Jatkoajan virallinen homoketju

  • 881 116
  • 8 125

floikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei tämä ole mitenkään minun valintani, vaan näen tällaisen valinnan tuolla aloitteen takana ikään kuin provokaationa.

Spekuloin tässä vain sillä mahdollisuudella, että tässä olisi nyt isketty tähän epäkohtaan, jossa tietyt ihmiset haluavat lisätä maahanmuuttoa alueilta, joissa naisten ja mm. vähemmistöjen oikeudet ovat huonommassa jamassa, kuin keski-Suomen pahojen valkoisten heteromiesten keskuudessa ja silti jälkimmäistä joukkoa pidetään kaiken pahan alkuna.

Ei ammuta sanansaattajaa, tämä oli vain spekulaatiota. En ole aloiteen tekijä.

Kuolit jo. Itsepähän sanoit.

Mutta siis voin kyllä kuvitella, että mädättäjämokuttajamuslimisuvakki -jutuilla kyllästetystä persupäästä voi moinen ajatus nousta esiin. Se on sitten ihan eri asia paljonko siinä on kosketuspintaa todellisuuteen. Itse en ainakaan äkkiseltään ajatellen ole koskaan törmännyt ihmiseen, jonka mielestä esim. homoseksuaalien syrjintä olisi väärin - paitsi silloin kun sitä harjoittaa muslimi. Ehkä tämmöisiä sitten jossain on?

Vaikea kuvitella sellaisiakaan henkilöitä, joka syrjisivät tai kannattaisivat keskisuomalaisten heteromiesten syrjintää, koska näistä osa suhtautuu homoseksuaaleihin henkilöihin syrjivästi. Samasta syystä myöskään muslimeita ei ole tarvetta lähteä asian vuoksi syrjimään, vaikka molemmissa ryhmissä epäilemättä keskivertoa useampi omaa syrjiviä asenteita homoseksuaaleja henkilöitä kohtaan.

Ja että oikein kaiken pahan alkuina. Dramaattisen pilkullista marttyyrihamekangasta kaikille!
 

Runtulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse en ainakaan äkkiseltään ajatellen ole koskaan törmännyt ihmiseen, jonka mielestä esim. homoseksuaalien syrjintä olisi väärin - paitsi silloin kun sitä harjoittaa muslimi. Ehkä tämmöisiä sitten jossain on?

Enemmän kuulee esim. Halla-Ahon suusta huolta muslimien homofobiasta kun vihervassareiden, vaikka kyseessä on niiden leipälaji. Eikös ISIS heitellyt homoja katolta alas? No, eihän se ole mitään siihen verrattuna, että keski-ikäinen kaljamaha kainuusta "ei tahdo" (sukupuolineutraalia avioliittolakia). Arvaa muuten kumpaa suvakit ovat taivastelleet enemmän mediassa?

Ja että oikein kaiken pahan alkuina.

Jaa, luulin, että tästä olisi yksimielisyys suvakkien ja feministien kanssa. Ilmeisesti et ole vielä tarpeeksi "oikeamielinen".
 

floikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Enemmän kuulee esim. Halla-Ahon suusta huolta muslimien homofobiasta kun vihervassareiden, vaikka kyseessä on niiden leipälaji. Eikös ISIS heitellyt homoja katolta alas? No, eihän se ole mitään siihen verrattuna, että keski-ikäinen kaljamaha kainuusta "ei tahdo" (sukupuolineutraalia avioliittolakia). Arvaa muuten kumpaa suvakit ovat taivastelleet enemmän mediassa?

Tämähän alkaa olla jo todella harhaista settiä. Minä olen 110% varma, että suomalaiset "vihervassarit" ovat pitäneet enemmän meteliä aiheesta kuin yksi yksinäinen Halla-aho. Halla-aho, joka ei todennäköisesti muuten ole päästänyt pihaustakaan huolestaan ns. kantasuomalaisten homoseksuaaleja syrjivistä asenteista tms. Kaveria näyttäisivät homoseksuaalien oikeudet kiinnostavat ainoastaan silloin kun ne voi valjastaa maahanmuuttajavastaisuuden lietsontaan.

Eli vähän sama juttu kuin tämän patsashomman kanssa ainakin näin äkkiseltään näyttäisi olevan. Minä en kehtaisi käyttää tätä patsashanketta pointtina sen puolesta, että esim. nyt perussuomalaiset ajaisivat homoseksuaalien asiaa ja yhteiskunnallista asemaa.

Ja tuohon jälkimmäiseen lapsellisuuteen voisin sanoa, että ihmisiä nyt keskimäärin kiinnostavat esim. kotimaan asiat paljon enemmän kuin kaukomaiden. Tasan nollan arvoinen pointti teikäläiseltä.

Jaa, luulin, että tästä olisi yksimielisyys suvakkien ja feministien kanssa. Ilmeisesti et ole vielä tarpeeksi "oikeamielinen".

Laitahan nyt se hame päälle vaan ja jätä mut pois noista vihjailuista.
 

Runtulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tämähän alkaa olla jo todella harhaista settiä. Minä olen 110% varma, että suomalaiset "vihervassarit" ovat pitäneet enemmän meteliä aiheesta kuin yksi yksinäinen Halla-aho.

Me luemme sitten eri medioita.


Laitahan nyt se hame päälle vaan ja jätä mut pois noista vihjailuista.

Mielelläni laitan, tosin epäilen kehotuksesi motiiveja suvakkivastaiseksi.
 

floikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mielelläni laitan, tosin epäilen kehotuksesi motiiveja suvakkivastaiseksi.

Minä epäilen, että saisin bannia, jos sanoisin suoraan mitä ajattelen näistä sun ihme jutuista.

Samaan aikaan Nuutti -henkilö on Nyt.fi:n haastattelussa.

Haastattelussa kohualoitteen tehnyt perussuomalainen, joka haluaa Tom of Finland -patsaan Helsingin keskustaan - Kotimaa - Nyt

Kuulemma oli vitsi. Nuutti -henkilö kertoo myös kannattavansa mm. tasa-arvoista avioliittolakia ym.

Nuutti -henkilö voisi jatkossa vähän miettiä sen huumorinsa kanssa.
 

Runtulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minä epäilen, että saisin bannia, jos sanoisin suoraan mitä ajattelen näistä sun ihme jutuista.

Moiset ylisanat kuulostavat aika persulta, ei lainkaan suvaitsevaiselta, joten jätetään väliin.

Samaan aikaan Nuutti -henkilö on Nyt.fi:n haastattelussa.

Hyvä haastattelu mielestäni, veikkailisin, että moni eri mieltä oleva on eri mieltä vain asian esittäjän, ei itse asian takia. Esim. Veronika "kielletään jytky-sana" Honkasalo.
 

floikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Moiset ylisanat kuulostavat aika persulta, ei lainkaan suvaitsevaiselta, joten jätetään väliin.

Hyvä haastattelu mielestäni, veikkailisin, että moni eri mieltä oleva on eri mieltä vain asian esittäjän, ei itse asian takia. Esim. Veronika "kielletään jytky-sana" Honkasalo.

Sanoo hän, leimakirves kädessään. Että oikeen suvakkimielipiteitä ja silleen. Lässynlää, iso mies.

Mitä itse tapaukseen tulee, niin jannu sai ihan itse vitsailullaan tai "vitsailullaan", kummasta nyt sitten onkin kysymys, vesitettyä ainakin meikäläisen silmissä luotettavuuttaan hanketta ajaessaan. Myös sinä karautit samaan vitsiin tai "vitsiin". Kuten ilmeisesti myös kovin moni muu.

Jos ja kun moni on tyrmännyt hankkeen ihan vaan siksi että esittäjä on persu, niin voinet varmaan esim. linkittää muutamia tälläisiä mielipiteitä intterwepin mielipidevaikuttajilta tms.? Itse olen toistaiseksi käsityksessä, että ehdotuksen tyrmäsivät ensin omat, ja lähinnä vasta koko hankkeen motiivin kyseenalaiseksi saattaneen vitsailun tai "vitsailun" myötä myös monet muut. Nuutti- henkilönä etsisin ongelmaa lähtökohtaisesti lähinnä peilistä.

EDIT:

PS nuorten sivuilla näköjään on lisäjuttua asiasta. Mm. lista ehdotuksen melko epämääräisistä motiiveista:

a) Osoittaa kunnioitusta tunnetulle suomalaiselle kuvataiteilijalle.
b) Protestoida MTV Pushin ja Guggenheimin kaltaisia ostokulttuurikonsepteja vastaan.
c) Osoittaa, että valtuutetut eivät perehdy käsiteltäviin asioihin.
d) Esittää vastustamamme keskustakirjastohanke kyseenalaisessa valossa.
e) Tehdä yleisesti hauska ja kevyempi avaus politiikkaan. Tom of Finlandin teokset ovat hauskoja.


Sekä kritiikkiä image-lehdessä blogia pitävälle kaverille, joka kirjoitti tämmöistä:

Asiassa on kuitenkin monenlaista mutkaa: aloitteessaan ja aihetta sivuavissa kommenteissa Hyttinen toki puhuu kauniisti kotimaisen kulttuurin arvostuksesta ja omaleimaisuudesta, mutta totuus taitaa sittenkin olla vähän toinen. Ja se totuus on hyvin klassinen persutotuus. Facebook-sivullaan Hyttinen kun kommentoi asiaa 7. huhtikuuta seuraavasti:

”Uskon, että Tom of Finland -patsas herättäisi muslimeissa paheksuntaa ja vähentäisi tarpeetonta hengailua keskustakirjaston ympäristössä.”

PS nuoret vastaavat:

Tyypin vainoharhaisuus vetää tietysti vertoja parhaillekin Illuminati-uskomuksille: enpä minä ollut edes ajatellut asiaa tuolta kantilta. Toteamus pitää varmaan paikkansa – mutta aivan yhtä lailla patsas ärsyttää vanhoillisia piirejä uskontokuntaan katsomatta. Tästä suunnasta arvioituna vainoharhaisuuttakin ihmeellisempää on kuitenkin tämän parikymppisen turkulaispojan loogisen päättelyn älyttömyys:

Tällainen patsas varmasti loukkaa vanhoillisia ja hengellisiä kristittyjä. Se ei haittaa häntä lainkaan.

Tällainen patsas varmasti loukkaa kaikki muslimeja, jotka eivät ole tyystin maallistuneet. Se on hänelle valtava ongelma ja rasismia!


Että semmoisia järjen jättiläisiä nämä nuorisopersut. Eihän sitä nyt saatana paljon rasistisemmin tms. voi sanoa kuin antaa ymmärtää haluavansa karkoittaa muslimit julkiselta paikalta.

"Ratsastajapatsas Helsinkiin, the city of Kake" ilmeisen tahallisen provokatiivisine havainnekuvineen. Koko juttu on kyllä kieltämättä hyvin hämmentävä. Homoilla ratsastamista. Nämä omituiset ylimääräiset motiivit ym. ovat lähinnä taiteilijan muistoa halventavia.
 
Viimeksi muokattu:

Runtulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Että semmoisia järjen jättiläisiä nämä nuorisopersut. Eihän sitä nyt saatana paljon rasistisemmin tms. voi sanoa kuin antaa ymmärtää haluavansa karkoittaa muslimit julkiselta paikalta.

"Ratsastajapatsas Helsinkiin, the city of Kake" ilmeisen tahallisen provokatiivisine havainnekuvineen. Koko juttu on kyllä kieltämättä hyvin hämmentävä. Homoilla ratsastamista. Nämä omituiset ylimääräiset motiivit ym. ovat lähinnä taiteilijan muistoa halventavia.

Viestistäsi päätellen ja viitaten ensimmäiseen viestiini, muslimit taitavat johtaa suvaitsevaston silmissä homoja 1-0.

Mielestäni motiiveista keskustelu on hassua. Ei se patsas siitä muuksi muutu, oli sen sitten pystyttänyt Hyttinen tai joku vihervassari. Tämän takia provokaatio oli onnistunut ja vei monia, kuten Straniusta 100-0. Honkasalo jätti ainakin allekirjoittamatta aloitteen, ennen tätä motiivi-jupakkaa.

Suostuisikohan vassarit palauttamaan mulle mun veromaksut, koska motiivinani on ollut maksaa ne vain siksi, että Suomi hankkisi parempia aseita. Tämä osoittanee motiivikeskustelun typeräksi. Saisinkohan muuten osallistua pride-kulkueeseen, jos ilmoittaisin motiivini olevan vittuilua vanhoillisille lähi-idän kulttuureille? Peruttaisiinkohan koko kulkue, jos riski kaltaisistani osallistujista olisi todellinen.

Eikö ollutkin typerä juttu? Niinpä, keskustelu motiiveista on hölmöä, lopputulos ratkaisee.
 

floikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestistäsi päätellen ja viitaten ensimmäiseen viestiini, muslimit taitavat johtaa suvaitsevaston silmissä homoja 1-0.

Ylläolevasta kommentista päätellen sulla on vilkas mielikuvitus.

