihmisille ensiarvoisen tärkeitä. Ihmiset ovat kiinnostuneet siitä, mitä heidän arjessaan tapahtuu ja on vähättelyä väittää, että ihmiset eivät saisi olla huolissaan tällaisista asioista, vaan pitäisi miettiä jotain yleismaailmallisempaa.
Itse äänestin Kokoomusta vanhasta muistista, mutta ymmärrän todella hyvin miksi Halla-Aho sai Helsingissä tuollaisen ääniryöpyn. Toki voidaan aina miettiä olisiko mamujen aiheuttamaan turvattomuusongelmaan parempia ratkaisuja kuin maahanmuuton rajoittaminen. Ongelma kuitenkin on todellinen ja koska se on perinteisesti vain jätetty huomioimatta poliittisessa keskustelussa, oli odotettavaa, että joku maahanmuuttokriitikko sai noin suuren kannatuksen.