Omaan silmään vaikuttaa siltä että Seppänen ei ehkä vieläkään ole ymmärtänyt miten huonolta kuulostaa se että Seppänen paalutti kauden aikana miten hänellä on oikeus jopa velvollisuus puuttua pelillisiin asioihin. Tämän jälkeen perusteluna 1600 peliä.
Kun tähän lisää vielä sen että vahvojen huhujen, (sori ei ole parempaa näyttöä) mukaan Seppänen on käynyt myös pukukopissa kesken pelin ohjeistamassa joukkuetta, ynnä kokoonpanot tekstiviestillä juttuja, niin ei ole kauhea ihme ettei halukkaita valmentajia ole jonossa oven takana.
Olisi ihan hyvä jos joku kävisi vihjaamassa Seppäselle että maine ei ole ihan parhaalla tasolla.
Toki tässä on se mahdollisuus että olen aivan väärässä ja Seppänen on edelleen arvostettu seurajohtaja ja JYP vaan ei saa päätettyä keitä se valitsee UTJ.ksi ja valmentajiksi.
Joakinen tietty uskoo mihin salaliittoihin haluaa uskoa, niillä perustein, joita oma olkiukkovarasto mahdollistaa.
Kun asiat menee ns. luiskaan näitä huhuajia ja totuudentorvia syntyy kun sieniä sateella. Ihan klikkihuoraamiseen verrannollisia ovat nämä ja lynkkausposset on valmiina metsälle.
On kovin ymmärrettävää, että yksinkertainen mieli (ja nyt en tarkoita lainattua!) kehittää helppoja vastauksia kiperiin kysymyksiin ja niissä tärkeintä on löytää selkeä syypää johoin pettymystä mäiskiä.
Veikkaan kuitenkin, että asiat jotka näyttäytyvät eivät ole noin simppeleitä. Kun tilanne ns. sisäpiirissä tulehtuu kukaan ei itsaeään kriminoi vaan etsii tapoja suojata omaa persettään ja näyttää viattomalta ja syyttömältä aivan.
On varmasti totta, että jotakin esiin nostamastasi on tapahtunut ja on siis totta, hyvä fake news aina rakennetaan toden pohjalle, mutta me tuskin saadaan objektiivista kontekstia tapahtuneille, saati niitä kehityskulkuja, jotka tulemaan on johtaneet.
Seppänen on hommaansa tehnyt ihan riittävän kauan, että varmasti ymmärtää postinsa paremmin kuin yksikään penkkiurheilija lehteriltään, niinpä on ainakin epäuskottavaa esittää, ettei hän ole rooliaan ymmärtänyt. Siinä tuo väittämä ontuu ensimmäisen kerran. Se on mahdollista, että kehittynyt tulema on ollut sellainen, jollaista ei hänkään ole aiemmin kohdannut ja vaistollaan meistä jokainen yrittää uutta asiaa setviä. Virheet ja väärät arviot lie tuolloin kaikista todennäköisempiä.
Mutta kyetäänkö me sivusta määrittämään lainkaan sitä, onko virheet sen laatuisia, ettei niiden tähden ole potenttia jatkaa, vai onko ne oppia matkalla, joka ei 1600, johon täällä lapsellisesti ja muka huumorilla vedotaan, pääty. Luulen, että sen kykenee päättämään yksi ainoa osallinen, Seppänen itse ja sen tulostahan me vissiin kaikki odotellaan @vastuunkanto.
Olipa se sitten mikä tahansa, sillä voi ja luultavasti onkin isot ja kauaskantoiset vaikutukset JYPiin ja JYPin tulevaisuuteen. Seppäsen maine tämän rinnalla on osastoa hyttysen pieru itämerellä ja tuskin edes moisen kautta koko asiaa pohtii.
Myös minä toivon kuulevani päätöksiä ja sitä kautta uutta tekijää organisaatioon, mutta toisaalta olen myös kärsivällinen, toivoen, että nyt ruoditaan myös tärkeät rekryt, joilla niilläkin tulee olemaan iso vaikutus tulevaisuuteen, huolella ja perusteellisesti, ettei taas tulee jotakin sooloilijoita omine ideoineen enemmän pakkaa sotkemaan kuin kehittämään.
Siihen astihan tässä voi olla positiivinen, kunnes päätöksiä alkaa tippumaan tuoden sitten ties millaisia pähkinöitä pohdittavaksi.
Itse mietin noita tekstarilla kokoonpanoja juttuja saman uskottavuuden kautta, kuin että hän olisi ollut operatiivinen johtaja kalifornian golf kentiltä käsin tekstaria laitellen asemassa jossa ei ole pj eikä omaa päättävää osake - enemmistöä. Uskokoon ken tahtoo, kyllä konttaamisen on suorittaneet muut tahot ja vastuun kantajat. Hassua on, ettei näitä nimiä tunnu kukaan haluavan kaivaa esiin ja häpeäpaaluun, kaikesta vastaa Seppänen, vaikka ei vastaakkaan. Se oli Seppäseltä selkeä virhe, ettei osannut katsoa, mihin käsiin hän johdon antoi takavasemmalle poistuessaan. Siitä hän maksaa tässä ja nyt ja sitä sotkua yrittää setviä ojennukseen.