Mielestäni motiiveista keskustelu on hassua. Ei se patsas siitä muuksi muutu, oli sen sitten pystyttänyt Hyttinen tai joku vihervassari. Tämän takia provokaatio oli onnistunut ja vei monia, kuten Straniusta 100-0. Honkasalo jätti ainakin allekirjoittamatta aloitteen, ennen tätä motiivi-jupakkaa.

Suostuisikohan vassarit palauttamaan mulle mun veromaksut, koska motiivinani on ollut maksaa ne vain siksi, että Suomi hankkisi parempia aseita. Tämä osoittanee motiivikeskustelun typeräksi. Saisinkohan muuten osallistua pride-kulkueeseen, jos ilmoittaisin motiivini olevan vittuilua vanhoillisille lähi-idän kulttuureille? Peruttaisiinkohan koko kulkue, jos riski kaltaisistani osallistujista olisi todellinen.

Eikö ollutkin typerä juttu? Niinpä, keskustelu motiiveista on hölmöä, lopputulos ratkaisee.

Typeriä nuo jutut ovat, mutta et sinä motiiveista keskustelua typeräksi osoittanut.

Tietysti motiivilla on väliä. Rikoslaista alkaen. Tietenkin ihmiset kavahtavat, jos jonkin muka viattoman hankkeen taustalta paljastuu piilotettuja syrjiviä motiiveja. Tietysti ihmiset kavahtavat esim jotain patsashanketta, jos herää epäilys, että motiivi esimerkiksi yhdenvertaisuutta kunnioittavan patsaan pystytykselle olisikin puuhamiesten pyrkimys valjastaa ko. patsas vihan lietsontaan jotain ryhmää vastaan. Tämä ihan siitä huolimatta, ettet saa veroeurojasi valtiolta takaisin vaikka sanoisit mitä.

Sulta muuten jäi ne esimerkit antamatta.
 

Runtulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sulta muuten jäi ne esimerkit antamatta.

Mainitsin kyllä Honkasalon. Sanoin myös, että "veikkailisin". En veikkailisi, jos mulla olisi kymmenittäin näitä tapauksia. Stranius näihin ei ainakaan kuulu, vaan "järkyttyi" syvästi myöhemmin.

Enpä usko, että motiiveilla on tekemistä sen kanssa, pyörivätkö muslimit kirjaston edessä. Toki Hyttinen olisi voinut pelata paremmin ja paljastaa motiivinsa vasta sen jälkeen, jos tuo patsas olisi jo pystytetty. Hyttinen voisi muuten osallistua Prideen ja kertoa motiiveikseen rasistiset motiivit, kuinkakohan kävisi? Veikkaan, että peli olisi 1-1 sen jälkeen
 

floikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mainitsin kyllä Honkasalon. Sanoin myös, että "veikkailisin". En veikkailisi, jos mulla olisi kymmenittäin näitä tapauksia. Stranius näihin ei ainakaan kuulu, vaan "järkyttyi" syvästi myöhemmin.

Enpä usko, että motiiveilla on tekemistä sen kanssa, pyörivätkö muslimit kirjaston edessä. Toki Hyttinen olisi voinut pelata paremmin ja paljastaa motiivinsa vasta sen jälkeen, jos tuo patsas olisi jo pystytetty. Hyttinen voisi muuten osallistua Prideen ja kertoa motiiveikseen rasistiset motiivit, kuinkakohan kävisi? Veikkaan, että peli olisi 1-1 sen jälkeen

Usko ja veikkaus.

Mies varmaan saisi paljon huomiota ja erotettaisiin julkirasistina puolueestaan. Setan johtokunta on ottanut kantaa sen puolesta, ettei seksuaalivähemmistöjen oikeuksia pidä käyttää keppihevosena muukalaisvihan lietsonnassa, joten järjestäjätkään eivät varmasti arvostaisi moista pelleilyä. Voihan sitä tietty vapaassa maassa yrittää omia mitä tahansa kannanoton tai mielenilmauksen itselleen "minä minä minä" -hengessä. En tiedä kuvitteletko oikeasti, että tämä on jotenkin ovela skenaario, johon on vaikea ja nolo vastata jos kannattaa seksuaalivähemmistöjen oikeuksia?
 

Runtulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En tiedä kuvitteletko oikeasti, että tämä on jotenkin ovela skenaario, johon on vaikea ja nolo vastata jos kannattaa seksuaalivähemmistöjen oikeuksia?

En suinkaan, spekuloin tapauksella, koska näen siinä mahdollisia yhtymäkohtia patsas-caseen. Katsotaan, mitä tapahtuu, ja keille tehdään kunniaa, oli se sitten patsaan tai marssin muodossa, tai ilman niitä.
 

floikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En suinkaan, spekuloin tapauksella, koska näen siinä mahdollisia yhtymäkohtia patsas-caseen. Katsotaan, mitä tapahtuu, ja keille tehdään kunniaa, oli se sitten patsaan tai marssin muodossa, tai ilman niitä.

"En suinkaan" ja sitten vastaus on kyllä, samalla tapaa kuin tämän patsashomman kanssa. Oot sä ihme heppu, luikertelija.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft

Anssi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Homosaatio etenee...
Linkki ylen uutiseen: Tässä on maailman suurin saimaannorppa – Viljo, 124 kg | Yle Uutiset | yle.fi

Lainaus jutusta:
"Poikkeusyksilön voisi kuvitella olevan Haukiveden kysytyin uros. Viljoa naaraat näyttäisivät kiinnostavan harvinaisen vähän.

– Vaikuttaa siltä, että Viljo elää sukupuolineutraalissa kaverisuhteessa Erkin kanssa. Erkki on vaaleaturkkinen kaveri. Siellä ne köllöttelevät viereisillä kivillä ja niillä näyttää olevan hyvä kaveriporukka."
 
Suosikkijoukkue
KK
Homosaatio etenee...
Linkki ylen uutiseen: Tässä on maailman suurin saimaannorppa – Viljo, 124 kg | Yle Uutiset | yle.fi

Lainaus jutusta:
"Poikkeusyksilön voisi kuvitella olevan Haukiveden kysytyin uros. Viljoa naaraat näyttäisivät kiinnostavan harvinaisen vähän.

– Vaikuttaa siltä, että Viljo elää sukupuolineutraalissa kaverisuhteessa Erkin kanssa. Erkki on vaaleaturkkinen kaveri. Siellä ne köllöttelevät viereisillä kivillä ja niillä näyttää olevan hyvä kaveriporukka."
Ehanaa!!! Aivan loisto uutinen. Jos norppa, miksei ihminen?
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Homosaatio etenee...
Linkki ylen uutiseen: Tässä on maailman suurin saimaannorppa – Viljo, 124 kg | Yle Uutiset | yle.fi

Lainaus jutusta:
"Poikkeusyksilön voisi kuvitella olevan Haukiveden kysytyin uros. Viljoa naaraat näyttäisivät kiinnostavan harvinaisen vähän.

– Vaikuttaa siltä, että Viljo elää sukupuolineutraalissa kaverisuhteessa Erkin kanssa. Erkki on vaaleaturkkinen kaveri. Siellä ne köllöttelevät viereisillä kivillä ja niillä näyttää olevan hyvä kaveriporukka."

Mistä näitä Oinosia oikein riittää tunkemaan eläinjuttujaan homoketjuun?
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Homosaatio etenee...
Linkki ylen uutiseen: Tässä on maailman suurin saimaannorppa – Viljo, 124 kg | Yle Uutiset | yle.fi

Lainaus jutusta:
"Poikkeusyksilön voisi kuvitella olevan Haukiveden kysytyin uros. Viljoa naaraat näyttäisivät kiinnostavan harvinaisen vähän.

– Vaikuttaa siltä, että Viljo elää sukupuolineutraalissa kaverisuhteessa Erkin kanssa. Erkki on vaaleaturkkinen kaveri. Siellä ne köllöttelevät viereisillä kivillä ja niillä näyttää olevan hyvä kaveriporukka."
Saimaan jodlaava anus!! Hintahtava norppa! Näyttää kyllä vähän yhdeltä puoluejohtajalta kokonsa puolesta joten ei se voi olla poikiin päin, kunhan hengailevat eikä ollenkaan homolla tavalla.
 
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät

Ei saa yleistää, yksittäistapaus. Sä et vaan näe asioiden oikeaa laitaa. Sitä paitsi lapsi tarvitsee isän ja äidin ettei kiusata. Raamatussakin se jo sanotaan nii.

Pikkasen kyllä pisti naurattamaan tuon yhden pojan vastausta kysymykseen mitä mieltä olet siitä, että homoilla ja lesboilla ei oikeutta mennä naimisiin eikä adoptoida:

- Homojen lapsista tulee kaikista varkaita.

Tämä siis yhdeksännen luokan terveystiedon tunnilla.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös