Viestimäärät voisi ainakin piilottaa näkyvistä. Josko se hillitsisi liiallista viestittelyä.
Tämä.
Ei tuota mitään lisäarvoa, joillekin ehkä vaan täysin turhia tavoitteita
Viestimäärät voisi ainakin piilottaa näkyvistä. Josko se hillitsisi liiallista viestittelyä.
Nyt kun täällä keskustellaan Punamustan pelikiellosta, todettakoon samalla, että hänen saamansa tykkäykset ovat viestimäärään suhteuttuna aivan omaa luokkaansa. Enemmän kuin joka toinen viesti on saanut tykkäyksen. Totta kai siihen kuuluu useampi tykkäys yhdelle viestille, joka vähentää tietenkin ka. mutta pistipä silmään.
Häh? @Via Dolorosa llahan on joku kaksi tykkäystä hänen jokaista viestiä kohden. Olen myös tästä syystä kutsunut häntä mm. Jatkiksen Connor McDavidiksi.Nyt kun täällä keskustellaan Punamustan pelikiellosta, todettakoon samalla, että hänen saamansa tykkäykset ovat viestimäärään suhteuttuna aivan omaa luokkaansa. Enemmän kuin joka toinen viesti on saanut tykkäyksen. Totta kai siihen kuuluu useampi tykkäys yhdelle viestille, joka vähentää tietenkin ka. mutta pistipä silmään.
Uudella kirjoittajalla helppoa, kun tykkääkset on ollut palstalla vain vuoden vai pari.Nyt kun täällä keskustellaan Punamustan pelikiellosta, todettakoon samalla, että hänen saamansa tykkäykset ovat viestimäärään suhteuttuna aivan omaa luokkaansa. Enemmän kuin joka toinen viesti on saanut tykkäyksen. Totta kai siihen kuuluu useampi tykkäys yhdelle viestille, joka vähentää tietenkin ka. mutta pistipä silmään.
Häh? @Via Dolorosa llahan on joku kaksi tykkäystä hänen jokaista viestiä kohden. Olen myös tästä syystä kutsunut häntä mm. Jatkiksen Connor McDavidiksi.
Joo siis, kyllä mä tykkään tykkäillä (lol) viesteistä joiden sisältöön samaistun tai jotka ovat muuten vain hauskoja, mutta kyllähän ilman tätä ominaisuuttakin pystyisi hyvin elämään.Minä olenkin tälläinen kalastelija, joka on vain pyrkinyt keräilemään niitä.
No ihan rehellisyyden nimissä minua ei piittaisi lainkaan, vaikka koko tykkäykset poistettaisiin palstalta. Ei ne ole itselleni mitään lisäarvoa tuonut, enkä sen puoleen niiden tähden tänne ole liittynyt, vaan lähinnä vain keskustelemaan siitä jääkiekosta, mikä itselleni on tärkeää.
Turha yrittää selitellä, kyllä me kaikki tiedetään, että olet palstalla vain ja ainoastaan tykkäyksien takia. Oikeasti et ole edes sitä mieltä asioista, mitä viesteissäsi kirjoitat. Ehkä juuri siksi ne viestit tuntuvat ihmeen järkeviltä? Eihän kukaan voi olla oikeasti noin järkevä.Minä olenkin tälläinen kalastelija, joka on vain pyrkinyt keräilemään niitä.
No ihan rehellisyyden nimissä minua ei piittaisi lainkaan, vaikka koko tykkäykset poistettaisiin palstalta. Ei ne ole itselleni mitään lisäarvoa tuonut, enkä sen puoleen niiden tähden tänne ole liittynyt, vaan lähinnä vain keskustelemaan siitä jääkiekosta, mikä itselleni on tärkeää.
Ja taas mennään... on se nyt jumalauta! Noh, laitanpa popcornit mikroon.Jaahas. Taas mennään. Tai huomenna kuulemma. Minä kun lupasin että tästä lähin käyn tämän keskustelun tässä ketjussa ja julkisesti. Eli nyt nämä mainitsemani vittuilijat, tietojen levittäjät ja uhkailijat lähestyvät mulle tuntemattomia jatkoaikalaisia kertomalla että ”huomenna lähtee Mikkoa kohtaan ja ihan sama vaikka saan kenkää palstalta”. Miten menee niin kuin omasta mielestä @peksa? Tägätään samalla tähän @Moderaattorit.
Siis tilanne nyt tosiaan että mulle tuntemattomalle jatkoajan käyttäjälle uhkaillaan mun dissaamisella. Kasvattakaa munat.
Siis tilanne nyt tosiaan että mulle tuntemattomalle jatkoajan käyttäjälle uhkaillaan mun dissaamisella. Kasvattakaa munat.
Lähen kyllä kohta itsekin pienelle hermolomalle vapaalta puolelta jos tämä tragedia jatkuu. En vaan saakeli kestä enää seurata edes sivusta sitä samaa salkkarityylistä draamaa viidettäsadannetta kertaa.
Miten olis rauha ja edes osittainen sovinto? Mä en ole halunnut enää aikoihin ottaa puolia tässä typerässä sodassa. Silti täytyy kysyä ihan oikeasti, onko pakko? Ei vaan jaksaisi.
Kun tässä ketjussa ollaan niin Modet varmaan siivoaa palstan osalta paskakäyttäytymiset huitsiin, mutta jos toi terrori jatkuu siellä siviilissäkin niin uh, en tiedä...Sehän se tässä on, että mitään sovittavaa ei ole. Siis ei yhtään mitään. Siinä kun päätetään että toi on tyhmä, se on eri mieltä kuin minä ja sitten mennään niin tilanne on tämä.
Tämä saaga ei sinällään minulle kuulu, mut toivottavasti sait tiedon antaneelta palstalaiselta ainakin lupauksen noiden yv viestien välittämisestä @Moderaattorit nimimerkille. Saisi hekin kättäpidempää jatkotoimia varten, eikä oma uskottavuutesi kärsisi asiasta.
Itse asia on kyllä tällaiselle vähän vanhemmalle ukolle ihan vitun absurdi, anonyymilla(pääosin) palstalla puhutaan selän takana paskaa ja kiusataan. Ei vittu, onko oikeasti tuollaisia ihmisiä olemassa, jotka uhoavat täällä yksityisviestein jostain "toimenpiteistä" toista palstalaista kohtaan???
Kyseisen toiminnan harjoittajille suositan vaikka salille menoa säkin lyöntiin oman pahan olon purkamiseksi. Ellei liikunta nappaa, niin tumputtakaa vaikka itsenne uneen, jos vaikka se helpottais.
@mikko600 nyt ku oot siinä, niin onko tää alkanut tuolta futiksen liveseurannasta vai tiedätkö itsekään?