Nyt en puhu homoliitoista, vaan noin yleisesti ottaen, en oikein ymmärrä mitä oikein tällä tarkoitat? (homoliitto-asiassa en itse asiassa oikein tajua, miksi osa porukasta hyökkää kimppuusi noinkin voimakkaasti)
Olen toki itsekin jonkun viestin Klose16:delle kirjoittanut - joista yksi taitaa olla selkeämmin provosoivasti osoitteleva - niin tästä huolimatta hiukan ihmettelen sitä, miksi sinä et itse asiassa oikein tajua, miksi hänen kimppuun niin kovin moni on käynyt. Minusta se ei ole mikään ihme, eikä minun viestieni syynä ollut "väärä mielipide" vaan tapa jolla asiat on tuotu esille ja asia ilmaistu, provosoivasti, hyökkäävästi, väheksyen toisia etc. Metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan!
Ja painotan, vaikka en hyväksy kaikessa toista mieltä olevia, pyrin kunnioittamaan sellaisten mielipidettä, jotka ilmaisevat mielipiteensä asiallisesti ja pitäytyvät asiallisessa (no lievä kärjistyskin on sallittua - se on tietyssä mielessä olennainen osa keskustelupalstakulttuuria) keskustelutyylissä ja vastaavasti kunnioittavat opponenttia. Ja toisaalta, omalla kohdallani henkilö joka on omalla keskustelutyylillään ansainnut kunnioitukseni saa tämän jälkeen paljon anteeksi vaikka toisinaan tällaisella kirjoittajalla "hirttäisi kiinni" - olipa hänen kantansa käsillä olevaan asiaan mikä tahansa.
vlad.