Jatkoajan virallinen homoketju

  • 879 022
  • 8 125

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt alkaa olemaan jo sellasta paskaa mitä suollat, että painun sinne missä pippuri kasvaa ja ota aapinen mukaasi!
Mielenkiintoista, luinko jotain väärin?

Koko Pride on sellasta pelleilyä allekirjoittaneen mielestä, että heikompaa hirvittää. Vähänpä näkyy oikeisiin yhteiskunnallisiin ongelmiin kantaaottavia marsseja. Hyvin on teille myyty tämä SETA:n pelleily.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
...ja kun homouden sanominen ääneen on tullut jotenkin hyväksytyksi, mutta ei täysin, niin sitä huudetaan ääneen niin kauan kun ketään ei enää kuuntele. Niin kauan kun joku itkee tuosta, niin kauan ääntä pidetään juurikin, osittain ainakin, järjestöjen toimesta.

En minä ainakaan enää kuuntele, koska minusta tuntuu, että nämä jotka sitä homouttaan vain tuovat esiin ja huutelevat, ovat jotenkin mielenvikaisia tai sitten haluavat tehdä rahaa asialla. Ei muiden seksuaalisuus kuulu kenellekään edelleenkään. Suomessa ainakaan.
 

Vinyl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aravirran kovuus
En minä ainakaan enää kuuntele, koska minusta tuntuu, että nämä jotka sitä homouttaan vain tuovat esiin ja huutelevat, ovat jotenkin mielenvikaisia tai sitten haluavat tehdä rahaa asialla. Ei muiden seksuaalisuus kuulu kenellekään edelleenkään. Suomessa ainakaan.

Mites ihmiset ketkä kovaan ääneen korostavat olevansa heteroita, mielenvikaisia hekin?
 

Fancy Jasper

Jäsen
Suosikkijoukkue
IceHearts
En minä ainakaan enää kuuntele, koska minusta tuntuu, että nämä jotka sitä homouttaan vain tuovat esiin ja huutelevat, ovat jotenkin mielenvikaisia tai sitten haluavat tehdä rahaa asialla. Ei muiden seksuaalisuus kuulu kenellekään edelleenkään. Suomessa ainakaan.
Vai johtuisiko laajemmassa katsannossa siitä, että vähemmistön edustajat haluavat vain tulla kuulluksi, mikä on ihmisaivojen sisäänrakennettu mekanismi. Näin on tehneet on vammaiset, saamelaiset, mustalaiset ym. Minusta pride-kulkue näin heteromiehenä on mukava tapahtuma, ilman että piilevä homotutka aktivoituisi.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Mites ihmiset ketkä kovaan ääneen korostavat olevansa heteroita, mielenvikaisia hekin?

Heitä riittää pitkin suomenmaata, enkä näe järkeä siinäkään toiminnassa. Usein korostavat lähinnä suorituskyvyllistä paremmuuttaan ja uljasta mieskuvaa, mikä perustuu heidän perimäänsä naistenmiesnäkemykseen aiemmilta sukupolvilta. Olet joko mies tai nynny, riippuen kuinka paljon olet pillun perään. Nämä onneksi jo siirtyvät pikkuhiljaa eläkkeelle eikä munakaan enää toimi.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Vai johtuisiko laajemmassa katsannossa siitä, että vähemmistön edustajat haluavat vain tulla kuulluksi, mikä on ihmisaivojen sisäänrakennettu mekanismi. Näin on tehneet on vammaiset, saamelaiset, mustalaiset ym. Minusta pride-kulkue näin heteromiehenä on mukava tapahtuma, ilman että piilevä homotutka aktivoituisi.

Näin itse kun on vammainen niin se ei auttaisi mitään, vaikka kuuluttaisin koko maailmalle missä menen. Turhaa sabotaasia se olisi niitä kohtaan, jotka eivät halua turhaa huomiota tai joiden ego ei kestä, jos sitä väkisin poljetaan maanrakoon.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Mielenkiintoista, luinko jotain väärin?
No, sinä nyt olet sitä mieltä, että vaikka SETA ei saisi sanoa mielipidettään ja osoittaa mieltään. Minä olen sitä mieltä, että tuo on ihan perseestä ajatuksena, että järjestö joka ajaa jäsenilleen tasa-arvoisia oikeuksia ei saisi sanoa mielipidettään. Sinä kutsut sitä pelleilyksi, minä ihmisten perusoikeudeksi.

Missä minä olen kieltänyt SETAa osoittamasta mieltään, tai etteivät saisi sanoa mielipidettään? Jätkä tulee tänne pokkana haukkumaan minua, että en kunnioita demokratiaa ja meidän perustuslakia. Haista sinä P! SETA saa minun puolestani osoittaa mieltään, kuten saa natsit, kommunistit ja myös ne pedofiilitkin. Se ei tarkoita, että minun tarvitsee jakaa heidän arvojaan, mutta he TODELLAKIN omaavat oikeuden mieltä osoittaa ja sitä oikeutta minä olen valmis puolustamaan vaikka asein. Sinä voisit nyt ihan alkuun vaikka opetella lukemaan ja jättää tunkematta väitteitäsi muiden suuhun! Ja kyllä, meni tunteisiin.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
SETA saa minun puolestani osoittaa mieltään, kuten saa natsit, kommunistit ja myös ne pedofiilitkin. Se ei tarkoita, että minun tarvitsee jakaa heidän arvojaan, mutta he TODELLAKIN omaavat oikeuden mieltä osoittaa ja sitä oikeutta minä olen valmis puolustamaan vaikka asein.

Ihan vain peukuttaakseni lainasin. Sananvapaus ja siihen liittyvä vastuu on ja tulee olemaan sivistyneen yhteiskunnan voimavara, vaikka ylempänä kyseenalaistin mm. aiheenmukaisen ryhmän tarvetta siihen. No, eipä ole itselläni "oman" ryhmän puolesta tarvetta nousta mihkään barrikadeille, koska on huomattavasti parempiakin keinoja.
 
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
En minä ainakaan enää kuuntele, koska minusta tuntuu, että nämä jotka sitä homouttaan vain tuovat esiin ja huutelevat, ovat jotenkin mielenvikaisia tai sitten haluavat tehdä rahaa asialla. Ei muiden seksuaalisuus kuulu kenellekään edelleenkään. Suomessa ainakaan.

Tässä ollaan asian ytimessä, ja tämän takia näitä Pride kulkueita vielä tarvitaan. Palstan kirjoittaja @Booyah sen niin hienosti laittoi sanoiksi, että itse en olisi osannut. Otin vapauden lainata koko mainion viestin tuolta Tepsin mediaketjusta tähän. Kiinnitä huomiota tuohon viimeiseen kappaleeseen:

Liitynpä minäkin kommentoijien joukkoon.

Bout kuukausi sitten katsoin Twitterissä, kun Vancouver Canucksin pelaajat osallistuivat paikalliseen pridekulkueeseen ja naurahdin kaverille, että ei Suomessa uskalleta. No, TPS uskalsi osallistua lipun ja somestatementin muodossa ja se oli mun mielestä jo paljon täällä jurojen maassa. (Joo, KalPakin hyväksyy homot)
Sitten kaikki "homorummutukseen" kyllästyneet miehet kaivautuivat koloistaan itkemään, miten heidän elämänsä on pilalla, kun TPS on yhdenvertaisuuden kannalla. Silkkaa politikointia ja valkoisen hetero(mies)kannattajan päälle kusemista sateenkaarilippu kädessä. Ja mitä jeesuskin tähän sanoo.

Sama juttu tässä kuin kiusaamisessakin. Hiljainen hyväksyntä on ihan sitä samaa kiusaamista. Harva uskaltaa sanoa, että meidän jengissä ei syrjimistä kattella, vaikka sitä mieltä oltaisiinkin.

Kiitos TPS, että otitte osaa Turun Pride-viikkoon.
Kiitos, että annoitte hymyn monien ihmisten kasvoille.
Varsinkin niiden junnujen, jotka miettivät, että voiko heistä koskaan tulla ammattikiekkoilijoita, koska ovat homoja.
Tai kiekkojunnun isän, joka käy katsomassa pelejä ilman toista isää, ettei aiheuta hämminkiä.
Tai sen kannattajan, joka miettii miksei KissCam koskaan osu hänen ja samaa sukupuolta olevan kumppanin kohdalle.
Kosketti varmaan useampaa hyvässä kuin pahassa tämä. Sääli, että suvaitsevaisuus on niin monelle kirosana.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
"No, sinä nyt olet sitä mieltä, että vaikka SETA ei saisi sanoa mielipidettään ja osoittaa mieltään."

Missä minä olen kieltänyt SETAa osoittamasta mieltään, tai etteivät saisi sanoa mielipidettään? Jätkä tulee tänne pokkana haukkumaan minua, että en kunnioita demokratiaa ja meidän perustuslakia. Haista sinä P! SETA saa minun puolestani osoittaa mieltään, kuten saa natsit, kommunistit ja myös ne pedofiilitkin. Se ei tarkoita, että minun tarvitsee jakaa heidän arvojaan, mutta he TODELLAKIN omaavat oikeuden mieltä osoittaa ja sitä oikeutta minä olen valmis puolustamaan vaikka asein. Sinä voisit nyt ihan alkuun vaikka opetella lukemaan ja jättää tunkematta väitteitäsi muiden suuhun! Ja kyllä, meni tunteisiin.

Siis mielestäsi SETA saa jatkaa "pelleilyään", mikä on hyvä asia noin demokratian kannalta. Kuitenkin olet tässä ketjussa kitisemässä asiasta, että en tiedä arvaako sitä sanoa, että haluaisit, että lopettaisivat. Ehkä kannattaisi koittaa ymmärtää.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Siis mielestäsi SETA saa jatkaa "pelleilyään", mikä on hyvä asia noin demokratian kannalta. Kuitenkin olet tässä ketjussa kitisemässä asiasta, että en tiedä arvaako sitä sanoa, että haluaisit, että lopettaisivat. Ehkä kannattaisi koittaa ymmärtää.
Nyt ihan oikeasti. Se, että minä pidän jotain pelleilynä, ei ole sama kuin että haluaisin viedä heiltä oikeuden niin tehdä, mitä väitit minun sanoneen.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Tässä ollaan asian ytimessä, ja tämän takia näitä Pride kulkueita vielä tarvitaan. Palstan kirjoittaja @Booyah sen niin hienosti laittoi sanoiksi, että itse en olisi osannut. Otin vapauden lainata koko mainion viestin tuolta Tepsin mediaketjusta tähän. Kiinnitä huomiota tuohon viimeiseen kappaleeseen:

Tarvitaan nimenomaan hyviä konkreettisia esimerkkejä, ei vain homoudella ratsastamista. Minua vituttaa, kun jotkut ihmiset tekevät seksuaalisuudestaan jonkin markkinavälineen, jolloin oikeasti asioiden kanssa painiskelevat joutuvat katselemaan olkansa yli. Ihmiset tsekkaa vain, että taas toi saatanan idiootti meuhkaa ja lyö lisää vettä konservatiivimyllyyn. Kyse ei ole hiljaisesta hyväksynnästä tällöin, vaan ihmisen kohtelemisesta ihmisenä riippumatta seksuaalisesta suuntautumisesta. En edelleenkään pidä yksioikoisia pride-juttuja oikeana tapana käsitellä tätä asiaa, vaan taustalla soisi olla suurien organisaatioiden tukemia näkemyksiä, jotta sanoma varmasti menee perille.
 

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaossseura
SETA saa minun puolestani osoittaa mieltään, kuten saa natsit, kommunistit ja myös ne pedofiilitkin. Se ei tarkoita, että minun tarvitsee jakaa heidän arvojaan, mutta he TODELLAKIN omaavat oikeuden mieltä osoittaa ja sitä oikeutta minä olen valmis puolustamaan vaikka asein.
Kovasti olen tätäkin keskustelua pyrkinyt seuraamaan poppariosastolta, mutta nyt pitää taas puuttua.

SETA oletettavasti ajaa seksuaalivähemmistöjen asiaa (joka pitää sisällään muutkin kuin homot, toim. huom.). Natsit ja kommunistit lienevät poliittisia toimijoita - ollaan aatteista mitä mieltä hyvänsä, niin demokraattisessa yhteiskunnassa jokaisella on oikeus saada sanansa kuuluviin (ainakin teoriassa, tässä tulee toki viha-Puh:it*) vastaan, mutta ei nyt mennä sinne).

Miksi niputtaa pedofiilit samaan kategoriaan? Nuo kolme edellämainittua ryhmää silti (toivottavasti) koostuvat samanhenkisistä aikuisista ihmisistä. Sen sijaan pedofiilit - vaikka toinen osapuoli olisi kovinkin "kypsä ikäisekseen", niin ei voi vain tukea. Mielipiteensä saa toki itse kukin sanoa vapaasti, mutta siinä vaiheessa kun aletaan lapsiin sekaantumaan, niin on aiheellista kritisoida ihan ääneen. Kaikki mielipiteet eivät tässä mielessä ole saman arvoisia allekirjoittaneen mielestä.

Toki Pride-marssit jne. voi nähdä homopropagandana, joka turmelee nykynuorisoa, mutta ei kai kukaan SETAn edustaja virallisesti pedofiliaa kannata? (jos kyllä, linkkiä kiitos, mielelläni seison korjattuna) Joten josko pitäydytään ihan aihepiirissä, turhaa tähän kaltevan pinnan argumenttia ottaa mukaan.

*) "Nasu on huolissaan viimeaikaisisita viha-Puheista" - joskus naureskelin tuolle paljon ja tuli vain taas mieleen
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt ihan oikeasti. Se, että minä pidän jotain pelleilynä, ei ole sama kuin että haluaisin viedä heiltä oikeuden niin tehdä, mitä väitit minun sanoneen.
Minä kyllä viimeisessä viestissä ehdotin, että "haluaisit, että lopettaisivat", en ole väittänyt sinun olevan kieltämässä sitä. Ihmettelen vain mikä tässä närästää sinua, anna homojen marssia ptiää kulkueens, vittuako se kenellekään kuuluu. Näin muuten aleksilla basset-koirien marssin, mitähän nekin saatanat yrittävät tyrkyttää.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Heitän sellaisen rohkean väitteen, että jos luonnollisuutta ajatellaan, niin mikään seksuaalinen suuntautuminen ei ole epäluonnollista. Ihminen vain on järkevästi päättänyt erottaa erilaiset itselleen vahingolliset suuntaukset toisistaan, ja vain tässä mielessä pedofiliasta ja homoudesta ei voida puhua samassa lauseessa. Ei se sen vaikeampaa ole. Homous ei vahingoita ketään, mutta pedofilia vahingoittaa henkisesti, ainakin joissain kulttuureissa, joten se ymmärrettävästi on kriminalisoitua aktiviteettia. Pedofilia esimerkiksi ei silti ole yhtään sen epäluonnollisempaa, koska ihminen ei voi päättää siitä mikä on luonnollista (= kaikki on luonnossa luonnollista).
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Ei pistetä TPS:n piikkiin, mutta melkein, kun paikallinen jääkiekkoleijona numero jotain taisi joku aika sitten sanoa, että liigassa ei ole ikinä pelaanuut homoja. Kannanotto se on tuokin.
Tämä paikallinen kiekkoleijona myös kiisti sanoneensa noin. Asian julkisuuteen tuonut sivistymättömäksikin kutsuttu juontaja totesi että kyllä kiekkoleijona näin sanoi ja nauha tilaisuudesta jossa kiekkoleijonan sanat voi itse kuulla tulee julki kun se on käsitelty.

Tuota nauhaa on nyt käsitelty pian kolme vuotta.
 

Tuamas

Jäsen
Tämä paikallinen kiekkoleijona myös kiisti sanoneensa noin. Asian julkisuuteen tuonut sivistymättömäksikin kutsuttu juontaja totesi että kyllä kiekkoleijona näin sanoi ja nauha tilaisuudesta jossa kiekkoleijonan sanat voi itse kuulla tulee julki kun se on käsitelty.

Tuota nauhaa on nyt käsitelty pian kolme vuotta.

Toki Tamin lausunto, jos sillä ymmärretään että se ei tarkoita että liigassa ei olisi koskaan pelannut homoja, olisi erikoinen koska siinä Tami myöntäisi että hänen gaydar on epäkunnossa.

"Sanoin tilaisuudessa, että en ole nähnyt jääkiekkopiireissä yhtään homoa. Olen ollut mukana lajin parissa 60 vuotta, josta ajasta olen ollut 48 vuotta aivan lajin kärjessä, Tamminen kertoo Ilta-Sanomille."

"Jos joku homo haluaa pelata jääkiekkoa, hän on tietysti tervetullut lajin pariin, hän korostaa."

"Tami" Tamminen kohautti: "En ole jääkiekossa homoja nähnyt!" - Jääkiekko - Ilta-Sanomat
 

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaossseura
@godspeed Itse en ainakaan mielestäni mitenkään luonnollisuuteen ottanut kantaa, ja se on muutenkin argumenttina huono - mikään eläin ei autoile, pitäisikö autoilu kieltää? No ei toki. Lähinnä kysymys on siitä, että aikuiset ihmiset saavat tehdä mitä lystäävät, yksin tai samanhenkisten ja suostuvien aikuisten kanssa. Lapsi ei ole aikuinen, eikä välttämättä ymmärrä tekojensa seurauksia ja/tai on helposti johdateltavissa. Samoin eläin ei ole aikuinen/kykeneväinen antamaan suostumustaan, siksi en myöskään ole eläimiin sekaantumisen kannalla, vaikka se kai nykylainsäädännön puitteissa laillista onkin.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Toki Tamin lausunto, jos sillä ymmärretään että se ei tarkoita että liigassa ei olisi koskaan pelannut homoja, olisi erikoinen koska siinä Tami myöntäisi että hänen gaydar on epäkunnossa.

"Sanoin tilaisuudessa, että en ole nähnyt jääkiekkopiireissä yhtään homoa. Olen ollut mukana lajin parissa 60 vuotta, josta ajasta olen ollut 48 vuotta aivan lajin kärjessä, Tamminen kertoo Ilta-Sanomille."....

Onhan tuo helposti luettavissa, että "en tiedä yhtään homoa joka olisi pelannut". Ja kun kyseessä on hieman höperöitynyt henkilö, joka aika vähän miettii sanomisiaan, niin ehkä hänellä on vain radar tosiaan offline.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Kovasti olen tätäkin keskustelua pyrkinyt seuraamaan poppariosastolta, mutta nyt pitää taas puuttua.

SETA oletettavasti ajaa seksuaalivähemmistöjen asiaa (joka pitää sisällään muutkin kuin homot, toim. huom.). Natsit ja kommunistit lienevät poliittisia toimijoita - ollaan aatteista mitä mieltä hyvänsä, niin demokraattisessa yhteiskunnassa jokaisella on oikeus saada sanansa kuuluviin (ainakin teoriassa, tässä tulee toki viha-Puh:it*) vastaan, mutta ei nyt mennä sinne).

Miksi niputtaa pedofiilit samaan kategoriaan? Nuo kolme edellämainittua ryhmää silti (toivottavasti) koostuvat samanhenkisistä aikuisista ihmisistä. Sen sijaan pedofiilit - vaikka toinen osapuoli olisi kovinkin "kypsä ikäisekseen", niin ei voi vain tukea. Mielipiteensä saa toki itse kukin sanoa vapaasti, mutta siinä vaiheessa kun aletaan lapsiin sekaantumaan, niin on aiheellista kritisoida ihan ääneen. Kaikki mielipiteet eivät tässä mielessä ole saman arvoisia allekirjoittaneen mielestä.

Toki Pride-marssit jne. voi nähdä homopropagandana, joka turmelee nykynuorisoa, mutta ei kai kukaan SETAn edustaja virallisesti pedofiliaa kannata? (jos kyllä, linkkiä kiitos, mielelläni seison korjattuna) Joten josko pitäydytään ihan aihepiirissä, turhaa tähän kaltevan pinnan argumenttia ottaa mukaan.

*) "Nasu on huolissaan viimeaikaisisita viha-Puheista" - joskus naureskelin tuolle paljon ja tuli vain taas mieleen
Tykkäät tai et, niin demokratiassa ja oikeusvaltiossa, myös ne kaikista absurdeimmat äänet omaavat oikeuden tulla kuulluiksi. Niiden arvoja ei tarvitse jakaa, mutta oikeus on heilläkin. Muutoin puhut fasismista. Koska pedofilia on pahinta mitä tiedän, on se erittäin hyvä tapa setviä jyvät akanoista, että kuka oikeasti ymmärtää millaiselle arvopohjalle tämä maa on rakennettu.

Enkä kyllä missään ole yhdistänyt SETAa ja pedofiliaa, tai natseja tai mitään muutakaan. Sinä teit sen ihan itse!
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
@godspeed Itse en ainakaan mielestäni mitenkään luonnollisuuteen ottanut kantaa, ja se on muutenkin argumenttina huono - mikään eläin ei autoile, pitäisikö autoilu kieltää? No ei toki. Lähinnä kysymys on siitä, että aikuiset ihmiset saavat tehdä mitä lystäävät, yksin tai samanhenkisten ja suostuvien aikuisten kanssa. Lapsi ei ole aikuinen, eikä välttämättä ymmärrä tekojensa seurauksia ja/tai on helposti johdateltavissa. Samoin eläin ei ole aikuinen/kykeneväinen antamaan suostumustaan, siksi en myöskään ole eläimiin sekaantumisen kannalla, vaikka se kai nykylainsäädännön puitteissa laillista onkin.

Ihminen vain on älyllisyytensä turvin päättänyt ottaa asiakseen turvata moraalin. Sukukypsä ihminen olisi luonnollisesti jo valmis lisääntymään riippumatta isän tai äidin iästä. Pointtini onkin vain luonnollisuus, ei muu.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Minä kyllä viimeisessä viestissä ehdotin, että "haluaisit, että lopettaisivat", en ole väittänyt sinun olevan kieltämässä sitä. Ihmettelen vain mikä tässä närästää sinua, anna homojen marssia ptiää kulkueens, vittuako se kenellekään kuuluu. Näin muuten aleksilla basset-koirien marssin, mitähän nekin saatanat yrittävät tyrkyttää.
Koville ottaa myöntää, että olet laittanut sanoja toisten suuhun. Nyt sitten minun pitäisi vielä kieltää se, mitä SINÄ olet väittänyt tapahtuneen. Huikealla tasolla on sun touhusi. Et osaa edes trollata, vaikka yrität.

Et sä nyt jumalauta voi lainata itseäsi ja samalla sisällyttää sitä lauseeseen missä annat ymmärtää minun haluavan heidän lopettavan sen. Tää menee jo oikeasti niin överiksi että miten sä olet edes saanut tänne kirjoitusoikeudet? Pistä nyt vielä pari lainausta omaa tekstiäsi muka minun tekstinäni, että tulee ilta kruunattua.

Minä totean nyt, että asiasta ei selvästi voi asiallisesti keskustella ja minun on turha jatkaa. Nyt on jo tungettu minun sanomaksi sellanen kasa paskaa, että vähempikin vituttaa ja seuraavasta varmaan tulee bannia, hyvä nouto toki. Ennemmin jätän kirjoittamatta, hypi sä kukkona tällä itse luomallasi tunkiolla. Mussa on sen verran homoa, että voin kävellä pois. Onneksi olkoon, voitit internet väittelyn.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tämä paikallinen kiekkoleijona myös kiisti sanoneensa noin. Asian julkisuuteen tuonut sivistymättömäksikin kutsuttu juontaja totesi että kyllä kiekkoleijona näin sanoi ja nauha tilaisuudesta jossa kiekkoleijonan sanat voi itse kuulla tulee julki kun se on käsitelty.

Tuota nauhaa on nyt käsitelty pian kolme vuotta.
Sano nyt mitä ymmärsin väärin kun tulkitsen sanomasi "Koko Pride on sellasta pelleilyä allekirjoittaneen mielestä, että heikompaa hirvittää. Vähänpä näkyy oikeisiin yhteiskunnallisiin ongelmiin kantaaottavia marsseja. Hyvin on teille myyty tämä SETA:n pelleily." niin, että sinulla on jotain sitä vastaan. Olen ehdottanut, ilmeisen väärin, että "SETA ei saisi sanoa mielipidettä" (minun sanomani) ja kun korjasit, ehdotin mielipiteesi olevan "että haluaisit heidän lopettavan". Nyt tulet sanomaan ettei voi keskustella.

Kerro nyt mikä sinua vituttaa siinä SETAssa, että sen tekeminen on mielestäsi pelleilyä. (tämän kai tunnustat sanoneesi?)
 

Tuamas

Jäsen
Onhan tuo helposti luettavissa, että "en tiedä yhtään homoa joka olisi pelannut". Ja kun kyseessä on hieman höperöitynyt henkilö, joka aika vähän miettii sanomisiaan, niin ehkä hänellä on vain radar tosiaan offline.

Toki, mutta koska sanoja on Tami, se implikoisi että Tamin gaydar ei ole tunnistanut homoja, joka indikoisi että Tami ei olekaan kaikkivoipa, joka taas on Tamin sanomana sula mahdottomuus.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Toki, mutta koska sanoja on Tami, se implikoisi että Tamin gaydar ei ole tunnistanut homoja, joka indikoisi että Tami ei olekaan kaikkivoipa, joka taas on Tamin sanomana sula mahdottomuus.
Veikkaan, että vika on kuulijassa joka ei ymmärrä Tamin tilanteeseen viritettyä oikeaa artikulaatiota.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös