Jatkoajan Winter Classic 2009

  • 266 298
  • 1 786

d2uce

Jäsen
Tai sitten minä käyn joskus Simballa, kun samalla paikkakunnalla kuitenkin asutaan. Muistitikulle talteen kaikki materiaali ja ei muuta kuin editointi käyntiin.

Minulle käy kaikki projektia eteenpäin vievät ehdotukset.
 

Simba

Jäsen
Pohdin tässä, että itseasiassa tuon dvd:n voisi saada aika nopeastikin tehtyä mikäli siihen ei tule valtavasti kikkailuja. Esim. jos vain poistaa pitkät pelikatkot ja tekee menut yms. niin aikaa ei kauheasti mene. Sitten voisi liittää 'ekstroihin' nuo jo editoidut tehdyt maalit, jotka voisi sitten vain halutessaan katsoa ekstrapuolelta.

Muita ehdotuksia?

Ja voisihan tutzba tulla vaikka meille ensiviikkolla muutamana päivänä tekemään videoita yhdessä. Mikäli vain sopii? Lupaa tarjota kahvia ja virvokkeita. Videoita on nimittäin vaatimattomat 20gb, että siirtely on aika vaivalloista.
 

d2uce

Jäsen
Pohdin tässä, että itseasiassa tuon dvd:n voisi saada aika nopeastikin tehtyä mikäli siihen ei tule valtavasti kikkailuja. Esim. jos vain poistaa pitkät pelikatkot ja tekee menut yms. niin aikaa ei kauheasti mene. Sitten voisi liittää 'ekstroihin' nuo jo editoidut tehdyt maalit, jotka voisi sitten vain halutessaan katsoa ekstrapuolelta.

Kuinka paljon on materiaalia ajallisesti?

Tässähän on tulevia tapahtumia varten loistava kehityksen paikka. Canal+ tyyppiset pelaajahaastattelut Mauno Ahoselta lainatut luurit päässä. Studio-osuudet ja tietysti se pelin jälkeinen osuus, jossa Designer tilittää uimalakki päässä kuinka yleisö voi jatkossa viheltää vaikka TOJ:lle, JMA:lle ei tarvitse enää viheltää.
 

Simba

Jäsen
Sain vihdoin aloitettua dvd:n teon. Valikot ja rakenteen sain jo suunniteltua, vielä täytyy ainakin maalit etsiä kertaalleen videolta, sillä jo tehdyt maalivideot eivät jostain syystä suostu toimimaan editointi ohjelmassa enää. Pääsiäisen pyhinä en taida ehtiä videoita tehdä, mutta jos vaikka saisin levyn valmiiksi ensiviikolla.

Katsellaan sitten lähemmin miten tuota yrittäisi toimittaa halukkaille. Helpoin keino lienee, että polttelen kopioita dvd:lle ja lähettelen ympäriinsä.
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Katsellaan sitten lähemmin miten tuota yrittäisi toimittaa halukkaille. Helpoin keino lienee, että polttelen kopioita dvd:lle ja lähettelen ympäriinsä.

Mulla on kaverin kanssa duunattuna isojen fileiden jakoon tarkoitettu työkalu. Tiedoston maksimikoko on gigan, mutta sitäkin voidaan kasvattaa, eli yks vaihtoehto on että lähetä valmis kamatsu mulle ja mä voin sitten sähköpostitse jaella sitä porukoille, tai laittaa johonkin servulle ladattavaksi sen.
Näin jengi saa sen koneelle, kelasin vain että säästyy sulta postittamisen vaiva ja rahoituskaan ei tule vastaan.
 

tutzba

Jäsen
Kukas sitä massiivista pokaalia parhaillaan pitääkään hallussa? Kuvia varmasti on otettu mitä ihmeellisimmistä paikoista, eikös? Sillä vaan ajattelin, kun lentokone suuntaa ensi viikon tiistaina kohti Zürichia ja ajattelin pokaalin viedä paikallista kisatunnelmaa katsomaan, jos tällainen vaan ideana sopii.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kukas sitä massiivista pokaalia parhaillaan pitääkään hallussa? Kuvia varmasti on otettu mitä ihmeellisimmistä paikoista, eikös? Sillä vaan ajattelin, kun lentokone suuntaa ensi viikon tiistaina kohti Zürichia ja ajattelin pokaalin viedä paikallista kisatunnelmaa katsomaan, jos tällainen vaan ideana sopii.

Tais käydä niin, että kesä hujahti tosta noin vaan, Kuopiossa pokaali ei ainakaan ole käynyt (minun toimesta). En pahoittaisi mieltäni, jos se täälläkin kävisi, näin Pohjoisen porona (verrattuna muihin, pl. oikea pohjoisen poika). Olisipa hienoa kuulla pokaalin tarina, millainen matka on taitettu. Kuka on kussut pokaaliin kännissä ja... Laittakaa tarinoita, jos pokaali on kiertänyt. Tästä pientä fiilistelyä ja pohjustusta pian alkavaan JWC2010 suunnitteluun.
 

M10

Jäsen
Olisipa hienoa kuulla pokaalin tarina, millainen matka on taitettu. Kuka on kussut pokaaliin kännissä ja... Laittakaa tarinoita, jos pokaali on kiertänyt.

Varmaan hieno tarina!

Jossain vaiheessa oli Blizin kanssa puhetta, että pokaali tulisi käymään minulla hml:ssa, mutta sitten se jotenkin jäi.

Veikkaan, että pokaali on tällä hetkellä poltinahon liikenneympyrän keskusruohikolla linnunpönttönä.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Varmaan hieno tarina!

Jossain vaiheessa oli Blizin kanssa puhetta, että pokaali tulisi käymään minulla hml:ssa, mutta sitten se jotenkin jäi.

Veikkaan, että pokaali on tällä hetkellä poltinahon liikenneympyrän keskusruohikolla linnunpönttönä.

Ei sitä kyllä voi työtehtävänä vähätellä, jos kuitenkin linnunpöntöksi pääsee. Ja vielä poltinahon liikenneympyrään.

Alkaa mietityttää, ettei ois pokaali joutunut Poriin ja vihaisten hitsareiden käsiin. Se olis samantien polttoleikattu kahtia ja sitten vielä pienempiin osiin. Osat luultavasti salakuljetettu Isomäen Areenaan, joka tunnetaan pyhättönä myös, ja sieltä matka ois jatkunut porilaisella bambulautalla vielä tuntemattomalle merenkurkun saarelle, jonne ne osat on haudattuna Rauli Raitasen Game Worn -pelipaitaan?

Vai kerrotko ketjutoveri Bliz sitten oman tarinasi pokaalin osalta? :)
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Vai kerrotko ketjutoveri Bliz sitten oman tarinasi pokaalin osalta? :)

Kerron!
Lutakon Leijona toi pokaalin mulle joskus aika nopeasti JWC:n jälkeen. Asetin sen "baaritiskin" tasolle, johon se sopi passelisti. Se on siinä edelleen.
Joskus tosiaan oli puhetta, että veisin sen jollekkin mutta ei siitä tullut sitten mitään. Kesäjäille piti se myös ottaa mukaan mutta tämäkään yritys ei onnistunut. Eli aika hurjaa menoa on ollut, mutta pokaali on edelleen ehjä!
Nyt kun tuli puheeksi niin voisin viedä sen ensi viikonlopun turnaukseen, jossa on JWC-miehiä paikalla. Ehkä minun olisi jo aika luopua pokaalista, niin tulee sitten parempi fiilis kun voitetaan se taas takaisin.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kerron!
Lutakon Leijona toi pokaalin mulle joskus aika nopeasti JWC:n jälkeen. Asetin sen "baaritiskin" tasolle, johon se sopi passelisti. Se on siinä edelleen.
Joskus tosiaan oli puhetta, että veisin sen jollekkin mutta ei siitä tullut sitten mitään. Kesäjäille piti se myös ottaa mukaan mutta tämäkään yritys ei onnistunut. Eli aika hurjaa menoa on ollut, mutta pokaali on edelleen ehjä!
Nyt kun tuli puheeksi niin voisin viedä sen ensi viikonlopun turnaukseen, jossa on JWC-miehiä paikalla. Ehkä minun olisi jo aika luopua pokaalista, niin tulee sitten parempi fiilis kun voitetaan se taas takaisin.

Kieltämättä jopa järkyttäviä joutunut kokemaan meidän pokaali. Heh. Muistelen, että aiemmin puhuttiin siitä, että pokaalia kierrätettäisiin. Kuten oli puhetta, että jokainen ottaisi valokuvan tai pari kotikaupungissaan pokaalin kanssa. Aikaahan on, joten onko tällaiseen kiinnostusta vielä muilla? Kyllähän historiallinen HC Andersenin voitto ansaitsisi hienoja muistoja.

Sori, tämä koskee vain voittajia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös