Kyllä mun mielestä Ippenator puhuu ihan asiaa tässä ja suurinosa on täällä vaan turhan yltiöpositiivisia eivätkä halua uskoa että u20 kansallissankarista ja nelosvarauksesta ei välttämättä tulekaan NHL uran tekevää pelaajaa. Ja ei, 300 peliä ei ole NHL ura mun kirjoissa. Tuonne pohjaketjuun 15-20 pisteen koohottajiksi löytyy parempiakin pelaajia, Jessen vain pitäisi saada tulosta aikaan että pystyisi kilpailemaan muiden kanssa edes vakituisesta middle 6 roolista.
Vaikka moni uskoi että kun Pulju pääsee Carolinaan Ahon laitaan muuttuu jotain merkittävästi ja kas kun yht'äkkiä mies onkin ykkösketjun pelaaja, maaleja vain tulee ja kaikki on kuin satua, mutta jos jotain on pelillisesti pahasti pielessä ei auta minkään. Joistakin pelaajista vain näkee että pääsispä jonnekin missä vain saisi mahdollisuuden niin saattaisi lähteä lentoon, mutta ei Jessen kohdalla mitään tollasia lupauksia olla nähty.
Eiköhän Jesse ihan tuon korkean varauksensa ja Edmontonissa yhden suonenveto jakson takia yli 0.5ppg pelatun kauden takia vielä jonkun halvan kokeilusopimuksen Carolinasta tai jostain muualta saa.
Vaikka moni uskoi että kun Pulju pääsee Carolinaan Ahon laitaan muuttuu jotain merkittävästi ja kas kun yht'äkkiä mies onkin ykkösketjun pelaaja, maaleja vain tulee ja kaikki on kuin satua, mutta jos jotain on pelillisesti pahasti pielessä ei auta minkään. Joistakin pelaajista vain näkee että pääsispä jonnekin missä vain saisi mahdollisuuden niin saattaisi lähteä lentoon, mutta ei Jessen kohdalla mitään tollasia lupauksia olla nähty.
Eiköhän Jesse ihan tuon korkean varauksensa ja Edmontonissa yhden suonenveto jakson takia yli 0.5ppg pelatun kauden takia vielä jonkun halvan kokeilusopimuksen Carolinasta tai jostain muualta saa.
Oon aina luullu että eka raja on 400 peliä ja sen jälkeen on jotain rajapyykkejä missä eläkkeen määrä nousee, korjatkaa mikäli oon väärässä.Eläkkeen raja taisi muistaakseni mennä 600 pelissä.