Jatkoajan Winter Classic 2009

  • 266 296
  • 1 786

d2uce

Jäsen
Itse ajelen kernaasti täältä Hämeenlinnasta sinne mansen kesälätkävuorolle. Eiköhän tuo d2uce:kin tule. Saa tulla itse vahvistamaan tänne, kunhan vapautuu vankilasta lusimasta viikon penalttiaan.

Vahvistan tämän huhun. Säännöllisen satunnaisesti voisi koittaa täältäpäin haalia jonkun remmin, eli porukan, kasaan ja suunnata nokka kohti Pirkanhovin väliaikatankkausta (pissapoika) ja siitä kohti Mansen kesälätkää.

Ja tuo streethockey jää ainakin pelaajana mun osalta väliin, jos joukkue saataisiin sinne. Mun polvet ei varmasti kestä kovalla alustalla tälläistä massaa. Kiekossa ei mitään ongelmia, mutta asfaltille en lähde.

Bonersin kapteenin johtajuudella paikka valmennusportaasta on taattu.
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Älkää hyvät (JAWC-) ihmiset sivuuttako tuota Hawaji-kysymystä. Myös ei-vastaukset ovat hyödyllisiä. d2uce, wanna go?
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Miksei Hawaji kiekkoa voisi harkita. Montako miestä joukkueessa? Paljonko noi vakuutukset maksaa? Millanen majoitus tuolla on? Kyllähän tuosta vähän hintaa kertyy.
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Miksei Hawaji kiekkoa voisi harkita. Montako miestä joukkueessa? Paljonko noi vakuutukset maksaa? Millanen majoitus tuolla on? Kyllähän tuosta vähän hintaa kertyy.

Pelaava kokoonpano olisi optimaalisin siinä suunnilleen 15 kenttäpelaajaa + 1 maalivahti. Vakuutuksista voit tiedustella omasta vakuutusyhtiöstäsi.

Koko kauden kestävä Jääkiekkoliiton harrastelisenssi on jotain 50e luokkaa. Mutta vakuutusyhtiösi varmaan mielellään tarjoaa jotain vapaa-ajan vakuutusta viikonlopuksi, vrt. matkavakuutus. Tuolla ei kyllä yhdenkään pelaajan vakuutuksia whatsoever tulla tarkistamaan. Eli omalla vastuulla...

Majoitus on mökeissä (hymiö). Mökkiin menee sellainen 10-15 jeppeä. Eli varmaankin yhteen möksään mahtuu koko Jatkoajan jengi... Mökeissä on saunat ja omat keittiöt jne kaikki telkkarit ja muut. Katso noista Stadi HC:n kuvista millaisia noi mökit on. (Ja lähde mukaan)
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Pelaava kokoonpano olisi optimaalisin siinä suunnilleen 15 kenttäpelaajaa + 1 maalivahti. Vakuutuksista voit tiedustella omasta vakuutusyhtiöstäsi.

Majoitus on mökeissä (hymiö). Mökkiin menee sellainen 10-15 jeppeä. Eli varmaankin yhteen möksään mahtuu koko Jatkoajan jengi... Mökeissä on saunat ja omat keittiöt jne kaikki telkkarit ja muut. Katso noista Stadi HC:n kuvista millaisia noi mökit on. (Ja lähde mukaan)

Ei tuo pahalta tapahtumana vaikuta, mutta ehkä menee turhan kalliiks minun taloudelle. Jos ja kun Tampereen seudulla on joka viikko jäävuoro ja oon menossa kesällä siellä käymään muutenkin, niin se vaan tuntuu liian paljon paremmalta vaihtoehdolta. Toivottavasti saatte kuitenkin porukan kasaan.
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
ehkä menee turhan kalliiks minun taloudelle --- tuntuu liian paljon paremmalta vaihtoehdolta
Totta. Tapahtuma ei ole ihan ilmainen ja vaatii vähän rahallistakin panostusta. Siihen päälle vielä matkakulut jne... Kyllähän tuossa tuohi poikineen menee. Lupaan, takaan ja alleviivaan kuitenkin että rahoilleen saa vastinetta. Vierumäki on hyvä mesta ja Hawaji on hieno turnee. Lisäksi ei voi ylikorostaa sitä seikkaa että Country Clubilla on joskus ollut naisiakin(!)

... Itse olen edelleenkin mukana, mutta lisäksi ilmoitan ...
Juuri näin. Eli utilisoidaan kaikki JAWC:ssä mukana olleet kaverit kanssa ja katsotaan mikä se meidän todellinen osallistujamäärä tapahtumaan olisi. Tämä on elintärkeää sikäli että olen luvannut ilmoittaa ensi tilassa osallistumisestamme. Tapahtuman viimeiselle paikalle olisi tulossa tosiaan muitakin joukkueita, mutta sain suhteilla jäädytettyä meille paikan tuumaustauon kera. Turnausmaksun osuus 15+1 osallistujalla olisi naurettavat alle 30e -- Joten nyt vaan nimiä listaan :)
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
No niin, pelihän on siis aivan sivuseikka kun mennään saunomaan. Itse olen edelleenkin mukana, mutta lisäksi ilmoitan koirapojan juomapojaksi, ei rosteriin, ellei itse halua. Vai mitä tähän sanoo itse koiris?
Ei sano vielä juuta eikä jaata, jyrkkä ehkä. Jos mukana niin sitten juomapullon täyttäjänä, jossain vaiheessa jopa tyhjentäjä.
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Hawaji-setti kuulostaisi hienolta, tosin sillä erotuksella että mihinkään pelaamiseen edes etäisesti liittyvään en osallistu. Mehupojaksi tjsp. voin kyllä tulla. Henkistä tukea, junou.
 

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
Meitsi voisi kyllä lähteä messiin ilman muuta tonne Hajavi turneeseen. Ja voisin hankkia ehkä yhden huippuluokan vahvistuksen joukkueeseemme, nimimerkki Roenick ei tosin ole yhtään viestiä JA:han kirjoittanut, mutta on rekisteröinyt kuitenkin. Kelpaako jengiin?
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Voisihan tonne tulla pelailemaan. Mikä olisikaan parempi tapa viettää synttäreitä. Mukana ollaan.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Deadline lähestyy, voinen jo sanoa etten luistimet jalassa ole kentälle tulossa.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Aaaääöö, meitsi on messissä. Koutsina, jos sellanen vain taas passaa :)
Etten vaa hassannu mun mahiksia jatkopesteihin Winter Classicissa..
Joka paikkaan mihin mukaan ehtii niin olen mukana, pää kolmantena kätenä eikun mitenkä se nyt meni.. Jos en penkin takana niin muuten vaan ainakin.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Tiukasti laskeskelin tuossa viikonloppuja, ja vaikuttaa siltä, että minulla olisi vapaa viikonloppu töistä tuolloin. Ja tietenkin kun ajoissa tietää, niin voi sen vapaaksi järjestää muutenkin. Elikkä tulen mielellään pelailemaan tähän turnaukseen. Tosin nyt esitän toivomuksen, ettei minua laitettaisi puolustukseen. Ei sillä että hyökkäyspäässäkään mitään aikaan saisin, mutta vähemmän minusta varmaan haittaa on omalle joukkueelle hyökkääjänä.
Ja jos meinaa osallistujista olla pulaa, niin voin kyllä roudata pikkuveljeni mukaan tuonne. Ei tosin ole jatkoajan kirjoittaja, mutta oli kertaalleen samoilla jäillä Jirin ja minun kanssa, joten eikös tuo melkein jatkoajan kirjoittajasta mene tiukanpaikan tullen. Ja sillä on tosiaan myös ikää ottaa kuppia, jonka luulisi laskevan kynnystä.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Älkää hyvät (JAWC-) ihmiset sivuuttako tuota Hawaji-kysymystä. Myös ei-vastaukset ovat hyödyllisiä. d2uce, wanna go?

Siis kyse on jostain "kyläkiekko"-meiningistä? Sinne ei ilmeisesti saa osallistua, jos on pelannut samana vuonna "kilpailusarjassa"? Vai miten se menee? Ainakaan Porin puolessa ei saa pelata harrastesarjaa, jos on yksikin peli ylemmissä sarjoissa? Esim. III-divari. Miten sitten noi höntsät?
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Tiukasti laskeskelin tuossa viikonloppuja, ja vaikuttaa siltä, että minulla olisi vapaa viikonloppu töistä tuolloin. --- voin kyllä roudata pikkuveljeni mukaan tuonne.
Hienoa, nyt näyttäis siltä että meillä alkaa olla sellainen pohjaporukka tässä kasassa että uskaltaisin pikkuhiljaa vahvistaa osallistumistamme. Vielä kun tempaisisi jostain tuon 200e varausmaksun...

Niin, ja tosiaan, ovathan kaikki tähän asti ilmoittautuneet yöpymässä tuolla? Se on melkeinpä edellytys, tai siis - Kuten kutsussa lukee, yöpyjät ovat etusijalla. TOSIN, ei meidän joukkuetta tuolta mihinkään tuupata sivuun vaikka tulisi vakiasukkaita turnaukseen mukaan.

Eli kuittailkaa huikkailkaa vielä tuon yöpymisen suhteen tunnelmia. Ja tietty lisää nimiä listalle :)
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Siis kyse on jostain "kyläkiekko"-meiningistä?
Harrastesarjatasolla mennään. Kenenkään edustuskelpoisuutta ei tulla tarkastamaan turnauksen aikana vaan tasomittarina on kutsussakin mainittu "enemmän rahaa mennyt kuin tullut" jääkiekkoilusta. Eli ei tosiaan yhdelläkään JAWC:ssä olleella pelaajalla mitään ongelma edustuskelpoisuuden kanssa. Ja jos herra Max Power saapuisi paikalle, se olisi kunniakasta. Muistan edelleen lämmöllä isällistä ojennustasi JAWC:ssä - Moments.
 

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
Niin, ja tosiaan, ovathan kaikki tähän asti ilmoittautuneet yöpymässä tuolla? Se on melkeinpä edellytys, tai siis - Kuten kutsussa lukee, yöpyjät ovat etusijalla. TOSIN, ei meidän joukkuetta tuolta mihinkään tuupata sivuun vaikka tulisi vakiasukkaita turnaukseen mukaan.

Sry, empä tajunnut että tällä ilmouttautumisella olisi näin kiire. Pitää Herra Roenickin kanssa eka puhua, ennenkuin uskallan hänet varmaksi osallistujaksi lukea. Itse tosin vielä mukana!
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Sry, empä tajunnut että tällä ilmouttautumisella olisi näin kiire. Pitää Herra Roenickin kanssa eka puhua, ennenkuin uskallan hänet varmaksi osallistujaksi lukea. Itse tosin vielä mukana!

Joo. Pahoitteluni että asian kanssa tuli yhtäkkinen högä. Tilanne tosiaan on se että turnauksessa on vielä yksi paikka vapaana ja me saadaan lukittua se itsellemme maksamalla 200e osallistumismaksu tuonne. Mä saan sen rahan kyllä heti maanantaina tuonne tilille ja homma on sitä myöten roger.

Teidän tehtävä on haalia tarpeeksi JAWC porukkaa huomisiltaan mennessä mukaan tähän hommaan "taakse" että uskallan varata pelipaikkamme tuolta turnauksesta.

Mikäli on mitä tahansa kysyttävää tai muuta, saa laittaa YV:tä tai sähköpostia osoitteeseen jiri@hommat.info.

Itseasiassa olen HYVIN LÄHELLÄ (ja kännissä) tällä hetkellä että pistän viestin että me ollaan tulossa... Pari ukkoa vielä. Rumia tai kauniita, ihan sama!
 
Viimeksi muokattu:

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Kyllä mä jätän sen Turun casen väliin kun ei siitä mitään näköjään tule, ei millään pahalla Cartman, ja jos tää hawaji-ottelu toteutuisi. Mm. Obin ja blizin osallistumisia odotellaan. Obin kanssa voidaan vetää pitkää tikkua maalivahdin hommista. Itse voisin huvikseni olla vaikka kentälläkin.

mukana, homma mikä tahansa
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Itseasiassa olen HYVIN LÄHELLÄ (ja kännissä) tällä hetkellä että pistän viestin että me ollaan tulossa... Pari ukkoa vielä. Rumia tai kauniita, ihan sama!

Olen mukana. Kunhan vaan minun ei tarvitse järjestellä mitään, eikä toimia rahankerääjänä, maksupuolella vain. Mutta mukana ollaan.

Että silleen...
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Mukana Hawaijikiekossa, vaikka JWC:n meriitit eivät mairittelekaan. Hilloa löytyy osallistumismaksuun.

Hyvältä ja leppoisalta kuulostaa, rankka päivä vain tulossa... Ensimmäinen peli joka tapauksessa kai viimeistään joskus kymmenen jälkeen, ja jälkipelit päättyvät pahimmassa (parhaassa?) tapauksessa seuraavana aamuna auringon noustessa. Tähän päälle vielä "sikeät" yöunet samassa kommuunissa tusinan kuorsaavan kiekkokarjun kanssa? Priceless!

edit. Hähää! Totista meininkiä tiedossa: Jiriltä telottu hammas -06?
 
Viimeksi muokattu:

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Jos tuhlaajapoika saa paikan, koutsi peluuttaa ja joku suostuu mun kanssa pelaamaan niin mukana.
Ei tarvitse kenenköön miettiö kuka on kentän pienin mies.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Lähden mukaan jos Azul ja Hanu lähtee, ja lupaan myös olla hiljaa.

Lähden toki mukaan, ellei mitään erityistä estettä ilmene, kun ajankohdat selviävät. Jos toivoa saa, niin toivotaan kirjurin pestiä ja tarpeeksi ihmisiä toimitsija-aitioon.

Jos taas Hawaijille lähdetään, niin vahvalla ehkällä mukana huoltojoukoissa. Riippuu tuosta ukonturjakkeesta (kysyn kunhan herää) ja siitä, saanko järjestettyä vaihtoehtoisen yösijan. En välittäisi änkeä samaan mökkiin 14 äijän kanssa aiheuttamaan hämmennystä ja paniikkia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös