Jatkoajan Winter Classic 2009

  • 266 305
  • 1 786

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tässä haikeudessa saan huuliani avattua juuri ja juuri sen verran, että saan sanotuksi seuraavan idean. Jotkut hulluthan pitävät jäitä halleissa kesälläkin. Jatkoaika Summer Classic?

Luvialla on myös jää läpi kesän, Max Power voisi varmasti järjestää jääajan ja rantasaunan?
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Jatketaanpa idean kehittelyä. Vierumäellä on kuitenkin vuoden ympäri jäät, ja siellä olisi matsin lisäksi myös jatkopaikka - rantasauna siis - käytössä kunhan vain varaus tehtäisiin. Yöpyminen myös onnistuisi, olettaen siis että huoneistoja löytyy, ja miksei löytyisi. Tällaisen paketin hinta vain olisi suurempi kuin JWC:n, mutta katsellaan kuinka otetaan vastaan.

No siitähän se lähtee taas. Pari kertaa vuodessa yhden kerran sijaan tarkoittaa vain puolikasta haikiaa. Olen mä käynyt vierumäellä, mutta ei kovin suurta hajua missä päin maailmaa sellanen paikka nyt olikaan. Mutta ei sillä toisaalta ole merkitystäkään. Erinomainen idea jälleen kerran sieltä suunnalta :)
 

tutzba

Jäsen

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Täällä meilläpäin on myös jäitä koko kesän, eli kisakallion urheiluopistolla. Löytyy rantasaunaa, majoitusta ja mahdollisuus harrastaa kaikkea muutakin, kuten myös vierumäellä, joka kylläkin olisi sijaintinsa puolelta varmasti otollisempi paikka.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Näitähän alkoi sitten löytyä. Itselleni on aivan sama missä pelataan, i'll be there. Esimerkiksi juuri tiuke löysi tiensä Kuopiosta Valkeakoskelle, joten en lähde ikinä valittamaan että välimatkat olisivat liian suuria. Ja jos matkan syy on näinkin loistava, niin mikäs siinä ajellessa!

No ei sitä Kuopiossa kannata järjestää. Jostain vaan keskeltä kaikkia, minne ei ole kellään hurja matka. Kuopioon ois kaikilla paitsi mulla hurja matka. Mutta ideaa vaan eteenpäin, kyllä ne siitä järjestyy, kunhan seurataan JWC:n jälkiä. :)
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Luvia olis lähellä, Kuopiossa on Puijo, Kisakalliossa en ole käynyt, mutta Vierumäki... en halua vaikuttaa hölmöltä mutta oletteko ikinä syöneet siellä? Missään, ei missään, ole niin hyvää ruokaa kun Vierumäellä, mennään sinne.
Lupaan, että en tule teidän jalkapallokentällenne kompuroimaan, enkä kuuluta yhtään mitään, mutta jos sinne päädytte niin lähden mukaan...ja annan ilmaisen vinkin. Katsotte sellaisen viikonlopun kun siellä on jotain tanssikursseja. Saldsaa, Bailatinoo tms. silloin siellä on paljon naisia.
Lähden mukaan jos Azul ja Hanu lähtee, ja lupaan myös olla hiljaa.

Terveisin koo
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Semmoinen lisäys näihin kesätouhuihin, että meillä on ollut Tampereen porukan kanssa puhetta, että varattaisiin Kangasalan jäähallista vakiovuoro kesäksi, jossa voi käydä joko koko kesän könttäsumman maksamalla, tai sitten yksittäisillä vuoroilla kertamaksua vastaan. Jos tämä jäävuoro varataan niin siinä olisi yksi lisävaihtoehto.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Se on varattu jo :) Tervetuloa kaikille joita kiinnostaa, kesällä keskiviikkoisin klo 18.00 Kangasalan halliin. Jäävuoro on avoin halukkaille.

Onko tuossa kovinkin paljon jo väkeä mukana? Varmasti tulee käytyä kesän aikana satunnaisesti. Jäät Hämeenlinnassa kuulemma jatkuvat toukokuun loppuun, mutta sitten sen jälkeen. Ja saattaisi muutama muukin täältä lähteä.

Että silleen...
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Porukkaa ei ole vielä tarpeeksi. Jäävuoro onkin varattu pienellä riskillä :) Kaikki halukkaat mahtuu mukaan helposti ja kavereita voi tuoda mukana sen minkä irtoaa. Jäämaksu jaetaan aina sen mukaan mitä porukkaa on.

Eli se 10 henkeä per puoli + 2 molaria olisi about 5 euron paikkeilla per vuoro per lurjus, jos jummarsin Nokkisen ilmoittaman vuoromaksun oikein.
Kolme ketjua taitaa olla vähän liikaa höntsyille, mutta jos se parikymmentä tulisi niin avot. Olen itsekin kertonut parille tutulle, että sinne voisi tulla. Eiköhän väki saada mukaan.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Eli se 10 henkeä per puoli + 2 molaria olisi about 5 euron paikkeilla per vuoro per lurjus, jos jummarsin Nokkisen ilmoittaman vuoromaksun oikein.
Kolme ketjua taitaa olla vähän liikaa höntsyille, mutta jos se parikymmentä tulisi niin avot. Olen itsekin kertonut parille tutulle, että sinne voisi tulla. Eiköhän väki saada mukaan.

Suosittelen sitä, että laskee tuon koko summan varatuista vuoroista ja jakaa sen jollain sopivan kokoisella luvulla, että saa summan, jonka maksamalla voi käydä kaikki varaamanne vuorot. Laskentana vaikka tuon vitosen perusteella voisi käyttää jotain kuutta tai seitsemää euroa niille, jotka maksavat koko kesän könttäsummana heti. Ja sitten ynnämuujannuille, jotka maksavat vain vuoron kerrallaan, laitetaan euro tai pari lisää tuohon yksikkömaksuun.

Toimii kohtuullisen hyvin täällä meilläpäin ja vie riskiä järjestäjältä jonkin verran, mutta kaikkihan tekevät juuri niin kuin parhaaksi näkevät.

Että silleen...
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Suosittelen sitä.. -SNAP-
Että silleen...

Mitäs Nokkis sanoo? Olisi varmaan ihan hyvä idea. Näin saataisiin riskiä pois, jos joku ei kiinnostakaan lähteä kauniina kesäiltana kylmään halliin. (Rautakankea niille!)
Jos rahaa jää yli, niin vikalle vuorolle kori kaljaa juotavaksi tjsp?
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
En laita vastaan ja jotain tuon suuntaista obi on mulle höpötellyt. Kesän lopussa pistetään kassa kumolleen ja katsotaan, että pidetäänkö saunailta vai menikö persneton puolelle :)

Tätä ideointia kannatan minäkin. Pari jannua ainakin mullakin tiedossa eli veikkaisin että kyllä peliä saadaan aikaan viikoittain
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kuulostaa hyvältä tuo viikottainen vuoro. Luultavasti sitä tulee piipahdettua Tampereella kesällä, niin pääsee peliin mukaan. Kun joka viikko järjestetään, niin ei ole niin kova paine tulla juuri jonain tiettynä ajankohtana. Pelkona tietysti, että suuri ja mahtava JWC menettää merkityksensä, jos liikaa pelataan, mutta en siihen usko. Eiköhän se ainoa oikea keväällä järjestettävä JWC säily kaikille suurimpana ja mahtavimpana. :)
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Kuulostaa hyvältä tuo viikottainen vuoro. Luultavasti sitä tulee piipahdettua Tampereella kesällä, niin pääsee peliin mukaan. Kun joka viikko järjestetään, niin ei ole niin kova paine tulla juuri jonain tiettynä ajankohtana. Pelkona tietysti, että suuri ja mahtava JWC menettää merkityksensä, jos liikaa pelataan, mutta en siihen usko. Eiköhän se ainoa oikea keväällä järjestettävä JWC säily kaikille suurimpana ja mahtavimpana. :)

Tässähän on tavoitteena pelata Mansen sakilla ens talvena harrastesarjaa, mainostettiin vaan täällä persaukisina että saadaan vuorolle maksajia :D

There can be only one
 

M10

Jäsen
Itse ajelen kernaasti täältä Hämeenlinnasta sinne mansen kesälätkävuorolle. Eiköhän tuo d2uce:kin tule. Saa tulla itse vahvistamaan tänne, kunhan vapautuu vankilasta lusimasta viikon penalttiaan.
 

tutzba

Jäsen
Tästähän on tarkoitus vielä saada kasaan harrastejoukkue ensikaudelle.

Ehdotan myös, että lähtisimme mukaan Street Hockey -turnaukseen. Löytyykö kiinnostusta? Pitäisin mieluusti edellytyksenä JWC-taustaa, ja eihän tuohon oikeastaan tarvitse saada kuin minimissään 10+1 pelaajaa. Ei siis liene vaikeuksia löytää pelaajia. Maksimimääräähän ei ole missään rajoitettu.

Olen pitkään jo toivonut, että saisin kavereiden kanssa kasaan joukkueen ko. tapahtumaa varten. Nyt oikeasti tuntuu siltä, että voisi onnistua!
 
Viimeksi muokattu:

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Luvialla on myös jää läpi kesän, Max Power voisi varmasti järjestää jääajan ja rantasaunan?

Tämä ei tuottaisi varmastikaan minkäänlaisia ongelmia. Luvian hallilta saa melko varmasti aikoja kesä-lauantaille ja Laitakarin rantasauna on myös vuokrattavissa. Miinuspuolena tässä on se, että Luvian jäähalli on niin kamala, ettei tuota porukkaa kehtaa sinne kutsua.

Rantasauna sitten on ihan viimeisen päälle.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ehdotan myös, että lähtisimme mukaan Street Hockey -turnaukseen. Löytyykö kiinnostusta? Pitäisin mieluusti edellytyksenä JWC-taustaa

Parina vuonna ollut kaveri joukkueella mukana ja ihan hauska tapahtumahan tuo on. Eli sinne vaan JWC joukkueella ilman muuta.
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
HC Andersen With A HUGE Boner lähtee Hawajille?

Mulla on kokemusta Vierumäeltä melko lailla. Muutamana (oiskohan 6 tai 7) vuonna tullut oltua Stadi HC:n kanssa harrastekiekon päätösturneessa mukana (tsekkaa kuvat), ja lisäksi KKK:n kanssa Hawaji-turnauksessa, joka järjestetään tänäkin vuonna jo 13. kerran.

Harrastekiekon päätösturhauksen järjestää jääkiekkoliitto, mutta Hawaji on KKK:n oma turnaus, jonka pääorganisaattorin tunnen erittäin hyvin henkilökohtaisesti ja saisin häneltä varmasti "avaimet käteen" -suunnitelman parin pelin pelaamisesta...

... Ja kun tässä rupesin näitä Hawajihommia funtsimaan niin soitinpa tuolle järjestäjälle. Ja siellä olisi vielä yksi paikka vapaana yhdelle joukkueelle. Siis tänä vuonna. Siis niinku tiäksä nyt toukokuussa la 23.5.2009.

Olisiko tässä meidän sauma? Tarvittais nopea reagointi - Sain jäädytettyä sen paikan meidän harkinta-ajaksi. (Lupasin palata tämän viikonlopun aikana asiaan).

Tsekatkaa kutsu tästä: http://cl.ip.fi/Hawaijikiekkokutsu-2009.pdf
 

Elazi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings
Jatkoaika summer classic, eikö sen pitäisi olla rullalätkää? :) Luistinten tilalle rullikset, ja vähän kevyemmät suojat..
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Omasta puolestani voin sanoa, että mukana ollaan ehdottomasti!
Siis todellakin. Tää olis ihan optimaalinen ratkaisu. Ihmettelen vaan missä muiden päätökset on asian tiimoilta?

Pahoittelen, mutta päätöksillä on todellakin kiire... Tää saattaa valua sormien välistä aavikon hiekkana Saharan tuuliin :(
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Ohi mun osalta hawaijihoki. Kuten aikaisemmin tässä ketjussa kirjoitin, samana päivänä on häät, johon olen menossa.

Ja tuo streethockey jää ainakin pelaajana mun osalta väliin, jos joukkue saataisiin sinne. Mun polvet ei varmasti kestä kovalla alustalla tälläistä massaa. Kiekossa ei mitään ongelmia, mutta asfaltille en lähde.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös