Olen kyllästynyt siihen, että homot ahdistelevat jatkuvasti heteromiehiä. Käytännössä lähes aina, jos lähtee yksin baariin. Eikä niin, että he ahdistelisivat homobaarissa tai edes Kalliossa, vaan ihan normaaleissa ravintoloissa.
Homot ovat Suomessa naisten suojeluksessa. Ulkomailla yksikään homo ei ole ikinä tullut mitään yrittämään. Täällä ne ovat jatkuva maanvaiva. Käyvät käsiksi, kähmivät ja heittävät sikajuttua. Sitten jos asiaan reagoi vähän voimakkaammin, on siinä heti x naista homoa puolustamassa ja homo vaan naureskelee, miksi suutun. Se on kertakaikkiaan niin vastenmielistä sakkia, ettei mitään rajaa. Miksi homobaarit on olemassa, jos he eivät pysy siellä kähmimässä? Tää on sellainen asia, mistä monet heteromiehet eivät uskalla puhua. Itse saan ainakin Facebookissa vaan vittuilua. Kun vastustin tasa-arvoista avioliittolakia, olin kuin mikäkin natsi mukamas, mutta homot saavat sitten kähmiä jatkuvasti ja jotkut kusipäät jopa väittävät, että se on mun vika, koska oon hyvännäköinen.
Olen täysin kyllästynyt homoihin. Jokainen saa tehdä mitä huvittaa, olla vaikka eläimiinsekaantuja, mutta hoitakoon sen homman omassa piirissään. Haluan käydä kaupungilla niin, ettei jatkuvasti joku saakeli käy käsiksi.
Omituiselta kuulostaa tällainen ongelma, sillä en ole kuullut kenenkään tällaiseen törmäävän. Enkä nyt usko, että se tuosta komeudesta jäisi kiinni. Ehkä pukeudut ja/tai käyttäydyt sillä tapaa, että homomiehet saavat vääriä signaaleita? Pieni psykologi sisälläni haistaa myös tuossa tekstissä jonkinlaisen defenssin.
Ei ole homoista ollut harmia ja eiväthän he yleensä itsestään numeroa tee. Jotkut tekee ja tämä helposti yleistetään kaikkiin.