Jatkoajan (v)ihastuttavat moderaattorit

  • 2 239 229
  • 13 688

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Niin siis jos jokainen - tai edes muutama kymmenen - kirjoittaja tuottaisi viestejä samalla tahdilla ja samalla sisällöllä (0) kuin Punamusta tässä viime aikoina, niin palsta muuttuisi täysin lukukelvottomaksi chatiksi. Näin ajatellen rangaistuskin perusteltu ja olisi varmaan ihan hyvä että rangaistuksen kohdekin pohtisi tätä asiaa tältä kantilta.

Ilmaisin itseäni vähän epäselvästi, mutta kyllähän vapaan puolella samat nimimerkit vetävät melko samaa settiänsä päivittäin eri ketjuissa. Tiedä sitten poikkeaako toiminta lopulta niin paljon jos pumppaat asiasisältöön ja "asiasisältöön" pään aukomista hyvin samalla tyylillä. Toki sanktioitakin tullut, mutta ei meno kauheasti muutu.

Tämä tosiaan vain peilailuna esiin nostamani pelikiellon yhteydessä.
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Toisinaan on vaikea muotoilla sanoja hienosti, niin ettei niitä ymmärrettäisi väärin jonkun toimesta, mutta kyllä itse ainakin olen hieman huolestunut nuoren miehen elämästä, jolle tämä keskustelupalsta on viime ajat ollut kuin huume ja pakkomielle, mihin yksinkertaisesti on vain pakko kirjoittaa koko ajan aivan täysiä turhiakin viestejä, vain osoittaakseen että on paikalla myös. Tämän olen huomannut jo hieman pidemmän ajan sisältä, kuin vain tämän päivän aikana. Punamusta loi jatkuvasti uusia ketjua ja piti väen väkisin päästä sanomaan jokaiseen ketjuun edes "moi!". Aamulla kun Jatkoaikaa avasi, niin kierrätyskeskuksessa oli nostettu ties mitä ketjuja ylös ja jokainen aamu viimeisimmän ~25 ketjun viimeinen kirjoittaja oli Punamusta.
Siis tämä. Itse olin laittanut saman merkille. Tuli vähän jopa hengästynyt olo kun mietti mitä tahtia kaveri tänne viestiä painoi. Jatkuvalla syötöllä. Ja tottakai nousi myös pieni huoli, kun miettii että ihmisen täytyisi myös jossain vaiheessa nukkua.

Mielestäni hyvää pelisilmää moderaattoreilta, ja toivottavasti punis käyttäisi tämän ajan vaikka ulkoiluun tms. aktiviteetteihin, kuin vain tämän palstan lukemiseen.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Tuota Punamusta viestihistoriaa kun kattoo, niin joo: kyllähän sieltä tekstiä on tullu aika tiuhaan, mutta jos noista ottaa nuo "Otteluseuranta"-viestit pois, niin määrä alkaa olla maltillisempi. Eikä se ole kaikkia viestejä tunkenut yhteen ja samaan ketjuun, vaan käy "sotaa monella rintamalla".

Jokainen kai ollaan hyväksytty poliisien säännöt, kun tänne ollaan päästy kirjoittelemaankin.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Nyt kun täällä keskustellaan Punamustan pelikiellosta, todettakoon samalla, että hänen saamansa tykkäykset ovat viestimäärään suhteuttuna aivan omaa luokkaansa. Enemmän kuin joka toinen viesti on saanut tykkäyksen. Totta kai siihen kuuluu useampi tykkäys yhdelle viestille, joka vähentää tietenkin ka. mutta pistipä silmään.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Nyt kun täällä keskustellaan Punamustan pelikiellosta, todettakoon samalla, että hänen saamansa tykkäykset ovat viestimäärään suhteuttuna aivan omaa luokkaansa. Enemmän kuin joka toinen viesti on saanut tykkäyksen. Totta kai siihen kuuluu useampi tykkäys yhdelle viestille, joka vähentää tietenkin ka. mutta pistipä silmään.

Ehkä kääntäen, suuri osa niistä viesteistä olisi voinut korvata tykkäyksellä.

Toivottavasti missään vaiheessa tuo tykkäysten määrä ei ala näytellä merkittävää roolia
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Suurin osa Punamustan viesteistä oli juuri sitä, chattiä/spämmiä/tykkäysten kalastelua. Toivottavasti kaveri saa itseään kuntoon nyt tauolla. Joo keskustelupalsta, mutta kyllä lukukokemus häiriintyy jos jokainen mahdollinen ketju on täynnä saman kaverin ”juu kyllä”-viestejä.

Ja nämä Punis sitten ihan vaan rakentavana kritiikkinä. Muiden kritisointi kohdistuu vain sun palstapersoonaan, ei suhun ihmisenä.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Nyt kun täällä keskustellaan Punamustan pelikiellosta, todettakoon samalla, että hänen saamansa tykkäykset ovat viestimäärään suhteuttuna aivan omaa luokkaansa. Enemmän kuin joka toinen viesti on saanut tykkäyksen. Totta kai siihen kuuluu useampi tykkäys yhdelle viestille, joka vähentää tietenkin ka. mutta pistipä silmään.
Häh? @Via Dolorosa llahan on joku kaksi tykkäystä hänen jokaista viestiä kohden. Olen myös tästä syystä kutsunut häntä mm. Jatkiksen Connor McDavidiksi.
 

Ralph

Jäsen
Nyt kun täällä keskustellaan Punamustan pelikiellosta, todettakoon samalla, että hänen saamansa tykkäykset ovat viestimäärään suhteuttuna aivan omaa luokkaansa. Enemmän kuin joka toinen viesti on saanut tykkäyksen. Totta kai siihen kuuluu useampi tykkäys yhdelle viestille, joka vähentää tietenkin ka. mutta pistipä silmään.
Uudella kirjoittajalla helppoa, kun tykkääkset on ollut palstalla vain vuoden vai pari.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tykkäysten määrä sosiaalisissa medioissa nyt ei millään määrin korreloi viestin laatua. Tai en tiedä, kenties "Höhööö tyhmäää Neekkeri maastaa pois raiskaaja!1!!" tyyliset viestit ovatkin timanttia.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Häh? @Via Dolorosa llahan on joku kaksi tykkäystä hänen jokaista viestiä kohden. Olen myös tästä syystä kutsunut häntä mm. Jatkiksen Connor McDavidiksi.

Minä olenkin tälläinen kalastelija, joka on vain pyrkinyt keräilemään niitä.

No ihan rehellisyyden nimissä minua ei piittaisi lainkaan, vaikka koko tykkäykset poistettaisiin palstalta. Ei ne ole itselleni mitään lisäarvoa tuonut, enkä sen puoleen niiden tähden tänne ole liittynyt, vaan lähinnä vain keskustelemaan siitä jääkiekosta, mikä itselleni on tärkeää.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Minä olenkin tälläinen kalastelija, joka on vain pyrkinyt keräilemään niitä.

No ihan rehellisyyden nimissä minua ei piittaisi lainkaan, vaikka koko tykkäykset poistettaisiin palstalta. Ei ne ole itselleni mitään lisäarvoa tuonut, enkä sen puoleen niiden tähden tänne ole liittynyt, vaan lähinnä vain keskustelemaan siitä jääkiekosta, mikä itselleni on tärkeää.
Joo siis, kyllä mä tykkään tykkäillä (lol) viesteistä joiden sisältöön samaistun tai jotka ovat muuten vain hauskoja, mutta kyllähän ilman tätä ominaisuuttakin pystyisi hyvin elämään.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Jaahas. Taas mennään. Tai huomenna kuulemma. Minä kun lupasin että tästä lähin käyn tämän keskustelun tässä ketjussa ja julkisesti. Eli nyt nämä mainitsemani vittuilijat, tietojen levittäjät ja uhkailijat lähestyvät mulle tuntemattomia jatkoaikalaisia kertomalla että ”huomenna lähtee Mikkoa kohtaan ja ihan sama vaikka saan kenkää palstalta”. Miten menee niin kuin omasta mielestä @peksa? Tägätään samalla tähän @Moderaattorit.

Siis tilanne nyt tosiaan että mulle tuntemattomalle jatkoajan käyttäjälle uhkaillaan mun dissaamisella. Kasvattakaa munat.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minä olenkin tälläinen kalastelija, joka on vain pyrkinyt keräilemään niitä.

No ihan rehellisyyden nimissä minua ei piittaisi lainkaan, vaikka koko tykkäykset poistettaisiin palstalta. Ei ne ole itselleni mitään lisäarvoa tuonut, enkä sen puoleen niiden tähden tänne ole liittynyt, vaan lähinnä vain keskustelemaan siitä jääkiekosta, mikä itselleni on tärkeää.
Turha yrittää selitellä, kyllä me kaikki tiedetään, että olet palstalla vain ja ainoastaan tykkäyksien takia. Oikeasti et ole edes sitä mieltä asioista, mitä viesteissäsi kirjoitat. Ehkä juuri siksi ne viestit tuntuvat ihmeen järkeviltä? Eihän kukaan voi olla oikeasti noin järkevä.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Erittäin hyvä päätös pistää @Punamusta vähäks aikaa hyllylle. Omalla tavallaan hyvä kirjoittelija, mutta tässäkään tapauksessa määrä ei korvaa laatua. Turhaa spämmäystä jo pidemmän aikaa ja välillä järkyttäviä raivareita, joiden myötä haukutaan useampi kirjoittelija törkeällä haistattelulla yms. Moni muu kirjoittelija olis saanu jo ajat sitten ikuiset fudut noilla kirjoituksilla, mutta jostain käsittämättömästä syystä tää Golden Boy saa edelleen jatkaa täällä. Hyvä varmaan nuorukaiselle itselleenkin pitää vähän huilia, jos vaikka löytäis jotain sisältöä elämäänsä.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Jaahas. Taas mennään. Tai huomenna kuulemma. Minä kun lupasin että tästä lähin käyn tämän keskustelun tässä ketjussa ja julkisesti. Eli nyt nämä mainitsemani vittuilijat, tietojen levittäjät ja uhkailijat lähestyvät mulle tuntemattomia jatkoaikalaisia kertomalla että ”huomenna lähtee Mikkoa kohtaan ja ihan sama vaikka saan kenkää palstalta”. Miten menee niin kuin omasta mielestä @peksa? Tägätään samalla tähän @Moderaattorit.

Siis tilanne nyt tosiaan että mulle tuntemattomalle jatkoajan käyttäjälle uhkaillaan mun dissaamisella. Kasvattakaa munat.
Ja taas mennään... on se nyt jumalauta! Noh, laitanpa popcornit mikroon.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Siis tilanne nyt tosiaan että mulle tuntemattomalle jatkoajan käyttäjälle uhkaillaan mun dissaamisella. Kasvattakaa munat.

En ole näihin keskusteluihin nähnyt kiinnostusta ottaa osaa kun ei oikein ole mitään kommentoivaa. Vaikka kaikki viestit viime aikana olen kyllä lukenut. Mutta nyt on mikon viestistä johtuen kysyttävä, että mitä helvettiä täällä tapahtuu? Aivan kuin jostain utopistisesta tarinasta, jossa "uhrille" tehdään tuollaista jäynää, eikä kukaan tiedä mitään. Vähän kuin semisti painajaismainen uni. Hyi hitto. Tuokaa nyt valaistusta joku tähän caseen. Puistattavaa, perkele.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Lähen kyllä kohta itsekin pienelle hermolomalle vapaalta puolelta jos tämä tragedia jatkuu. En vaan saakeli kestä enää seurata edes sivusta sitä samaa salkkarityylistä draamaa viidettäsadannetta kertaa.

Miten olis rauha ja edes osittainen sovinto? Mä en ole halunnut enää aikoihin ottaa puolia tässä typerässä sodassa. Silti täytyy kysyä ihan oikeasti, onko pakko? Ei vaan jaksaisi.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Lähen kyllä kohta itsekin pienelle hermolomalle vapaalta puolelta jos tämä tragedia jatkuu. En vaan saakeli kestä enää seurata edes sivusta sitä samaa salkkarityylistä draamaa viidettäsadannetta kertaa.

Miten olis rauha ja edes osittainen sovinto? Mä en ole halunnut enää aikoihin ottaa puolia tässä typerässä sodassa. Silti täytyy kysyä ihan oikeasti, onko pakko? Ei vaan jaksaisi.

Sehän se tässä on, että mitään sovittavaa ei ole. Siis ei yhtään mitään. Siinä kun päätetään että toi on tyhmä, se on eri mieltä kuin minä ja sitten mennään niin tilanne on tämä.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Oonko mää nyt ymmärtäny oikein että joku käyttäjä on riidellyt yhden käyttäjän eli @mikko600 kanssa jostain asiasta ja nyt tämä käyttäjän sekä muutaman muun käyttäjän runkkausrinki käy vittuilemassa vähän sinne ja tonne? Laittelee yv ja uhkaa kertoa toisen pippelin koon tms yhtä fiksua?

On kyllä vammasta väkeä jos asia on edes tuonnepäin, varmaan kannattaisi jonkun jossain miettiä kasvamista yli sieltä peruskoulun aikaisesta toiminnasta.

Jokainen vähänkään aktiivisemmin kierrätyskeskusta seurannut tuon ryhmän tietää, ei olisi uskonut aikuisista miehistä olevan tuommoiseen.
 

redpecka

Jäsen
Sehän se tässä on, että mitään sovittavaa ei ole. Siis ei yhtään mitään. Siinä kun päätetään että toi on tyhmä, se on eri mieltä kuin minä ja sitten mennään niin tilanne on tämä.
Kun tässä ketjussa ollaan niin Modet varmaan siivoaa palstan osalta paskakäyttäytymiset huitsiin, mutta jos toi terrori jatkuu siellä siviilissäkin niin uh, en tiedä...

Vittu mitä apinoita, vaikken tiedä ketä kersoja siellä touhuukaan.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Tämä saaga ei sinällään minulle kuulu, mut toivottavasti sait tiedon antaneelta palstalaiselta ainakin lupauksen noiden yv viestien välittämisestä @Moderaattorit nimimerkille. Saisi hekin kättäpidempää jatkotoimia varten, eikä oma uskottavuutesi kärsisi asiasta.
Itse asia on kyllä tällaiselle vähän vanhemmalle ukolle ihan vitun absurdi, anonyymilla(pääosin) palstalla puhutaan selän takana paskaa ja kiusataan. Ei vittu, onko oikeasti tuollaisia ihmisiä olemassa, jotka uhoavat täällä yksityisviestein jostain "toimenpiteistä" toista palstalaista kohtaan???

Kyseisen toiminnan harjoittajille suositan vaikka salille menoa säkin lyöntiin oman pahan olon purkamiseksi. Ellei liikunta nappaa, niin tumputtakaa vaikka itsenne uneen, jos vaikka se helpottais.

En tiedä raportoiko tää palstalainen modeille. Ihan sain vaan ystävällisyyttään privaviestin häneltä että tämmöisiä lähetellään. Asia kun ei hänelle kuulu.

Ja syy miksi tosiaan käyn nämä julkisesti on se, että seuraava jolle nämä kaverit alkavat uhkailemaan tietää sen, että ei pidä välittää vittuakaan ja jotain olisi hyvä tehdä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös