Mainos

Jatkoajan virallinen homoketju

• 903 952
  • 8 153

Jass0

Jäsen
Tutkasta voin sanoa sen että mä paljastun kyllä helposti jos näen komean miehen. Vaikken siis muuten ole homomainen.
Minäkin paljastun emännän mielestä heti, jos näen silmääni miellyttävän leidin. Taida enää jaksaa huomauttakaan asiasta, sen verran kauan ollaan oltu ja kiinni jäänyt varmaan "muutaman" kerran.

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Ralf Schumacher sitten paljasti olevansa miehiin päin myös. Käsi ylös jotka yllättyi tästä ulostulosta. Tämä oli jo ilmoilla noin 15v sitten.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Ralf Schumacher sitten paljasti olevansa miehiin päin myös. Käsi ylös jotka yllättyi tästä ulostulosta. Tämä oli jo ilmoilla noin 15v sitten.
Ei hajuakaan eikä ole kiinnostunut. Mielestäni se on hyvä asia, että noinkin suuri nimi ilmoittaa olevansa homoseksuaali ja ketään ei kiinnosta, eli homoseksuaalisuudessa ei ole mitään väärää.

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei hajuakaan eikä ole kiinnostunut. Mielestäni se on hyvä asia, että noinkin suuri nimi ilmoittaa olevansa homoseksuaali ja ketään ei kiinnosta, eli homoseksuaalisuudessa ei ole mitään väärää.

On toki hyvä asia mutta tästä uumoiltiin jo Ralfin F1 uran aikana.

Itse odottelen muutaman (3) kotimaisen laulajan ulostuloa kaapista jota ei vielä ole ainakaan ilmapiirissä näkynyt.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
On toki hyvä asia mutta tästä uumoiltiin jo Ralfin F1 uran aikana.

Itse odottelen muutaman (3) kotimaisen laulajan ulostuloa kaapista jota ei vielä ole ainakaan ilmapiirissä näkynyt.
Mua ei kiinnosta paskaakaan ja eikös se ole hyvä asia? Sanotaan niin, että kun olin 15v niin olisi kiinnostanut eli joku 1991 :D

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Nämä lienevät sellaisia, jotka eivät pääsisi yllättämään edes Juha Mietoa? Jos yleisöstä merkittävä osa koostuu romanttisia ajatuksia hautovista naisihmisistä niin kannattaa pysyä Sillanpään tapaan visusti kaapissa.

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nämä lienevät sellaisia, jotka eivät pääsisi yllättämään edes Juha Mietoa? Jos yleisöstä merkittävä osa koostuu romanttisia ajatuksia hautovista naisihmisistä niin kannattaa pysyä Sillanpään tapaan visusti kaapissa.

Nämä kolme ovat kaikki sellaisia josta itselleni tulee vahva homofiba ja kaikki ovat naisten suosiossa. Yksi näistä on ilmiselvä tapaus mutta kaksi muuta ei.

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Entisessä työpaikassa yksi työkaveri oli tullut kaapista ja kertonut suuntautumisestaan sukulaisilleen ja kertoi sitten tämän "paljastuksen" myös meille. Oli hauska, kun kukaan ei reagoinut millään tavalla, kommentit oli lähinnä "juu, kyllä me osattiin arvata".

Samaten vaihtovuonna yksi vaihtarikaveri lähestyi minua yökerhossa. Sanoin että sori, en ole homo. Kaveri siihen, että sori, hän luuli ja kuvitteli, että meillä oli aiemmin flirttiä. Sanoi myös, että älä kerro muille, kukaan ei tiedä, johon totesin: "Sori, mut kaikki tietää, ei me nyt ihan sokeita olla." Tyyppi oli sen jälkeen selvästi rennompi. Ja menin muuten kyseisen tyypin kanssa ekaa kertaa elämässäni homobaariin.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Entisessä työpaikassa yksi työkaveri oli tullut kaapista ja kertonut suuntautumisestaan sukulaisilleen ja kertoi sitten tämän "paljastuksen" myös meille. Oli hauska, kun kukaan ei reagoinut millään tavalla, kommentit oli lähinnä "juu, kyllä me osattiin arvata".

Samaten vaihtovuonna yksi vaihtarikaveri lähestyi minua yökerhossa. Sanoin että sori, en ole homo. Kaveri siihen, että sori, hän luuli ja kuvitteli, että meillä oli aiemmin flirttiä. Sanoi myös, että älä kerro muille, kukaan ei tiedä, johon totesin: "Sori, mut kaikki tietää, ei me nyt ihan sokeita olla." Tyyppi oli sen jälkeen selvästi rennompi.
Minullakin eräs entinen työkaveri tuli kaapista ulos tässä taannoin, reaktio oli tosiaan vähän sellainen "jaa, nytkö vasta". Ei se tosiaan varsinaisesti yllätyksenä tule sellaisten kohdalla, joiden kanssa aikaa viettää.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mä en odota kun yhden. Jo exän kanssa mietittiin et on selvä tapaus. Ja mun tutka on rikki.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ja menin muuten kyseisen tyypin kanssa ekaa kertaa elämässäni homobaariin.
Hyvä frendi joskus raahattiin håmålaan ja hän mietti et mitäs sit jos joku käy iskemään. Totesin hänelle et susta näkee kilometrin päähän et olet hetero.

Toki kiusattiin ensin et kannattaa pitää perse tiukasti seinää vasten, toki tarkistaa ensin ettei ole osunut kolon kohdalle.

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Viikko sitten jäätelökioskin myyjänä oli semmoinen kaveri, että siitä varmaan torin pulutkin tunnistaa, että mikä on miehiään.

Ja eipä tuossa muuta tietenkään, mutta oli vaan jo niin ilmiselvä, että oli itseasiassa hauskaa. Jos joku muistaa Jopet Showsta ne poliisit, niin suunnilleen semmoinen tyyli puhua.

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaosseura
Toki kiusattiin ensin et kannattaa pitää perse tiukasti seinää vasten, toki tarkistaa ensin ettei ole osunut kolon kohdalle.
Oisitte edes valistaneet että tietynvärisellä liinalla takataskussa voi kertoa olevansa hetero niin ei tule väärinkäsityksiä.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvä frendi joskus raahattiin håmålaan ja hän mietti et mitäs sit jos joku käy iskemään. Totesin hänelle et susta näkee kilometrin päähän et olet hetero.

Nämä on kieltämättä hauskoja oletuksia. Mä olen kerran käynyt Helsingissä KGB:ssä ja en edes tiennyt olevani homobaarissa. Tosin sitä muistan miettineeni että onpas täällä valtaosa miehiä ja olisinko johonkin sateenkaarilippuun kiinnittänyt huomiota, mutta etenkin tuo jälkimmäinen ei nyt nykypäivänä tarkoita mitään.

Selvisi sitten tosiaan vasta myöhemmin että paikan nimi tulee sanoista Karaoke Gay Bar. Ihan mukava paikka ja karaokea tietysti lauloin. Ja ystävällisiä ihmisiä.

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nämä on kieltämättä hauskoja oletuksia. Mä olen kerran käynyt Helsingissä KGB:ssä ja en edes tiennyt olevani homobaarissa. Tosin sitä muistan miettineeni että onpas täällä valtaosa miehiä ja olisinko johonkin sateenkaarilippuun kiinnittänyt huomiota, mutta etenkin tuo jälkimmäinen ei nyt nykypäivänä tarkoita mitään.

Selvisi sitten tosiaan vasta myöhemmin että paikan nimi tulee sanoista Karaoke Gay Bar. Ihan mukava paikka ja karaokea tietysti lauloin. Ja ystävällisiä ihmisiä.

Olin joskus kuskina heterofrendeille ja niillä oli joku tuttu silloisessa Jenny Woossa @vetti tietää mestan niin ja toki mäkin ja sinne kun päästiin niin kaverit ihmetteli että onpa täällä vapaamielistä porukkaa. En tietenkään maininnut asiasta vaan joivat muutaman ja jatkettiin matkaa.

Vaakuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Ei helvetti mikä mielikuva. Siellä tuplanollaseiska päättänyt lähteä kylmän sodan hengessä tiedustelureissulle KGB-baariin, mutta nuhjuisen kolhoosikuppilan sijaan kaveri päätyykin homobaarin estradille! :)

No, hyvä agentti osaa improvisoida tilanteessa kuin tilanteessa.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei helvetti mikä mielikuva. Siellä tuplanollaseiska päättänyt lähteä kylmän sodan hengessä tiedustelureissulle KGB-baariin, mutta nuhjuisen kolhoosikuppilan sijaan kaveri päätyykin homobaarin estradille! :)

No, hyvä agentti osaa improvisoida tilanteessa kuin tilanteessa.
Harmi kun viestistä voi tykätä vaan kerran. Tämä olisi ehdottomasti ansainnut toisenkin tykkäyksen.

Sateenkaarelaisten kannalta on tietenkin hyvä asia jos keskustelussa heitä kommentoidaan enemmän kuin vähemmän suvaitsevaisella asenteella.
Mutta säilyykö joku lasikatto kuitenkin ehjänä niin kauan että joku kirjoittaja ilmoittautuu itse ketjun otsikoimaan ihmisryhmään kuuluvaksi?
Tai ehkä niin on jo tapahtunutkin; en ole toki kahlannut läpi kaikkia viestiketjun 326 sivua?

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sateenkaarelaisten kannalta on tietenkin hyvä asia jos keskustelussa heitä kommentoidaan enemmän kuin vähemmän suvaitsevaisella asenteella.
Mutta säilyykö joku lasikatto kuitenkin ehjänä niin kauan että joku kirjoittaja ilmoittautuu itse ketjun otsikoimaan ihmisryhmään kuuluvaksi?
Tai ehkä niin on jo tapahtunutkin; en ole toki kahlannut läpi kaikkia viestiketjun 326 sivua?
Kyllä näitä täällä on kerrottu. Tästä ketjusta en tiedä.

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Sateenkaarelaisten kannalta on tietenkin hyvä asia jos keskustelussa heitä kommentoidaan enemmän kuin vähemmän suvaitsevaisella asenteella. Mutta säilyykö joku lasikatto kuitenkin ehjänä niin kauan että joku kirjoittaja ilmoittautuu itse ketjun otsikoimaan ihmisryhmään kuuluvaksi? Tai ehkä niin on jo tapahtunutkin; en ole toki kahlannut läpi kaikkia viestiketjun 326 sivua?
Muutamia on kyllä palstalla ilmoittautunut. Itse en ole homoseksuaali, mutta aihe on lähellä sydäntäni, koska lapseni on.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
On täällä muitakin kuin minä. Lasikatto on rikottu jo vuosia sitten.

Ok, siinä tapauksessa ei vain osunut satunnaisotannalla ketjusta yhtään kaapistatuloa kohdalle, mutta ainakin siitä lasikatosta on siis vain sirpaleita jäljellä.
Muutamankin toisen otsikon alla on sen sijaan ollut joitakin asiaan liittyviä viestejä, joiden kirjoittajat eivät ehkä ole tulleet ajatelleeksi että sen voi täällä lukea myös joku, joka kokee sen loukkaavana vaikka se ei ole kirjoittajan tarkoituksena varsinaisesti ollutkaan.
Tai ehkä ovatkin tiedostaneet sen mutta eivät vain ole piitanneet.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy