Jaaha, tää touhu vaan jatkuu näköjään. Silloin kun minua syytettiin jonkun koulukiusausringin vetämisestä ja ties mistä aina vaimoni raiskaamisesta lähtien, modet toivoi lopulta että ei enää täällä puitaisi näitä asioita, että riidelkää muualla. Mutta vaikeetahan se on mennä muualle riitelemään jos täällä joutuu tämmösen yksipuolisen kiusanteon kohteeksi.
En tiiä mikä tää mikon juttu nyt on, ja onko siellä tosiaan taas tätä samaa porukkaa takana kun minun tapauksessani. Nimimerkki peksa, joka nyt kuulemma on mikkoa ties millä uhkaillut ja jopa jostain syystä muille nimimerkeillekin lähtenyt huutelemaan että huomenna vedetään muuten mikkoa taas turpaan, ei muistaakseni kyllä ollut minua uhkailemassa ja syyttelemässä, silloin asialla oli ainakin abianos, czeszku , banaaninviljelijä ja punamusta, en muista oliko muitakin. Ilmeisesti peksa nykyään ton saman porukan kanssa hengailee joten onpahan kyllä sattuma kerrakseen..
Mutta joo, ite tein saamieni uhkauksien ja vittuilujen, sekä modeilta tulleen ”riidelkää muualla” palautteen jälkeen sen johtopäätöksen että eipä taida kannattaa tänne enää hirveästi kirjoitella. Harrastamani kirjoitustyyli ja toimintani selkeästi oli aiheuttanut pahaa mieltä, ja se sitten purkautui aika sairaalla tavalla siten että alettiin jopa uhkailla perheeni piinaamisella - ja jopa moderaattoriksi haukkumisella - joten eipä siinä paljoa miettimistä ees ollut että onko tänne enää kiva kirjoitella vai ei. Yksityisviesteillä aika paljon oon kyllä tuon jälkeenkin ihmisten kanssa täällä jutustellut, ja lukenut jääkiekon ja muun urheilun asioita, ja toisinaan seuraillut kyllä tätä meininkiä vapaankin puolella, mutta hassunhassuttelut ja kierrätyskeskukseen kirjoittelut jätin kyllä pois ton oman saagani jälkeen.
Oon kyllä onneksi saanut tuon kirjoittelujeni lopetuksen jälkeen olla ihan rauhassa, mutta onhan se vähän surullista jos nyt sitten ajetaan mikkoa samalla tavalla pois täältä palstalta. Hän kun nyt on ihan asiakirjoittajakin, jolla on ihan järkevää sanottavaakin ja annettavaa, toisin kuin esim. minulla. Toivoisi, että modet tekisi jossain vaiheessa jotain muutakin tälle asialle kuin sanoisivat että laittakaa kiusaajat ignoreen ja riidelkää muualla, jos siis kerran nyt on sama porukka taas yhden kimpussa. Ihan älytöntä touhua.