Viikonloput ovat tyhjiä ilman teitä.
Eiköhän järjestetä JWC on tour, ja lähdetä vaikka Ruotsin laivalle suunnittelemaan kuvioita ensi vuotta ajatellen?
Viikonloput ovat tyhjiä ilman teitä.
Eiköhän järjestetä JWC on tour, ja lähdetä vaikka Ruotsin laivalle suunnittelemaan kuvioita ensi vuotta ajatellen?
Itse mietiskelin jotain JWC:n sauna- ja suunnitteluiltaa mutta meneehän se laivakin. "seminaaritilat" haltuun :)
Jotain on pakko rakentaa, masennuksen aalto hiipii kohti, kaikki on jotenkin sisällötöntä :D
Onko se sitten risteily Tukholmaan? Tuosta ei hurrit kyllä koskaan toipuisi.
Yksimielisellä päätöksellä Herrasmiespelaajaksi valittiin HC Bonersien # 13 kentsu.
Kensua luonnehdittiin sympaattiseksi, auttavaiseksi, pitkämieliseksi ja kanssapelureitaan tsemppaavaksi pelaajaksi.
Jos reissu on for guys only, olen valmis neuvottelemaan kortin siirtämisestä eteenpäin.
No niin. Sitten hommaa vaan käyntiin ja risteilyä toukokuun puoliväliin. Ihan sama minne ja millä, mutta ei Siljalla eikä Tallinnaan :) Kunhan vain saa taas jotain odotettavaa (ei pahalla turkulaiset) ja porukkaa kasaan.
Jos toivoa saa, niin toivotaan reissua Viikkarille, Helsinki-Tukholma-Helsinki, aikavälillä 1.5.-3.6. (ei 20.5.-21.5.) ja mieluimmin lauantailähdölle.
Kappas, viaton heittoni herätti kiinnostusta. No minullehan käy ihan mikä tahansa päivä, kunhan se ei ole 3.5.-16.5., ei oikein viitsi ennen eikä jälkeen reissun kauheasti remuta.
Kaikesta päätellen se on menossa tuohon 23.5 -viikonlopulle, jolloin itse olen Vierumäellä pelaamassa Hawaji XIII -turnauksessa. Toisaalta voisi olla hyväkin että ko. risteily olisi juurikin tuolloin niin ei tarttis keksiä tekosyitä puolin eikä toisin.
Äläs nyt, onhan toukokuussa vielä 30.5. Eikös täällä Bonekin sanonut, että 23.5. on hänen osaltaan poissa laskuista? Tai sitten sovitaan, että risteily on 23.5., Bone peruu häät ja sinä siirrät Hawajipaita-turnausta.
No joo siis 30.5 vois olla mahdollinen.
Ollaanpa nyt sitten vaikeita ja todetaan, että itselleni ei tuo 30.5. onnistu sitten millään. Siinä samaan aikaan kun sattuu olemaan pienimuotoiset juhlat, joita ei oikein pysty siirtämään.
Kyllähän myö voidaan ekana tulla siun lakkiaisiin, lähdetään sitten porukalla siitä eteenpäin! ;)
Oliko joku teistä?
-- kesästä tulee varsin pitkä -- Laivalle olis kyllä kiva lähteä tällä porukalla, varsinkaan kun ei ole hetkeen ole tullut paatilla oltua. Tää jengi olis hyvää matkaseuraa, ei olis ainakaan tylsää.
Jotkut hulluthan pitävät jäitä halleissa kesälläkin. Jatkoaika Summer Classic?