Aika paljon on nyt pelkkiä toiveita tässä.
Työstetty mediauutisoinnista. Kurri ei ole paljon muuta sanonut. Jätin kuitenkin pois: "jos en tähän uskoisi, en olisi lähtenyt" yms.
En usko, että juurikaan tätä konkreettisempaa on ollut ennen myyntiä.
Aika paljon nyt pelkkää uskoa tässä :)
Kurri on varovainen ja hänen takana on talouden ammattilaisia. Lähtivätkö liikkeelle myynnistä vai ennen? Ehdottomasti ennen. Oli yksi osa valmistelua.
Miksi puhut muuten rahoittajista?
Pidän mahdollisena rahoittajia/sijoittajia Kurrin puheiden perusteella. Voisi siis olla, että he tulevat mukaan omistamaan tai muuten sijoittamaan yritysyhteistyön lisäksi. Mulla on ehdokkaita useitakin, mutta ei niistä nyt.
Minua ihmetyttää, miten pystyt olemaan noin positiivinen? Yllä oleva asia voi johtaa hyvinkin samaan kuin mainitsemissasi seuroissa.
Sattuma kauan sitten. Istuin kerran koneessa matkalla Chicagoon Jarin ja Vanessan seurassa. Vanessa luki tentteihin, joten kun Jarin kanssa väsyttiin puhumaan lätkästä, pohdittiin sijoittamista. Olin typerä, joskus yliriskeeva peliammattilainen, joka taisi just olla lopettanut opinnot ja pohti omaa firmaa. Mun sijoitustapa oli riskien hyödyntäminen, joskus aggressiivisesti. Jari kertoi omastaan ja tuotteistaan ja en nyt sitä voi tähän yksilöidä kuin sen verran, että hän ainakin oli todella, todella varovainen ja selvitytti kaiken tarkalleen ennen siihen sijoittamista. Kun eräässä tuotteessa riskit alkoivat näkyä, Jari kertoi antaneensa jo käskyn sen merkittävään vähentämiseen.
Tämä sattuma on todellakin syynä siihen, että luotan Kurrin taustaporukoineen pohtineen Jokerit-kuvion tarkkaan ja kun lopputulos on ollut positiivinen, kaupat on tehty.