Mulla on vähän ristiriitaiset mietteet tuosta Seppäsen kirjeestä. Suoraselkäinen anteeksipyyntö tuosta virheestä potkujen muodossa, mutta sitten taas rivien välistä luettuna siellä on kaikenlaisia selittelyjä. Siihen päälle sitten pikku uhriutuminen, että mikä vain vaihtoehto käy. Voi olla tietysti vääriäkin tulkinta, koska itselläni meni aika reippaasti tunteisiin vähän ylimieliset kommentit faneja kohtaa ja elvistelyt ”rahaa on” vailla konkreettisia toimia vahvistusten muodossa.
Ainoa toive on nyt se, että tajuaa lopettaa kauden aikaiset tekstarit valmennukselle ja pysyy pois kopista ainakin pelien aikana eikä lähde sinne raivoamaan erätauolla paskasta pelistä. Toivottavasti miehellä maltti riittää.
Lisäksi ihmetyttää nyt se palstatotuus, että tappioden kuittaaminen henkilöityy nimenomaan Seppäseen. Mielestäni hän ei ole itsekään sanonut näin tekevänsä, vaan nimenomaan puhunut omistajista. Saa korjata, jos olen väärässä.
Ainoa toive on nyt se, että tajuaa lopettaa kauden aikaiset tekstarit valmennukselle ja pysyy pois kopista ainakin pelien aikana eikä lähde sinne raivoamaan erätauolla paskasta pelistä. Toivottavasti miehellä maltti riittää.
Lisäksi ihmetyttää nyt se palstatotuus, että tappioden kuittaaminen henkilöityy nimenomaan Seppäseen. Mielestäni hän ei ole itsekään sanonut näin tekevänsä, vaan nimenomaan puhunut omistajista. Saa korjata, jos olen väärässä.