Sanoo henkilö joka juuri vapautui kuukauden mittaiselta bannilta kehoitettuaan muita ottamaan lääkkeensä, diagnisoi toisia kirjoittajia narsisteiksi, moloiksi, tyhmiksi, yksinkertaisiksi jne.
Tämä ”keskustelu” kanssasi käy hieman väsyneeksi ja yritän kyllä rajoittaa sitä tämän jälkeen. Kun tämän ketjun keskustelua käy läpi, niin olen kyllä aikamoinen koulupoika nimittelyissä moneen muuhun ”keskustelijaan” verrattuna. Mutta valehtelijaksi minua ei voi väittää, kuten nyt väitän sinua. Kerroit aikaisemmin minun kehaisseen olleeni pörssiyhtiön hallituksessa, mistä tämä ”tietosi” on peräisin? Tuossa tekstissäsi väität minun olleen bannissa nimittelysi takia. Tämäkin on valhe, kuka tahansa voi sen helposti tarkistaa, sääntö pykälä 18. No, kullakin meistä on heikkoutensa, sinulla se on näköjään henkilöön kohdistuva valehtelu. Säälittävää, mutta totta=fakta.
Seuraava teksti ei enää ole sinulle, vaan otsikon aiheeseen:
Täällä on monenkin kirjoittajan taholta suollettu tekstiä, joka tuodaan esille ikäänkuin faktana, mm yleisömäärien vääristelystä, lippujen hinnoittelusta/ilmaislipuista, kannattajakunnan koostumuksista, kirjanpidon luvuista ja vaikka mistä. Niin kauan, kun ei samalla viitata lähdeaineistoon, ne ovat vain ja ainoastaan ko henkilön mielipiteitä. Ne eivät muutu totuuksiksi, vaikka kahdella tai kolmella persoonalla olisi sama mielipide. Se usein muuttuu sopuloinniksi, josta olen muutaman kerran aiemminkin jo todennut.
Se, että väitetään ison joukon yleisöstä tulevan vain ”shown” takia ottelutapahtumaan. Olen nyt 28 vuotta käynyt Jokerien ottelutapahtumissa ja en nyt näe kovinkaan suurta eroa siihen esim, mitä se oli SM-liiga aikana. Jos se Maammelaulun kuunteleminen tai rummunpäristelyn ihmetteleminen ennen ottelun alkua on se muutos, niin ohhoh, onpas hurjaa. Nämä ne vetävätkin kansaa, kuin imuri.
Ei aio viedä Jokeripaitaa mukanani hautaan, en itke öitäni Jokerien takia, en pahoita mieltäni, jos joukkueessa ei viiletä pelkästään ”omia poikia”, en viillä ranteitani, jos yleisön joukkoon eksyy myös katsojia vaikka Espoosta tai Pietarista, en kadehdi heitä, joille firma maksaa sisääntulon. Kaikki ovat tervetulleita nauttimaan viihdyttävästä ja hyvästä pelistä, ja tiedän senkin jo tässä iässä, että elämää on tämänkin palstan ulkopuolella, vaikkei Areenalla olisikaan.