Valitsen olla uskomatta ilman vakuuttavampaa tietoa, mitä käytössäni tällä hetkellä on. Taidat itse sortua nyt valeuutisen levittämiseen. Toiseen kertaan nyt kirjoitat, ettei Seppänen ole ollut PJ viime vuosina. Voitko vielä tarkentaa, missä vaiheessa esim. edellisen 20 vuoden aikana Seppänen ei ole ollut hallituksen PJ?
Voin siteerata vastaväitteen vaikka Wikipediasta:
Hallituksen puheenjohtaja on Jukka Seppänen. Hän on toiminut JYPin toimitusjohtajana ja hallituksen puheenjohtajana yhteensä parikymmentä vuotta.
Niin, onko ollut kumileimasimena, vai hoidellut vastoin sanomisiaan asioita tuolta käsin. Tämä mahdollisuus on myös aina olemassa, kun faktatietoa ei ole meistä kenelläkään. Sitä sitten sopii pohtia, mikä motiivi olisi mediaan kertoa tekemisistään erilaista tietoa? Tähänkin tietysti joku vääräleuka löytää selityksen agendansa tueksi. Wikipediahan ei tätä kerro yhtään sen paremmin kuin minä ja sinä asiaa sanomassa.
Minä olen taipuvainen katsomaan asiaa siten, ettei edes Seppänen tuolla yksin säädä tai ole päsmärinä säätänyt, vaan sopassa on useampi kokki ihan päättämässä. Voi olla, että vainusi osuu oikeaan ja Seppänen on tulppa parempiin aikoihin, mutta voi olla myös, että jos onnistuu saamaan ympärilleen saman päämäärän jakavia, onkin oljenkorsi sille, ettei olla parhaimmillaan sts (silloin tällöin sääleissä) joukkue.
Ymmärrän senkin, jos joku niin näkee, että tuo sts on se taso mihin voi yltää, sitä ajatusta minä en vaan osaa jakaa ja yritän kaikesta faktasta ja juorusta käsin laskeskella, kuka veisi ja millä konstein veisi JYPin hiukka paremmin kohti kärkeä sarjassaan. Siihen minä näitä pohdintojani perustan, kuten usein olen jo ilmaissutkin, siinä ei mitään muutosta ole tullut. Mikä tarkoittaa, että muutos tulee asap, jos jotakin kouraan tuntuvaa kuulee olevan kehitteillä, olipa sitten Seppäsen tai jonkun muun visionääri ryhmän esille tuoma.