Yksi asia mikä vituttaa näissä homokeskusteluissa on se, että tämäkin ketju oli täällä vapaan puolella ylhäällä, eli homotouhuista keskustellaan. No itsekin olen täällä nyt keskustelemassa, mutta kuitenkin. Rupean olemaan kyllä kypsä tähän homojuttuun. Saisi antaa kaikki mahdolliset oikeudet, että olisi tasapuolinen suhde, jos vaikka sitten tästä touhusta lopetettaisiin puhuminen. Nykyään on joka lehti väärällään homojuttuja ja niitä en enää halua nähdä, vai koska viimeksi jostain parista on tehty juttu lehteen, koska ne on heteroja? Itse pidän homoja ihan normaaleina ihmisinä, mutta täytyykö sitä seksuaalista suuntautumista joka puolella lukea. Se että joku pari nostetaan esille, koska ne on homoja, niin eikös se ole eriarvoistamista?
Mutta hiukan tässä olen miettinyt niin aika suuri osa julkihomoista on sellaista porukka jotka väkisin tuo homouttaan julki, eli toisinsanoen huomiohuoraa mediassa asialla. Sitten seksuaalisuus nostetaan esille ja samalla tämä hinttari valittaa eriarvoisuudesta? En oikein ymmärrä yhtälöä. Lepakkoja ei muuten julkisuudessa niin hirveästi näy, eli siitä propsit lepakoille. Tosin aika usein lepakoista löytyy näitä radikaali feministejä, joka on ehkä tyhmintä porukkaa koko maailmassa. Ei esim. nyky suomessa ole enää tilaa perus feministeille, koska mitä oikeuksia ne poraisi ja vaatisivat nykyaikana? Naisella on tasan samat oikeudet kuin miehellä nykyään ja monessa suhteessa jopa paremmat oikeudet. Sitten nämä radikaali feministit hakevat sellaisia oikeuksia jota ei muilla ole (esim. tissit paljaana uimahalleissa yms). Sitten kun heitä verrataan sovinisteihin, niin herne menee nenään.
Haluaisin yhteiskunnan jossa homot sun muut eivät saisi huomiohuorata pelkästään seksuaalisella suuntautumisellaan lehtien kansissa jne. Mulle riittää toi seksuaalisesta suuntautumisesta vinkuminen. Oikeudet pojille ja jos ei vinkuminen lopu niin suosittelen psykologia ja että kohtaisi omat ongelmansa siellä eikä lehtien sivuilla.