Jokerit & KHL – millä fiiliksillä?

  • 1 734 469
  • 8 198

Nismo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ilman Harkimoita.
Sen enempää ottamatta kantaa itse keskusteluun, oon varmasti oman mielipiteeni tuonut esille, on tähän tartuttava.

Se nyt ei vaan riitä jos siellä heiluu muutama sata fania. Jos Jokerit konkkaan ajautuu lätkän puolella niin sitten sitä jengiä pitäisi saada lisää siihen hommaan mukaan kun alasarjoissa pelataan. En ole aivan vakuuttunut siitä että suuri massa siitä hommasta enää innostuu. En minä ainakaa sitä pysty enää Jokereina pitämään.

Ei Suomi nyt niin paljoa muusta Euroopasta eroa. Ja uskoisin Bluesinkin nousevan jollain aikavälillä, etenkin hardcore kannattajien nostamana pikkuhiljaa takaisin kohti Liigaa.

Ei tarvitse lähteä kuin Tampereelle, jossa TamU elää ja voi kannattajien uudelleenperustamana seurana kolmosdivaritasoiseksi seuraksi todella hyvin. Ruotsissa Hammarby kerää parhaimmillaan hallin täyteen kun se perustettiin kannattajien toimesta uudelleen. Italiassa Parma veti 15 000 kannattajaa nousujuhliin kolmannelle tasolle viimeisimmän konkurssinsa jälkeen. Skotlannissa Rangers, Englannissa AFC Wimbledon ja FCUM...

Miksei sama toimisi Suomessa, Espoossa tai Helsingissä? Kannattajat on seura. Uuden alun jälkeen kasvuun saattaa mennä vuosia, mutta en mä ainakaan koe etteikö yksikään noista seuroista jatkaisi edeltäjänsä historiaa.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Joku totesikin hyvin täällä (oliko @Cobol?) että sponsorimyynti on varmaan aika turhan tuntuista hommaa, kun sillä ei kuitenkaan pystytä oikeasti vaikuttamaan, vaan venäläisten pumppaama raha vähenee sitä mukaa, kun myynti kasvaa.

Tämä tosiaan on käsitykseni ja perustuu kuulopuheeseen. Venäläinen osapuoli on asettanut suomalaisille minimirajan ja se on saavutettava. Ylimenevästä osuudesta alkaa sitten venäläinen raha vähentyä. En osaa sanoa onko ihan yhden suhde yhteen minimin jälkeinen vähentyminen, mutta näin asiasta olen kuullut.
 
Suosikkijoukkue
Semo tutti parrucchieri.
Sen enempää ottamatta kantaa itse keskusteluun, oon varmasti oman mielipiteeni tuonut esille, on tähän tartuttava.



Ei Suomi nyt niin paljoa muusta Euroopasta eroa. Ja uskoisin Bluesinkin nousevan jollain aikavälillä, etenkin hardcore kannattajien nostamana pikkuhiljaa takaisin kohti Liigaa.

Ei tarvitse lähteä kuin Tampereelle, jossa TamU elää ja voi kannattajien uudelleenperustamana seurana kolmosdivaritasoiseksi seuraksi todella hyvin. Ruotsissa Hammarby kerää parhaimmillaan hallin täyteen kun se perustettiin kannattajien toimesta uudelleen. Italiassa Parma veti 15 000 kannattajaa nousujuhliin kolmannelle tasolle viimeisimmän konkurssinsa jälkeen. Skotlannissa Rangers, Englannissa AFC Wimbledon ja FCUM...

Miksei sama toimisi Suomessa, Espoossa tai Helsingissä? Kannattajat on seura. Uuden alun jälkeen kasvuun saattaa mennä vuosia, mutta en mä ainakaan koe etteikö yksikään noista seuroista jatkaisi edeltäjänsä historiaa.
Tottakai toimii, Kärpät nousi konkurssin jälkeen kakkosdivarista ja itseasiassa kasvatti suosiotaan divarissa, kun toiminta oli vuosien jälkeen terveellä pohjalla, ja se näkyi myös kannattajille. Ja siinä on toisaalta se hyvä puoli, että jää nämä gloryhunter-kannattajat pois, ja palataan siihen, että seura ja mitä se edustaa on tärkeintä, eikä oma ego. Itseltä kaikki kunnioitus juuri näille JHC-faneille, joille Jokerit edustavat jotain puhdasta ja arvokasta seurana, eikä kaupallisena brändinä. Naurettavaa epäkunnioitusta saa täältä lukea niille ihmisille, jotka rakastavat, hengittävät ja elävät Jokereita muutenkin kuin nettipalstan kommentoinnissa.
 

ss74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jokerit FC
Eli ei ole. Ja muutenkaan en sinun puheisiisi luottaisi. Ja tuskin nuo lipputulot vaikuttaa kovin paljon noihin tappioihin. Eilen toimitusjohtaja Kohonen totesi näin iltapaskassa:

Mulle on ihan sama mitä sinä uskot. Lähdettä ei voi paljastaa, koska se voisi vaikuttaa hänen työpaikkaansa. Lähde ei suinkaan ole Seinäjoen Esson Pajatsolla notkuva Reiska tai jatkoajan nimimerkki. Talousluvuista puhuessani en muuten puhunut tappiosta vaan pientä liikevaihtoa.

@Cobol:in mainitsemassa minimirajassa hieman hämmästyttää miten kovasti toimistolla on kuitenkin paiskittu hommia, jos sponssien myynti ei ole tarpeellista tai ole kiinnostanut. Siellä on tosiaan kaivettu kiviä ja soiteltu vuosia vanhat kumppanitkin lävitse. En väitä etteikö asia olisi juurikin näin ja kuulostaa ihan loogiselta, mutta kyllä sitä myyntityötä on aika kovaa tehty.

Elämme joka tapauksessa "jänniä" aikoja rahoituksen ja jatkon suhteen. Liikkellä on aika monenlaista spekulaatiota siitä mitä tapahtuu seuraavan kauden jälkeen. HH tuskin innostuu maksamaan kovin isoa siivua +10 miltsin vuosittaisista tappiosta ja myykö (antaa) loputkin seurasta Rotenbergin klaanille? Vaikka en HH:n toimintaa juurikaan arvosta, niin sitä en missään tapauksessa toivo. Muitakin skenaarioita on vähän joka suuntaan, mutta aika näyttää.

Itse meinaan seuraavaan kauden nauttia Jokerit-kiekkoa harkkahallissa. Muillekkin punakeltaisille tervetuloa, sekaan sopii, kiinnosti KHL tai ei.
 
P

Poistettu käyttäjä 113795

JOKERIT > politiikka, talous, oikein/väärin kannattaminen, Hjallis, Rotenberg...

Unohtu (koska kyseistä hemmoa ei juurikaan ole mainittu)

JOKERIT > Putin
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Mulle on ihan sama mitä sinä uskot. Lähdettä ei voi paljastaa, koska se voisi vaikuttaa hänen työpaikkaansa. Lähde ei suinkaan ole Seinäjoen Esson Pajatsolla notkuva Reiska tai jatkoajan nimimerkki. Talousluvuista puhuessani en muuten puhunut tappiosta vaan pientä liikevaihtoa.

@Cobol:in mainitsemassa minimirajassa hieman hämmästyttää miten kovasti toimistolla on kuitenkin paiskittu hommia, jos sponssien myynti ei ole tarpeellista tai ole kiinnostanut. Siellä on tosiaan kaivettu kiviä ja soiteltu vuosia vanhat kumppanitkin lävitse. En väitä etteikö asia olisi juurikin näin ja kuulostaa ihan loogiselta, mutta kyllä sitä myyntityötä on aika kovaa tehty.

Elämme joka tapauksessa "jänniä" aikoja rahoituksen ja jatkon suhteen. Liikkellä on aika monenlaista spekulaatiota siitä mitä tapahtuu seuraavan kauden jälkeen. HH tuskin innostuu maksamaan kovin isoa siivua +10 miltsin vuosittaisista tappiosta ja myykö (antaa) loputkin seurasta Rotenbergin klaanille? Vaikka en HH:n toimintaa juurikaan arvosta, niin sitä en missään tapauksessa toivo. Muitakin skenaarioita on vähän joka suuntaan, mutta aika näyttää.

Itse meinaan seuraavaan kauden nauttia Jokerit-kiekkoa harkkahallissa. Muillekkin punakeltaisille tervetuloa, sekaan sopii, kiinnosti KHL tai ei.

Ei jumalauta. Että oikeen työpaikka vaarassa. Oikeasti mitään lähdettä ei edes ole. Seuraavalla kerralla kun vastaat kysymykseen niin kannattaa tulla esiin faktojen kanssa valehtelun sijaan.

Sitä voi toivoa ja elää missä harhakuvitelmissa tahansa, mutta Jokerit tulee jatkamaan KHL:ssä tämän kolmen vuoden sopparin jälkeenkin. Harkimo totesi RadioCityn haastattelussa kuukausi takaperin että paluuta kotimaiseen sarjaan ei ole edes harkittu ja ihmetteli mistä moinen huhu on lähtenyt liikkeelle. KHL tarvitsee Jokereita enemmän kuin Jokerit KHL:ää ja on täysin turhaa toiveajattelua että miljoonatappiot nopeuttaisivat paluuta kotimaiseen sarjaan. Rotalle ja Timtshenkolle pikkurahoja.
 

Memotuss

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Messin joukkue.
Harkimo totesi RadioCityn haastattelussa kuukausi takaperin että paluuta kotimaiseen sarjaan ei ole edes harkittu ja ihmetteli mistä moinen huhu on lähtenyt liikkeelle. KHL tarvitsee Jokereita enemmän kuin Jokerit KHL:ää ja on täysin turhaa toiveajattelua että miljoonatappiot nopeuttaisivat paluuta kotimaiseen sarjaan. Rotalle ja Timtshenkolle pikkurahoja.

Harkimo on joskus myös sanonut ettei myy Jokereita.
 

Max Power

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2013
Ei jumalauta. Että oikeen työpaikka vaarassa. Oikeasti mitään lähdettä ei edes ole. Seuraavalla kerralla kun vastaat kysymykseen niin kannattaa tulla esiin faktojen kanssa valehtelun sijaan.

Sitä voi toivoa ja elää missä harhakuvitelmissa tahansa, mutta Jokerit tulee jatkamaan KHL:ssä tämän kolmen vuoden sopparin jälkeenkin. Harkimo totesi RadioCityn haastattelussa kuukausi takaperin että paluuta kotimaiseen sarjaan ei ole edes harkittu ja ihmetteli mistä moinen huhu on lähtenyt liikkeelle. KHL tarvitsee Jokereita enemmän kuin Jokerit KHL:ää ja on täysin turhaa toiveajattelua että miljoonatappiot nopeuttaisivat paluuta kotimaiseen sarjaan. Rotalle ja Timtshenkolle pikkurahoja.

Ottamatta sen enempää kantaa lähteisiin ja lainattuun viestiin niin onkos sulla hirveästi varaa huudella etäkannattajana, joka ei varsinkaan näistä asioista mitään tiedä. Tää yleisömäärien buustaaminen ylös ilmaislipuilla on kuultu monesta eri lähteestä tälläkin foorumilla ja myös livenä mutta onneksi sieltä Seinäjoelta tullaan valistamaan kaikkia tietämättömiä.
 

hiitti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
Älkää nyt lynkatko tyhmien juttujeni takia mutta olen tässä pohtinut että voisiko veli venäläiset olla niin mulkkuja että jos jokerit olisi oikeasti lähellä mestaruutta niin "meidän" ei annettaisi voittaa? Tuntuu kuin Jokerit olisi venäläisten vakireikä joka tottelee käskyjä.

Kaikki on mahdollista. Tuomarit kätyreitä :D
 

Memotuss

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Messin joukkue.
Ottamatta sen enempää kantaa lähteisiin ja lainattuun viestiin niin onkos sulla hirveästi varaa huudella etäkannattajana, joka ei varsinkaan näistä asioista mitään tiedä. Tää yleisömäärien buustaaminen ylös ilmaislipuilla on kuultu monesta eri lähteestä tälläkin foorumilla ja myös livenä mutta onneksi sieltä Seinäjoelta tullaan valistamaan kaikkia tietämättömiä.

Kyllähän niitä jaellaan kouluille yms. Tuskin yhtä paljon kuin ennen, mutta nyt sit tykitetää näitä 4 peliä 40e lippuja senkin edestä. Ja mikäs tykittäessä ko omistajilla fyffee riittää.
Sit toi tinkaaminen jostain lähteistä, kuinka tyhmä ja tietämätön pitää olla ettei kaikkia lähteitä voi sanoa? Ei siellä pohjanmaalla niitä varmasti ole, mutta täälläpäin juttuja kuulee.
Ja vaikka sanois " Kurrilta kuulin" ni senki voi dumata sanomalla "no vittu todista se".
 

Max Power

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2013
Kyllä minä enemmän pääomistajaa uskon kun näitä omaan pesään paskojia jotka valehtelevat sen minkä kerkeävät.

Voisko tän ''pääomistaja''-läpän nyt oikeasti lopettaa. Kyllähän kaikki vähänkin asioista ymmärtävät tietävät ketkä ns Jokereissa tahdin määräävät ja sipoolainen ei tähän porukkaan kuulu.
 

ftr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Huuhkajat, Borussia Dortmund
Eli ei ole. Ja muutenkaan en sinun puheisiisi luottaisi. Ja tuskin nuo lipputulot vaikuttaa kovin paljon noihin tappioihin. Eilen toimitusjohtaja Kohonen totesi näin iltapaskassa:

-Silti lukemat eivät anna koko kuvaa meidän toiminnastamme. Myynti on kasvanut merkittävästi, ja Viasat maksaa tv-oikeuksista KHL:lle eikä meille. KHL maksaa meidän omistajillemme ja he siirtävät sen pääomana meille, jolloin se ei näy liikevaihdossa. Kyse on noin 3–4 miljoonan euron summasta.

Tämä on kyllä erikoisin viritys tv-sopimuksista, jonka olen kuullut. Maksetaanko tv-rahat vain vähemmistöomistajille vai myös Hjallikselle? Vai tarkoittaako Kohonen tässä tapauksessa omistajilla vain Rotenbergiä ja kumppaneita? Eikö olisi helpompaa vain jakaa tulot suoraan seuroille?
 

Memotuss

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Messin joukkue.
Kyllä minä enemmän pääomistajaa uskon kun näitä omaan pesään paskojia jotka valehtelevat sen minkä kerkeävät.
Saahan sitä uskoa vaikka joulupukkiin.
Hjallis sanonut kaikenlaista ja aikamoni niistä jo mennyt. Ja nyt vielä kansanedustaja eli ammattivalehtelija ja "omaan pesään kusija".
Pahin valheista lienee tuo ettei koskaan myy Jokereita. Eka möi 49% ja kohta saattaa myydä loputkin.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Kyllä minä enemmän pääomistajaa uskon kun näitä omaan pesään paskojia jotka valehtelevat sen minkä kerkeävät.
Sori mun henkinen tasoni, mutta pakko kysyä, että onko tää kiukku ja vittuilu @ss74 :ää kohtaa nyt siis siitä, että hän on sanonut Jokereiden jakaneen ilmaislippuja peleihinsä? Saywhaaaaat? :D Ja nyt et usko, koska hän ei voi paljastaa lähdettään? Ei sulla hei ihan hyvin mene!

Totta helvetissä Jokerit on myynyt lippujaan alihintaan, ale-hintaan ja antanut käytännössä ilmaiseksi. Sen lisäksi on jaettu ihan täysin ilmaisia lippuja vaikka kuinka paljon. Se nyt on tietysti selvä, ettet sinä "varmasti" usko, koska olet yksinkertaisesti päättänyt olla uskomatta.

Selvennän vielä. Jokerit maksaa hallistaan kolme kertaa suurempaa vuokraa, kuin esim. Liigan seurat. Samoin sen matkustus- ja vuokrakulut ovat selkeästi suuremmat. Silti Jokereiden peruslippu maksaa selvästi vähemmän kuin monessa Liiga-joukkueen ottelussa, tärkeimmin HIFK:n (eli saman talousalueen toisen joukkueen) matsissa on paljon kalliimpi hintataso. HIFK muuten tekee tältä(kin) kaudelta hyvän taloudellisen tuloksen, siis voittoa. Tätä Jokereiden lippuhintapuolta kutsun alihinnaksi.

Jokerit on myynyt paljon lippuja ale-hintaan. Oli kyse sitten kuukauden S-etumatsista, isät&pojat-matsista tai Superweeks-tyyppisistä lippupaketeista, joita on ollut myynnissä melko paljon niitäkin, kyse on _erittäin_ halvoista lipuista.

Käytännössä ilmaisia lippuja on mm. nämä lippu+juna-paketit, joita ei ole tietenkään ollut kovin montaa kertaa jaossa, mutta jotka ovat siis todellakin olleet niin edullisia, ettei niillä ole välttämättä kuitannut edes sen junamatkan hintaa.

Ilmaisia lippuja taas jaetaan jatkuvasti yhteistyökumppaneille. Ainakaan se yhteistyökumppani, jonka kautta minulle on lippuja tarjottu, ei ole niistä itse mitään maksanut, ja tiedän että tilanne on sama muuallakin. Olen tosin käyttänyt tällaisen lipun vain kerran, koska olen käyny matseissa kausikortilla. Samoin ilmaisia lippuja on jaettu kouluihin, ja tämän myös Hjallis on ääneen sanonut.

Ylipäätään en hiffaa miksi tuota ei uskoisi. Jokereiden liikevaihto on kasvanut Liiga-ajoista vain n. puolellatoista miljoonalla, vaikka sponsorimyynti- ja yleisömäärä ovat kasvaneet selvästi. Kyllähän se kielii halvemmasta keskihinnasta lipuissa. Mutta kukin tyylillään.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
...
Ilmaisia lippuja taas jaetaan jatkuvasti yhteistyökumppaneille. Ainakaan se yhteistyökumppani, jonka kautta minulle on lippuja tarjottu, ei ole niistä itse mitään maksanut, ja tiedän että tilanne on sama muuallakin. Olen tosin käyttänyt tällaisen lipun vain kerran, koska olen käyny matseissa kausikortilla. Samoin ilmaisia lippuja on jaettu kouluihin, ja tämän myös Hjallis on ääneen sanonut....

Jaetuista lipuista sen verran, että itse sain sellaisen Jokereilta sillä perusteella, että jakoivat niitä koululaisille vaimoni työpaikalla, mutta auton takakontissa oli lisää, niin kysyttiin, että haluavatko opettajien puolisotkin tulla peliin. Ymmärtääkseni jotkut vaimoni kollegoista ottivat huomattavasti enemmänkin noita lippuja eli koko perhe hallille.

Sitä en osaa sanoa, että onko tällainen toiminta ihan normaalia ollut Jokereilla (ja Hifkillä) aina pk-seudulla, että oppilaille, henkilökunnalle ja heidän perheilleen jaetaan liput peliin. Enkä osaa sitäkään sanoa, että kuinka monessa koulussa näin mennään ylipäätään käymään.

Voi siis olla, että tämä on täysin normaalia, mutta itse vähän tuolloin ihmettelin sitä, että mentiin jakamaan lippuja koululaisille, mutta minullekin sellainen olisi annettu, vaikka minulla ei varsinaisesti ole mitään tekemistä koulun kanssa.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Voi siis olla, että tämä on täysin normaalia, mutta itse vähän tuolloin ihmettelin sitä, että mentiin jakamaan lippuja koululaisille
Onhan noita jaeltu jostain kasarilta saakka ja Tapparan juhlakirjassa kuvaillaan samaa jo aiemminkin. Siis nimenomaan kouluissa. Mutta perinteisesti se on ollut niin, että niitä on viety muutamia oppilaille, nyt kokonaisia joukkueita ja useita luokallisia lapsia on kutsuttu perheineen peleihin...
 

ss74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jokerit FC
Kyllä minä enemmän pääomistajaa uskon kun näitä omaan pesään paskojia jotka valehtelevat sen minkä kerkeävät.

Mikäli et ole tähän mennessä huomannut niin tämä mainitsemasi pääomistaja on se pahin omaan pesään paskoja. En tiedä mahtaako muistisi pelata niin pitkälle asti, mutta aloitti paskomisen rakentaessaan Arenan ja "hajoittaessaan" A3:sen ja huipensi homman aina Jerguksen soppariin ja KHL-siirtoon. Samainen pääomistaja on myös palavereissa kannattajien kanssa sanonut yhtä sun toista mikä ei ole pitänyt paikkaansa, mutta kyllä se varmaan totta puhuu ja muut lähteet varmaan valehtelevat. Pidä tämä lause mielessä, kun fanitat entistä HIFK-paidassa maailmalla purjehtunutta takinkääntäjää "Mä hankkiudun siitä eroon". "Hienoja" sanoja seuraansa rakastavalta pääomistajalta.
 
Viimeksi muokattu:

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Tämän ketjun perusteella aika monella fiilis ei ole hyvä ja ilmeisesti sitä omaa pahaa oloa pitää päästä jakamaan muillekin, sen verran riitaisaa kommenttia saa lukea viesti viestin jälkeen. Ja kaikista ikävintä ketjussa on se että näyttää siltä ettei asiat riitele vaan ihmiset riitelee keskenään. Harmi että ilmapiiri täällä on tällainen. No omat fiilikset Jokereiden suhteen on ihan ok, kun pahin pettymys aikaisesta kauden loppumisesta on takana ja nyt sitten odotellaan ja ihmetellään pelaajasopimuksia ja joukkueen muodostumista ensi kaudelle. Näillä mennään.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Onhan noita jaeltu jostain kasarilta saakka ja Tapparan juhlakirjassa kuvaillaan samaa jo aiemminkin. Siis nimenomaan kouluissa. Mutta perinteisesti se on ollut niin, että niitä on viety muutamia oppilaille, nyt kokonaisia joukkueita ja useita luokallisia lapsia on kutsuttu perheineen peleihin...

Juu, siis sen tiesin ja tämä on ymmärrettävää, ja erittäinkin hieno juttu, että kouluissa on käyty urheiluseurojen toimesta ja lippujakin jaettu. Sitä sen sijaan en tiennyt, kuinka löyhästi noita lippuja oli saatavilla.

Mutta paha sanoa sitten siitä, että kuinka yleistä tämä on, voihan se olla, että esim. Hifk tekee ihan samoin.
 

haukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Euroopan no 1: Jokerit
Sivutolkulla täällä taas ihmetellään, miksi seurat jakavat ilmaislippuja. Tuon ilmiön voi kuitata yhdellä sanalla: markkinointi. Ja jos ei mene perille, voin avata sen pidemmälläkin rautalangan väännöllä.
 

Max Power

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2013
Sivutolkulla täällä taas ihmetellään, miksi seurat jakavat ilmaislippuja. Tuon ilmiön voi kuitata yhdellä sanalla: markkinointi. Ja jos ei mene perille, voin avata sen pidemmälläkin rautalangan väännöllä.

Kyse on kuitenkin siitä, että Jokerit pelaisi aika helvetin paljon pienemmälle yleisölle ilman noita ilmaisia/polkuhintaisia lippuja. Mutta onneksi sieltä tullaan taas pistämään keskustelu raiteilleen näillä tasokkailla viesteillä. Koville ottaa näköjään monille, kun korruptioliiga ei ollutkaan sitä mitä oltiin unelmoitu tai mitä oltiin propagandaa uskottu.
 

ss74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jokerit FC
Miksei sama toimisi Suomessa, Espoossa tai Helsingissä? Kannattajat on seura. Uuden alun jälkeen kasvuun saattaa mennä vuosia, mutta en mä ainakaan koe etteikö yksikään noista seuroista jatkaisi edeltäjänsä historiaa.

Juurikin näin. Tämä ei ole suoraan verrannollinen, mutta aika pitkälle on naapurissa menty futiksen puolella, jos vertaa tilannetta esim. 10v. takaiseen. Oli silloinkin katsomossa varmasti ihan ok meno, mutta katsomossa oli aika harvalukuista. Viime kautta, kun miettii jullien futis katsomoissa niin aika pitkälle on 10v. aikana menty. En voi kiistää ettenkö olisi ainakin vähän kateellinen siitä mitä ovat saaneet aikaan.

On täysin naurettavaa väittää, että mikäli Jokerit palaisi kotimaassa suomi-sarjaan tai perustettaisiin kokonaan uudelleen olisi peli pelattu. Jokerit on "tavaramerkki" mikä nousee vaikka tuhkasta uudelleen huipulle. Mun mielestä siellä tuhkissa ollaan juurikin nyt, toisille nykyinen Jokerit on huipulla olemista. Mielipidevapaus kaikille annettakoon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös