Kyllä minä enemmän pääomistajaa uskon kun näitä omaan pesään paskojia jotka valehtelevat sen minkä kerkeävät.
Sori mun henkinen tasoni, mutta pakko kysyä, että onko tää kiukku ja vittuilu
@ss74 :ää kohtaa nyt siis siitä, että hän on sanonut Jokereiden jakaneen ilmaislippuja peleihinsä? Saywhaaaaat? :D Ja nyt et usko, koska hän ei voi paljastaa lähdettään? Ei sulla hei ihan hyvin mene!
Totta helvetissä Jokerit on myynyt lippujaan alihintaan, ale-hintaan ja antanut käytännössä ilmaiseksi. Sen lisäksi on jaettu ihan täysin ilmaisia lippuja vaikka kuinka paljon. Se nyt on tietysti selvä, ettet sinä "varmasti" usko, koska olet yksinkertaisesti päättänyt olla uskomatta.
Selvennän vielä. Jokerit maksaa hallistaan kolme kertaa suurempaa vuokraa, kuin esim. Liigan seurat. Samoin sen matkustus- ja vuokrakulut ovat selkeästi suuremmat. Silti Jokereiden peruslippu maksaa selvästi vähemmän kuin monessa Liiga-joukkueen ottelussa, tärkeimmin HIFK:n (eli saman talousalueen toisen joukkueen) matsissa on paljon kalliimpi hintataso. HIFK muuten tekee tältä(kin) kaudelta hyvän taloudellisen tuloksen, siis voittoa. Tätä Jokereiden lippuhintapuolta kutsun
alihinnaksi.
Jokerit on myynyt paljon lippuja
ale-hintaan. Oli kyse sitten kuukauden S-etumatsista, isät&pojat-matsista tai Superweeks-tyyppisistä lippupaketeista, joita on ollut myynnissä melko paljon niitäkin, kyse on _erittäin_ halvoista lipuista.
Käytännössä ilmaisia lippuja on mm. nämä lippu+juna-paketit, joita ei ole tietenkään ollut kovin montaa kertaa jaossa, mutta jotka ovat siis todellakin olleet niin edullisia, ettei niillä ole välttämättä kuitannut edes sen junamatkan hintaa.
Ilmaisia lippuja taas jaetaan jatkuvasti yhteistyökumppaneille. Ainakaan se yhteistyökumppani, jonka kautta minulle on lippuja tarjottu, ei ole niistä itse mitään maksanut, ja tiedän että tilanne on sama muuallakin. Olen tosin käyttänyt tällaisen lipun vain kerran, koska olen käyny matseissa kausikortilla. Samoin ilmaisia lippuja on jaettu kouluihin, ja tämän myös Hjallis on ääneen sanonut.
Ylipäätään en hiffaa miksi tuota ei uskoisi. Jokereiden liikevaihto on kasvanut Liiga-ajoista vain n. puolellatoista miljoonalla, vaikka sponsorimyynti- ja yleisömäärä ovat kasvaneet selvästi. Kyllähän se kielii halvemmasta keskihinnasta lipuissa. Mutta kukin tyylillään.