Jatkoajan Winter Classic 2009

  • 267 021
  • 1 786

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Yritin etsiä pätkää missä kuuluu yleisöstä "hyvä Ken Ojala". Sieltä napsin tuon, kentsulle tiedoksi.

Ilmeisesti siis Suppo Taalasmaa on ollut katsomossa stalkkaamassa taas mun tekemisiä, pitäis huolen talotaikureista eikä seurais mun tekemisiä.

Olisit pitänyt kunniat itselläsi.... pakko Bonersina myöntää että JMA:n tekemä Andersenin toinen maali oli ehkä koko illan loistavin...
 

Tumpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lipö ty.

Kinke-13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raitis Ivanans
http://www.youtube.com/watch?v=K_A-ce44JGA

Jos tuota videota katsoo, niin se meni juuri niin kuin muistinkin. Oikea pakki (minä) heittää lätyn JMA.lle joka purjehtii maalille ja vetää. Nokkis torjuu ja Tiuke tuikkaa riparin sisään. Kinke-13 ei koskenut kiekkoon tuossa välissä.
Kattelin videon kahteen kertaan ja toi toinen syöttäjä on vähintäänkin kyseenalanen,koska oon vaihtopenkillä koko videon ajan.
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Kattelin videon kahteen kertaan ja toi toinen syöttäjä on vähintäänkin kyseenalanen,koska oon vaihtopenkillä koko videon ajan.

Mulla on muuten tietoa tähän, yritin tehdä Hirsot, mutta Hanu tais lisätä syöttäjän sitten väärään maaliin. Eli huusin vaihdosta että lisää nro:n 13 edelliseen maaliin syöttäjäksi, Hanu tais lisätä sen Anderssonien eikä Bonersien maaliin. Ja vielä muuten tarkennukseksi, se meidän maali mihin pummasin syöttöä oli Passengerin rankkari.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kattelin videon kahteen kertaan ja toi toinen syöttäjä on vähintäänkin kyseenalanen,koska oon vaihtopenkillä koko videon ajan.

Tämä menee samaan sarjaan, kun aikoinaan pelailivat ulkojäillä. Kertomuksen mukaan eräs pelaaja sai 3 syöttöä erässä, vaikka oli koko erän lämmittelemässä pukukopissa, kun oli niin kylmä.

Hyvähän noi tilastot ois saada totuuden mukaisiksi. Tämä ottelu taitaa muuten olla ainut lajissaan, joka videoidaan, mutta ei silti tiedetä edes paljonko peli päättyi. :)
 

d2uce

Jäsen
pakko Bonersina myöntää että JMA:n tekemä Andersenin toinen maali oli ehkä koko illan loistavin...

Olin vielä tapahtumankin jälkeenkin siinä uskossa, että maalin teki Bliz, koska oli tuota muuvia hehkutellut palstalla jo kuukausikaupalla etukäteen. Komea maali kyllä. Olikohan se Jiri joka huusi epätoivoisena vaihtopenkiltä, kun JMA pääsi toista kertaa läpiajoon: "Noniin ja ei vittu, sieltä tulee taas datsyukit"

kentsu, mihin maaliin sä ET yrittänyt tehdä hirsoja? Menikö muuten kertaakaan läpi?

Tämä menee samaan sarjaan, kun aikoinaan pelailivat ulkojäillä. Kertomuksen mukaan eräs pelaaja sai 3 syöttöä erässä, vaikka oli koko erän lämmittelemässä pukukopissa, kun oli niin kylmä.

Kerran jossain aladivari sählypelissä yksi katsoja puhui kaverilleen tehot 0+3, kyseinen pelaaja istui jokaisen tehopisteen aikana vaihtopenkillä.
 

d2uce

Jäsen
No eipä ollut, voin vakuuttaa. Sori Bliz + obi-wan, sainpahan nollattua teidät... :D

Joku varasti Blizin liikkeet. JMA?

Tämä kyllä kerrottiin minulle jossain vaiheessa pelin jälkeen ja JMA tosiaan oli se, joka tuon Datsyuk-moven komeasti suoritti. Ihan hyvä, niin minun ei tarvinnut esitellä Wideman -versiota kyseisestä liikkeestä.

Tuosta nollaamisestahan on hauska kuvakin, jossa juttelet obi-wanin ja Blizin kanssa ja taustalla AWe mankuu syöttöpistettä.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Olin vielä tapahtumankin jälkeenkin siinä uskossa, että maalin teki Bliz, koska oli tuota muuvia hehkutellut palstalla jo kuukausikaupalla etukäteen. Komea maali kyllä. Olikohan se Jiri joka huusi epätoivoisena vaihtopenkiltä, kun JMA pääsi toista kertaa läpiajoon: "Noniin ja ei vittu, sieltä tulee taas datsyukit"

Kerran jossain aladivari sählypelissä yksi katsoja puhui kaverilleen tehot 0+3, kyseinen pelaaja istui jokaisen tehopisteen aikana vaihtopenkillä.

Nämä puhumiset on niitä legendaarisia tapahtumia.

Tässä kohtaa (videon lopussa)...

http://www.youtube.com/watch?v=foW61YaohRQ&feature=related

...muistan kuulleeni Bonersin vaihtoaitiosta vain huudon: "Älä syötä!". Heh. Puolustukseksi voisin jaaritella jotain, että kiekko liikkuu nopeammin kuin mies, mutta totuus on, että kun heittää lätyn kaverille, niin ei tarvitse luistella niin paljon ja pääsee itse helpommalla. :)
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Joku varasti Blizin liikkeet. JMA?

JMA:han se oli ja todella hienosti tekikin. Bliz hoiti sentterin puolustusvelvollisuudet niin tunnollisesti, ettei tainnut olla kertaakaan läpi. Kuten en itsekään, tosin ilman niitä puolustusvelvollisuuksia. Tuskin karkuun oisin kerennytkään. Mutta hienoa, että kansa sai Datsyuk-harhautuksensa ja JMA piti siitä huolen.
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
kentsu, mihin maaliin sä ET yrittänyt tehdä hirsoja? Menikö muuten kertaakaan läpi?

Muistaakseni siihen sun maaliin en ees yrittänyt Hirsoilla, olin niin häkeltyneenä ja sanattomana siitä loistavasta syöttötyöskentelystä jonka esititte.
Meni se kerran läpi, tosin siihen maaliin yritin saada normaalista poiketen kolmannen syöttäjän läpi mutta arvovaltainen tuomaristo laittoikin mut sitten toiseksi syöttäjäksi.
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Hyvähän noi tilastot ois saada totuuden mukaisiksi. Tämä ottelu taitaa muuten olla ainut lajissaan, joka videoidaan, mutta ei silti tiedetä edes paljonko peli päättyi. :)
Tuosta pelistä on tuloillaan kurinpitoryhmän konferenssi, joskus, ja silloin selviää tarvitseeko joitakin maaleja jopa hylätä. Niin, että joudut odottamaan totuudenmukaisuuksia, varsinkin kun...
Meni se kerran läpi, tosin siihen maaliin yritin saada normaalista poiketen kolmannen syöttäjän läpi
...näyttää siltä, että "syyllinen" pieniin tilastopuutteisiin alkaa löytyä. Tunnustatko Kentsu, hirsoilun lisäksi, olleesi se pelaaja joka yritti sekottaa tilastointia huutelemalla sellaisia numeroita maalintekijöiksi ja syöttäjiksi joita pelissä ei edes pelannut?

Terveisin koo
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
...näyttää siltä, että "syyllinen" pieniin tilastopuutteisiin alkaa löytyä. Tunnustatko Kentsu, hirsoilun lisäksi, olleesi se pelaaja joka yritti sekottaa tilastointia huutelemalla sellaisia numeroita maalintekijöiksi ja syöttäjiksi joita pelissä ei edes pelannut?

Voidaan siis syyttää laitteiden toimimattomuuden ja liian vähäisen toimitsijamäärän (yleensä paikallisvaihvistuksen mukaan vähintään viisi, meitä oli kolme) lisäksi Ketsua. Hieno homma. Kohta kukaan ei enää muista, että mekin munittiin.
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Olen niin harmistunut, kun en päässyt tähän hienoon tapahtumaan osallistumaan.

Tätä avautumista olen padonnut niin pitkään sisälläni, mutta nyt en enää jaksa pidätellä. Ehkä sitten seuraavalla kerralla. Olisko huono ehdotus, että seuraava JWC olis vaikka tuossa maaliskuulla? Oma kausi olisi siihen mennessä taputeltu, mikäli tällä sarjaohjelmalla mennään myös vuoden päästä... :)
 

Pikherz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kyllähän tämmöseen tapahtumaan pitää saada joskus vielä ottaa osaa, oli rooli sitten nelosketjun penkinlämmittäjä tai mehupoika..
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Viikonloput ovat tyhjiä ilman teitä.

Oli liian hyvä happeninki, vuosi on aika pitkä aika odotella :(
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Saisikohan joku ahkera ja näppärä tehtyä JWC:lle omat sivut? Olisi kätevästi kuvat, videot, tilastot ja muut hienoudet samassa paikassa, eikä sekaisin yhdessä ketjussa.
Poika nököttää edelleen samalla kunniapaikalla kämpässäni ja hiljaa jo mielessäni mietin, että voisin sen seuraavalla Hämeenlinnan reissullani kiikuttaa jollekkin Turenkilaissiiven edustajalle.
Ensi vuoden JWC:stä semmoinen pohdinta vielä, että lähden koko ensi lukuvuodeksi Espanjaan vaihtoon, joten oma osallistumiseni on vaakalaudalla. Yksi vaihtoehto tietysti olisi, että ensi vuoden osallistumismaksun yhteydessä kerätään kolehti meikäläisen lentolippuihin.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
...Ensi vuoden JWC:stä semmoinen pohdinta vielä, että lähden koko ensi lukuvuodeksi Espanjaan vaihtoon, joten oma osallistumiseni on vaakalaudalla. Yksi vaihtoehto tietysti olisi, että ensi vuoden osallistumismaksun yhteydessä kerätään kolehti meikäläisen lentolippuihin.

Nämä ovat ihan omia valintoja. JWC pelataan ja koneet lentää, sinä teet valinan.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Poika nököttää edelleen samalla kunniapaikalla kämpässäni ja hiljaa jo mielessäni mietin, että voisin sen seuraavalla Hämeenlinnan reissullani kiikuttaa jollekkin Turenkilaissiiven edustajalle.

Tätä juuri pohdinkin mielessäni, lukiessani aiempia postauksia, että missä mahtaa poika kulkea, ja että mihinköhän sen nyt sitten veisi kuvattavaksi, kun kohdalle sattuu. Kuitenkin on jo luvattu puoli maailma kuviin, joten taidan tyytyä supiSuomeen.

Että silleen...
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Onko muille tullut tapahtuma uniin? Ennen The Showta se oli varmaan ihan normaalia, mutta entä sen jälkeen. Itse näin viime yönä asiaan liittyvän unen, olin itse jäällä pakin paikalla ja kaamea siniviivapiiska maaliin, ongelma vaan että tein sen Nokkiksen taakse joten minun piti pelata Andersenien puolella. Ilmeisesti joku ylilyöntikin sattui kun joku pelaaja langetti itse itselleen kolmen JWC-ottelun pelikiellon. Sitä omatoimiseen pelikieltoon johtanutta tilannetta en nähnyt, samaan aikaan keskityin toisessa päässä käynnissä olleeseen Tuppurainen vs. Pikkarainen tyyliseen veljelliseen halailuun, siitä taidettiin selvitä rangaistuksitta.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Onneksi tilanteesta on kuva josta selviää mitä tapahtui.

Sama tilanne, onneksi saatiin näin hyvää kuvamateriaalia. Ihan selvästi siinä Andersenien Twite jyrää Bonersien jonkun hintelämmän pelaajan, vaihtoaitio ja runsaslukuinen yleisö elää tilanteessa mukana käyttäen jalkojaan pumppuna näin tehostaen innostustaan.
 
Suosikkijoukkue
KalPa, Barça, KuPS
Tämähän näyttää todella mielenkiintoiselta viritelmältä. Onko tarkoitus jatkossakin järjestää? Voisin lähteä ihan vain katsomaan/taustatöihin, pelikokemusta on sen verran vähän ja kauan aikaa sitten, ettei tulisi mitään...
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Päätös perustuu WC säännöstön §1 ja valitusoikeus löytyy 8.§.

Onneksi tilanteesta on kuva josta selviää mitä tapahtui.
Voii, meidän koirakin on tuossa kuvassa, vasemmalla laidan takana.

Noista epävirallisista tilastoista jäi epähuomiossa sellainen asia pois kuin herrasmiespelaaja.
Herrasmiespelaajan valitsi epävirallinen raati ja raatilaisia ei ilmoitettu etukäteen joten heihin ei yksittäinen pelaaja voinut vaikuttaa. Ei niitä kyllä ilmoiteta takakäteenkään.
Yksimielisellä päätöksellä Herrasmiespelaajaksi valittiin HC Bonersien # 13 kentsu.
Kensua luonnehdittiin sympaattiseksi, auttavaiseksi, pitkämieliseksi ja kanssapelureitaan tsemppaavaksi pelaajaksi.
Tämä nimitys on kunniamainintaluonteinen josta ei annettu konkreettista palkintoa.

Terveisin koo
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös