Dataa kyllä löytyy ja paljon. Kokonaan masturboimattomat miehet ovat erittäin pieni vähemmistö, kuten ovat myös esimerkiksi seksistä kokonaan pidättäytyjät, joita heitäkin on vähemmän kuin homoseksuaaleja. Tämä on helposti selvitettävissä internetistä tai kuten sinä sanoisit, "KVG". Myös seksistä avioliittoon asti pidättäytyviä (Yhdysvalloissa 3 % väestöstä) on vähemmän kuin homoseksuaaleja.
Ok.
Täysi masturboimattomuus on miehillä harvinaisempaa tai ainakin yhtä harvinaista kuin homoseksuaalisuus, joten olet yksiselitteisesti väärässä.
Siis olen väärässä missä?
Odotan nyt, että hyväksyisit tämän tosiasian ja alkaisit vastustamaan samalla perusteella myös mastruboimattomien avioliittoa. Niinhän ei tule koskaan käymään, koska sinä et taida muuttaa näkemyksiäsi minkään faktojen takia?
Oxymoron, kategoriavirhe, non sequitur. Masturboimattomuus on naimisiinmenon kontekstissa yksityisasia, homoseksuaalisuus ei ole. Em. siis ei näy päälle päin, jälkimmäinen näkyy. Minä toki puolustan kaikkien oikeutta avioliittoon. Jostain syystä sinulla ei ollut aiemmin heteroliiton yhteydessä ongelmaa masturboimattomien oikeuksien suhteen. Mieti sitä.
Tuolla perusteella myös seksistä pidättäytyminen olisi parafilia. Pienen pieni vähemmistö eikä se millään tapaa edistä lasten tekoa tai geenien levittämistä. Vastustat siis varmaan tältä pohjalta myös seksistä pidättäytyvien avio-oikeutta?
Kuten sanoin, minä puolustan kaikkien oikeutta avioliittoon. Entä sinä?
Tässä on muuten parafilia terminä: Paraphilia | Definition of Paraphilia by Merriam-Webster
Kyseessä lienee lukemattakin seksuaalinen poikkeus, eikö?
Juu en minä sitä sanokaan, että se olisi automaattisesti nolla-argumentti, mutta käytät sitä ilman sisältöä ja vielä sarkastiseen hassutteluun "naamioituna". Periaatteessa huutelet vain, että mäki on liukas antamatta minkäänlaista selitystä siitä, miksi asian X hyväksyminen johtaisi asian Y hyväksymiseen. Ilman syy-seuraussuhteiden avaamista slippery slope on nolla-argumentti. Me muut kun emme näe esimerkiksi sitä, miten samansukupuolisten avioliiton salliminen johtaa ihmisen ja vaatekappaleiden välisen avioliiton hyväksymiseen.
Nyt saavuit jonnekin. Puolustat siis muiden vähemmistöjen syrjintää homojen oikeuksien nimellä. Perustele miksei frotteristeilla ja zoofiileilla voi olla myös laillista oikeutta avioliittoon? Tai moniavioisilla. Sinä täysin epäloogisesti poimit rusinat pullasta (homot) ja tyydyt siihen, koska kulttuuri on sinulle opettanut niin? Huomaatko mihin liukumäkeen joudut.
Aika moni pystyy erottamaan rakkauden ja seksin, mutta siitä en puhunut mitään, vaan ymmärsit tuon epäselvän lauseeni väärin.
En ollut varma joten ymmärsin varmuuden vuoksi väärin.
Tarkoitin, että "sinä et pysty erottamaan toisistaan asioita A ja B. A on seksiä (tai vaikka avioliitto), missä molemmat osapuolet ovat yhdessä siihen suostuneet ja sitä haluavat. B on seksiä (tai vaikka avioliitto), missä toinen osapuoli ei kykene sellaisia päätöksiä tekemään". A:n ja B:n välillä on on nimittäin merkittävä ero.
Entä moniavioiset, miten sinä voit sanoa heidän puolestaan vai sanotko?
Jos nainen rakastaa Eiffel-torniaan, mikä sinä olet sen häneltä kieltämään vai kärsiikö Eiffel-torni siitä jotenkin? Salli heidän liittonsa.
Sinä lähdit erottelemaan suhteita, aivan kuten ennen erotettiin homot heteroista, minusta kyllä kaikille kuuluu oikeutensa.
Nyt puhutaan Suomesta ja nykyajasta. Tähän ei liity mitenkään se, mitä jossain Ruandassa tai Meksikossa ajatellaan parafilioista ja homoseksuaalisuudesta.
Et ymmärtänyt pointtia. Listaukset ovat kulttuurillinen konsepti, etkä sinä niillä pysty osoittamaan mitään moraalisista tosiasioista. Is - ought -ongelma, joka on vaivannut sinua lahkolaisketjussakin, säilyy.
Siihen ei myöskään liity mitenkään se, mitä joskus historiassa on ajateltu parafilioista ja homoseksuaalisuudesta. Et sinä voi orjuuttakaan alkaa puolustelemaan sillä, että se oli ennen hyväksyttyä. Toisin sanoen ja sinua lainatakseni, tämä oli nolla-argumentti. Homoseksuaalisuus ei ole listoilla, joten se ei ole parafilia, vaikka sinä kuinka haluaisit. Yritä hyväksyä se.
Missä olen puolustellut historialla jotain? Olen esittänyt tosiasioita eikä minulla ole vaikeuksia niitä hyväksyä, hyväksynhän "homoavioliitonkin" voimaan astumisen pian tosiasiana, vaikka se mahdoton termi onkin. Sinä taas et voi perustella homoliiton puolesta jollain listalla - etenkään muita liittoja vastaan. Käsittämätön logiikka sinänsä.
Tämän paremmin en voi tätä asiaa selittää, joten tämä oli osaltani tässä. Kiitos keskustelusta, toivottavasti herätti edes jotain ajatuksia. Tai ainakin löydät mielenkiintoisia tilastoja, jos ei muuta:
Statisticbrain.com, esim täältä löytyy tilastoja: Abstinence Statistics – Statstic Brain
Is - ought -ongelma ei väisty tilastojen esittelyllä. Kiitos itsellesi.
Edelleen näkyy hyvin se, miten "homoavioliitto" ei perustu mihinkään logiikkaan, paitsi nykykulttuurin vaatimusten logiikkaan. Siinä siis unohdetaan kaikki mikä on ollut ja sen syyt, ja mennään tunnekiihkossa eteenpäin maksimikiihtyvyydellä x jotta voidaan tuntea edistyneisyyttä.
Typerä paradoksi: individualistien kollektiivisesti kyhäämä nollavoitto.