No mutta mähän oon sitten kai niukasti VanhaLen -klubissa! Ihanaa leijonat ihanaa! Mutta scholl: Mistä sinä tuon kirkon esiin repäisit? Sanoin, että multa tai muilta heteroilta se ei ole pois mistään, kun Pasi ja Anssi panevat toisiaan. Sijoitin tapahtuman leikisti naapuriini. Alttarilla tuskin kukaan harrastaa seksiä? Olen myös itse niin vanhanaikainen, että mielestäni kirkolla on ikivanhan instituution oikeus valita itse omat menettelytapansa. Kuin ravintola, joka saa itse valita asiakkaansa. Tää on puhtaasti markkinataloudellinen kysymys. Mua ei kirkon jäsenenä häiritsisi pätkääkään, että myös homopareja vihittäisiin siellä. Mutta hyväksyn sen, että minä olen vain jäsen ja kirkon johto määritelköön linjansa. Tämä on heidän mestansa, ollut jo 2000 vuotta. Jos jonkun homoparin avioliitto on oikeasti siitä kiinni, että se toteutuu vain kirkollisena vihkimisenä, niin ei voi mitään. Toivon ja uskon, että jostain päin maailmaa löytyy kirkko heillekin, jos meidän ev.lut -kirkko ei ryhdy heitä vihkimään. Olen siis periaatteessa samaa mieltä kuin sinä: homoilu on yksityisasia, eikä edes kovin kiinnostava sellainen. Ihmisen seksuaalinen suuntautuneisuus ei tule kärkipäässä, kun arvioin uutta tuttavuutta. Kirkkohäitä en kieltäisi, mutta hyväksyn, jos kirkko itse ei sitä salli. Luulen, että on olemassa välimuoto; joitain pappeja asia ei haittaa, jos kotikirkossa lusii kunnon vanha lestis, jolle naispappikin on kauhistus. Tunnen / tiedän monia homoja ja mun käsitykseni mukaan homot ovat aivan kuin heterot: osa heistä on sietämättömiä, osa heistä on loistotyyppejä.
Sille ei voi mitään, että todella rankka homofobia pistää mut aina ajattelemaan sitä, että onkohan kyseisellä foobikolla joku kaappiongelma? Useinhan se menee näin. Pidän sitä itsevarman ihmisen / heteron merkkinä, että toisten seksuaalinen suuntaus ei saa päätä tai päivää sekaisin. Poislukien pedofiilit tietenkin. Kunnon homofoobikon mielestä sellaiset ihmiset, jotka hyväksyvät homot, ovat itsekin käytännössä homoja. Jos siis pitää valita, menenkö samalla bussilla Lappiin vaahtosuisten juupajokelaisten punaniskafoobikoiden vai ihquusiismarcojen ja muiden hiusmutoilijoiden kanssa, niin kyllä mä menen homojen mukaan aivan ehdottomasti. Punaniskat saavat rauhassa luulla, että minäkin olen siis homo. Ei paljon kiinnosta.
Ymmärrän ihan nippanappa myös sen näkökannan, että homoutta voi sanoa sairaudeksi. Jos jonkun mielestä on sairasta, että mies ei halua pillua, vaan toista miestä, niin ihmettelen tällaista mielipidettä kuitenkin. Sana "sairaus" tuo mieleen olotilan, josta voi parantua. En usko mihinkään eheytyslässytykseen. Jos homous on sairaus, samalla perusteella vasenkätisyys on sairaus. Lisäksi ne ovat sairauksia, joille asianosaiset eivät voi yhtään mitään. Eiköhän luonto ole yrittänyt hillitä väestönkasvua kylvämällä sekaan "lisääntymättömyysgeeniä". Tämän suurempaa mysteeriä homouden takaa tuskin löytyy. Luin erään jenkkitutkimuksen, jonka mukaan homous on yleisintä Afrikassa ja Aasiassa. Ja kas kummaa, molemmilla alueilla on paljon köyhyyttä ja holtitonta väestönkasvua. Kuulostaa loogiselta. Ja jos seksi olisi olemassa vain lisääntymistä varten, miksi helvetinperkeleessä Jumala loi orgasmin, erogeeniset alueet, klitoriksen, tissit, esileikit, Santana-yhtyeen ynnä muuta täysin turhaa härpäkettä? Luojahan on siis vittumainen hahmo, jos se antaa kaikki lelut ja kieltää kuitenkin leikkimästä niiden kanssa. Vai olisiko kivaa, jos kaikilla olisi 12 lasta? Mulla on 3 lasta ja sitä pidetään nykyaikaan isona lapsimääränä.
On olemassa paljonkin naisia, jotka haluavat anaaliseksiä. Tämä ei ole mikään Californication-myytti. Itse en ole suuri anaaliseksin fani, en myöskään tykkää panna takaapäin - mutta kamoon, ei jää musta kiinni, jos nainen niin haluaa. Sitäpaitsi olen naimisissa, muistelen tässä eniten koko "uraani" naisten parissa. Perusteeksi tälle omalle mieltymykselleni (ei mielellään takaapäin eikä kakkoseen) tarjoan sen, että koska olen hetero a) tykkään laittaa just sinne vaginaan, joka on aivan jäljittelemätön värkki, mistä voisi kirjoittaa miljoona kirjaa sekä b) tykkään nähdä naisen rinnat, kasvot jne. Hyvin simppeli juttu, rakastan naista seksuaalisessa mielessä ja homoilu ei lähtökohdiltaan sisällä mitään kiinnostavaa meikäläiselle. Kyrpä, perse, miehen suu? Not my cup of tea. Mutta autiolla saarella karmeassa 4 päivän erektiossa? Luultavasti panisin lähintä kilpikonnaakin. Eräs tuntemani hyvinkin kokenut nainen on sanonut, että miehissä jotka haluavat panna vain takaapäin ja/tai perseeseen, on jotain hyvin outoa. He vaikuttavat aika selkeästi - tadaa!- homoilta, jotka eivät uskalla tulla kaapista. Kun laittaa takaapäin ja/tai anaaliin naista silmät kiinni, voi hyvinkin kuvitella, että siinä onkin mies eikä nainen?