Oliko Peltonen todella jo tuossa kauden avauksessa pelikunnossa ja joukkueessa? Liigan sivut kertovat ottelusta vain tuloksen.
Oli, taisi tehdä pari maaliakin pelissä.
Boldaus oma.
Miten nyt sustakin järkevästä kirjoittajasta on kuoriutumassa tuollainen paskanjauhaja ja saivartelija? Voitko rehellisesti väittää että tällä palstalla ei ole suurella osaa kirjoittajista vallinnut sellainen näkemys että tämä Tyrväisen tempaus ei olisi ns. "törkein-ikinä-missään" tai edes rinnastettu sinne törkeimpien joukkoon? Ja kai nyt kaikki tai edes suurin osa aikuisista ihmisistä ymmärtävät että "törkein-ikinä-missään" ei juuri koskaan tarkoita kirjaimellisesti "törkein-ikinä-missään" vaan ihmiset ilmaisevat itseään noin kun kokevat että jotain todella poikkeuksellista on tapahtunut. Kuinka usein tällä palstalla (ja sen ulkopuolella) nähdään näin yksipuolisia ja useita päiviä kestäviä lynkkauskampanjoita mitä nyt tässä tapauksessa on nähty? Itsellä tulee mieleen vain tuo tapaus Ben-Amor ja siitäkin on jo aikaa. Toki väitän että silloinkin Ben-Amorin puolustelijoita/ymmärtäjiä/tilanteen vähättelijöitä löytyi narrileirin ulkopuolelta paljon enemmän kuin mitä nyt näkyy olevan Tyrväisen puolustajia/ymmärtäjiä/tilanteen vähättelijöitä muissa kuin IFK -faneissa. Toki varmaan nyt jotta keskustelua voidaan jatkaa niin minun pitää käydä etsimässä, laskemassa ja excel -taulukkoon dokumentoimassa kaikki tuohon tapaukseen liittyneet viestit tältä palstalta, jotta minulla olisi "todisteita".
Edit: typo.
Juuri näin. Ihmeellistä semanttista vatkausta onko joku sanonut sanasta sanaan kirjaimellisesti jotain vai ei. Pointti on se, että tälläkin palstalla on huudettu loppukauden (ml. playoffit) mittaisia pelikieltoja, vähintään 15 ottelun pelikieltoja, mahdollisesti pidempiäkin. Nämä siis ilman uusijalisää. Siinä vaiheessa kun aletaan vaatia jopa 20 pelin pelikieltoja tilanteesta, jossa joku putosi pyllylleen (mutta olisi voinut käydä vaikka mitä), niin voidaan yhtä hyvin puhua ”törkein ikinä koskaan milloinkaan missään” -huutelusta. Se että onko joku käyttänyt juuri nimenomaisia sanoja juuri samassa järjestyksessä, välimerkeillä tai ilman, on pelkkä sivujuonne ja tarkoitushakuista asian viemistä sivuraiteille.
Olen itse pitänyt herra Roogeria hyvin asiallisena kirjoittajana tähän asti, varmaan pidän jatkossakin, mutta tämä lauantaina (saattoi olla myös sunnuntain puolella, pahoittelen jos arvioin väärin) alkanut jankutus aiheesta ja jatkuva pakottava tarve olla oikeassa alkaa oikeasti väsyttää. Viesteissä on toki ollut asiaakin, toisin kuin joillain lepovuoroon päätyneillä, mutta tällainen ”todista, etsi mulle evidenssiä” -jankkaaminen on aika vaivaannuttavaa. Siitäkin huolimatta, että ihan vapaaehtoisesti niitä kommentteja luen.