Mun yhteystiedothan sulla on jo. Naamaa ei ole kirjassa, mutta tapahtumaan osallistuneet saavat toki laittaa yv:tä ja kysellä yhteystietoja, jos kulmille eksyvät ja / tai asiaa on.
Tai ainahan voi laittaa kiertokirje-tyyppistä yv:tä, johon jokainen laittaa yhteystietonsa ja lähettää seuraavalle ei listassa vielä olevalle eteenpäin. Ja sitten toivotaan, että jossain vaiheessa suurin osa yhteystiedoista on kaikilla...
Joku totesi, että aika kaunis ihminen oli Azul, ja pakko on yhtyä tähän mielipiteeseen. En kyllä sanaakaan vaihtanut Azulin kanssa, mutta se onkin minun tyyliä, kyylätä jossain nurkassa. Menee mulla vähän yli noi naamat ja kirjat.
Tätä ajatusta kun mietin mielessäni, niin vituilleenhan se meni. The Only JWC paita päälle KalPan peliin, niin ehkä ei. Mutta jos nyt joku tulee tänne hevon helvettiin ja laittaa JWC paidan päälle niin ehkä minäkin sitten. Sehän täss minulla apuna, että ketään ei oikeasti kiinnosta.
Onneksi osaan järjestellä ajatukseni, ei minulla mitään sitä vastaan, että yhteystietoja vaihdetaan.
Luotan Anderseneihin ens vuonnakin. Jotain olennaista jäi pois, ja liikaa sanottiin. Kovin normaalia.