Jatkoajan (v)ihastuttavat moderaattorit

  • 2 237 964
  • 13 686

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Noh. Huomista odotellen. Oikein ”jännittää” mitä sieltä tulee. Tai no, tiedän mä jo.

Semmoinen vinkki vaan pojjaat huomiselle ja seuraaville kerroille. Mua ei kiinnosta, eikä tule kiinnostamaan yhtään mitä te sanotte tai kirjoitatte, mä olen tuonut tänne totuuden esiin ja mahdollisuuden teille pitää päänne kiinni. Ja jatkossakin käyn asiat tässä ketjussa läpi, myös ne yksityisviestit. Myöskään en tule teillä pistämään yhtään viestiä, vittuilemaan palstalla tai jankkaamaan asioista, kuten en ole aikaisemminkaan tehnyt.

Se totuus on tullut jo julki, muulla ei ole mulla väliä. Eli huomisia valheita ja selityksiä odotellen. Te ette kiinnosta mua henkilökohtaisesti pätkääkään. Seuraavaa kohdetta ikävä kyllä voi.
 
Viimeksi muokattu:

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
@mikko600 nyt ku oot siinä, niin onko tää alkanut tuolta futiksen liveseurannasta vai tiedätkö itsekään?

Sieltä ja muualta. Lähinnä sehän tässä on vaivannut, että mun henkilökohtaisia tietoja on levitelty, ilman mun suostumusta, ”kavereille”. Ja näillä on sitten mua alettu uhkailemaan. Ei mua kiinnosta pätkääkään että joku tietää mun FB-profiilista asioita, vaan se toimintatapa mikä alkoi jo viime keväänä ja aiheutti parin kirjoittajan ahdistelun ja heidän kirjoittamisen lopettamisen. Silloin jo se pisti silmään. Nyt yritetään mulle vastaavaa ja henkkoht ei voisi vähempää kiinnostaa. Se seuraava kohde vaan voi olla vastaavalle ahdistelulle herkempi ja oikeasti kärsiä siitä. Samalla tää menee hyvänä muistutuksena siitä, että ei kannata omaa henkilöllisyyttään sinisilmäisesti toisille kertoa/hyväksyä FB-kaveriksi tms. jos ei tunne. Sieltä voi tulla rantain kautta kännissä uhkailua.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Itselläni on aidosti ainakin tapauksessa Mikko lähinnä mitä vittua fiilis ja kuinka edes jaksaa. Oletettavasti aikuisia miehiä täynnä oleva palsta, mutta käytös on kuin teinitytöillä jossain Demissä menkkahöyryissä.

Toinen asia mitä en ymmärrä yhtään on niiden yksityisviestien lähettäminen, kun käydään päälle kuin yleinen syyttäjä, joissa haukutaan ja uhkaillaan. Pakko myöntää, että taitaa olla melko huono elämäntilanne, jos ottaa anonyymit nimimerkit niin tosissaan. Eipä tähänkään voi muuta sanoa, kuin että hankkikaa vittu oikea elämä Jatkoajan sijaan.

Surullisinta tosiaan on, että täällä on onnistuttu karkoittamaan FASlapsi käytännössä kokonaan pois vahvuudesta rinkirunkkareiden toimesta.
 

teppana

Jäsen
Jos tätä nyt täällä julkisesti puidaan, niin voisiko joku kirjoittaa lyhyesti mikä tämä saaga oikein on. Mistä se alkoi ja miksi se muistuttaa nykyään teinityttöjen juorurinkiä?
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jos tätä nyt täällä julkisesti puidaan, niin voisiko joku kirjoittaa lyhyesti mikä tämä saaga oikein on. Mistä se alkoi ja miksi se muistuttaa nykyään teinityttöjen juorurinkiä?
Juurikin tämä. Saa niin ristiriitaista tietoa tapahtumista. Aluksi yksityisviesteillä kiusattiin yhtä nimimerkkiä ja nyt toista.

Voisitteko perseillä yksityisviestien sijaan julkisesti, jotta me tahtomattamme hommaa seuraamaan joutuneet ihmiset tietäisimme missä mennään ja osaisimme valmistaa popparit oikeaan aikaan.

Vaikuttaa siltä, että joiltakin henkilöiltä on jäänyt tärkeä kehitysvaihe väliin yli kolmekymmentä vuotta sitten ja sitä käydään läpi keski-ikäisenä internetissä.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Se tässä kyllä vituttaa, että itse olen tottunut siihen että täällä voi kuittailla välillä ihan kunnolla ja sitä saa myös itse takaisin. Ja siis nimenomaan niin että kuittailaan asiasta, ei henkilöstä.

Sitten jos miettii että tämä kuittailun kohde olisi henkilö jota täällä on uhkailtu, niin varmaan aika helposti alkaa ajatella että jaahas, alkaako toikin kohta uhkailla mua ja meneekö tää henkilökohtaiseksi. Näin se palsta kyllä aika tehokkaasti tapetaan.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Se tässä kyllä vituttaa, että itse olen tottunut siihen että täällä voi kuittailla välillä ihan kunnolla ja sitä saa myös itse takaisin. Ja siis nimenomaan niin että kuittailaan asiasta, ei henkilöstä.

Sitten jos miettii että tämä kuittailun kohde olisi henkilö jota täällä on uhkailtu, niin varmaan aika helposti alkaa ajatella että jaahas, alkaako toikin kohta uhkailla mua ja meneekö tää henkilökohtaiseksi. Näin se palsta kyllä aika tehokkaasti tapetaan.
Päihteet, lähinnä alkoholi, tässä farssissa taitaa olla suurimmaksi osaksi taustalla. Ihan syystä sitä kutsutaan viisasten juomaksi. Ei vaan voi käsittää tätä touhua.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Jaahas. Taas mennään. Tai huomenna kuulemma. Minä kun lupasin että tästä lähin käyn tämän keskustelun tässä ketjussa ja julkisesti. Eli nyt nämä mainitsemani vittuilijat, tietojen levittäjät ja uhkailijat lähestyvät mulle tuntemattomia jatkoaikalaisia kertomalla että ”huomenna lähtee Mikkoa kohtaan ja ihan sama vaikka saan kenkää palstalta”. Miten menee niin kuin omasta mielestä @peksa? Tägätään samalla tähän @Moderaattorit.

Siis tilanne nyt tosiaan että mulle tuntemattomalle jatkoajan käyttäjälle uhkaillaan mun dissaamisella. Kasvattakaa munat.
Ei hyvää päivää... Eikö tälle tosiaan voi jotain tehdä vai onko vain joku JA:n ominaisuus, että näin voi käyttäytyä vapaasti? Tuohan on puhdasta kiusaamista ja maalittamista. @Moderaattorit
 

444

Jäsen
Ei hyvää päivää... Eikö tälle tosiaan voi jotain tehdä vai onko vain joku JA:n ominaisuus, että näin voi käyttäytyä vapaasti? Tuohan on puhdasta kiusaamista ja maalittamista. @Moderaattorit
Kuulemma kiusaamiseen on tosi vaikea puuttua. Varmasti onkin, jos ei ole halua puuttua siihen. Nytkin varmaan asia unohdetaan, koska siitä ei saa mainostuloja, vai mitä näitä selityksiä taas olikaan. Aivan kuten asia unohdettiin keväällä ja toivottiin, että silmät ummistamalla tapahtuu hyviä asioita. No, sittemmin pääagitaattori nakattiin hiuksista vittuun, mutta ilmeisesti kaveripiirissä on edelleen vähän alkoholinhuuruisia psykooseja päällä.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Kuulemma kiusaamiseen on tosi vaikea puuttua. Varmasti onkin, jos ei ole halua puuttua siihen. Nytkin varmaan asia unohdetaan, koska siitä ei saa mainostuloja, vai mitä näitä selityksiä taas olikaan. Aivan kuten asia unohdettiin keväällä ja toivottiin, että silmät ummistamalla tapahtuu hyviä asioita. No, sittemmin pääagitaattori nakattiin hiuksista vittuun, mutta ilmeisesti kaveripiirissä on edelleen vähän alkoholinhuuruisia psykooseja päällä.

Yksi syy lisää minkä takia käyn tätä julkisesti yksityisviesteistä lähtien. Modejen on todella hankala puuttua muuten asiaan ja näin ainakin saadaan asia ns. kaikille tietoon.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Jos tätä nyt täällä julkisesti puidaan, niin voisiko joku kirjoittaa lyhyesti mikä tämä saaga oikein on. Mistä se alkoi ja miksi se muistuttaa nykyään teinityttöjen juorurinkiä?

Kuvio taitaa liittyä ennen vappua olleeseen / alkaneeseen saagaan. Nyt tauolla oleva nuori palstalainen koki, että häntä ja muitakin palstalaisia oli kiusattu. Aiheeseen liittyvä purkausviesti löytyy veti surulliseksi / hiljaiseksi -ketjun sivulta 162. Muita aihetta selkeyttäviä (tai ehkä sekoittavia) viestejä löytyy sitten sivukaupalla ketjusta, jonne kaikkien on pakko kirjoittaa ilman asiaakin sivulta 1808 alkaen. Toki asiaan liittyy myös muita osapuolia ja kaikki ei liity tuohon kuvioon, mutta tuolta niitä saagan perusaineksia löytyy.

Ilmeisesti sitten muutamat palstan kautta löytyneet uudet kaverit eivät ole osanneet päästää asiasta irti, vaikka silloinen kiusaamiskokemuksen kohdehenkilö itse on asian suhteen ainakin kirjoittamiensa viestien perusteella sujut.

Päihteet, lähinnä alkoholi, tässä farssissa taitaa olla suurimmaksi osaksi taustalla. Ihan syystä sitä kutsutaan viisasten juomaksi. Ei vaan voi käsittää tätä touhua.

Tämä liittyy vahvasti varsinkin noiden kavereiden aiheen jatkamiseen.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jaaha, tää touhu vaan jatkuu näköjään. Silloin kun minua syytettiin jonkun koulukiusausringin vetämisestä ja ties mistä aina vaimoni raiskaamisesta lähtien, modet toivoi lopulta että ei enää täällä puitaisi näitä asioita, että riidelkää muualla. Mutta vaikeetahan se on mennä muualle riitelemään jos täällä joutuu tämmösen yksipuolisen kiusanteon kohteeksi.

En tiiä mikä tää mikon juttu nyt on, ja onko siellä tosiaan taas tätä samaa porukkaa takana kun minun tapauksessani. Nimimerkki peksa, joka nyt kuulemma on mikkoa ties millä uhkaillut ja jopa jostain syystä muille nimimerkeillekin lähtenyt huutelemaan että huomenna vedetään muuten mikkoa taas turpaan, ei muistaakseni kyllä ollut minua uhkailemassa ja syyttelemässä, silloin asialla oli ainakin abianos, czeszku , banaaninviljelijä ja punamusta, en muista oliko muitakin. Ilmeisesti peksa nykyään ton saman porukan kanssa hengailee joten onpahan kyllä sattuma kerrakseen..

Mutta joo, ite tein saamieni uhkauksien ja vittuilujen, sekä modeilta tulleen ”riidelkää muualla” palautteen jälkeen sen johtopäätöksen että eipä taida kannattaa tänne enää hirveästi kirjoitella. Harrastamani kirjoitustyyli ja toimintani selkeästi oli aiheuttanut pahaa mieltä, ja se sitten purkautui aika sairaalla tavalla siten että alettiin jopa uhkailla perheeni piinaamisella - ja jopa moderaattoriksi haukkumisella - joten eipä siinä paljoa miettimistä ees ollut että onko tänne enää kiva kirjoitella vai ei. Yksityisviesteillä aika paljon oon kyllä tuon jälkeenkin ihmisten kanssa täällä jutustellut, ja lukenut jääkiekon ja muun urheilun asioita, ja toisinaan seuraillut kyllä tätä meininkiä vapaankin puolella, mutta hassunhassuttelut ja kierrätyskeskukseen kirjoittelut jätin kyllä pois ton oman saagani jälkeen.

Oon kyllä onneksi saanut tuon kirjoittelujeni lopetuksen jälkeen olla ihan rauhassa, mutta onhan se vähän surullista jos nyt sitten ajetaan mikkoa samalla tavalla pois täältä palstalta. Hän kun nyt on ihan asiakirjoittajakin, jolla on ihan järkevää sanottavaakin ja annettavaa, toisin kuin esim. minulla. Toivoisi, että modet tekisi jossain vaiheessa jotain muutakin tälle asialle kuin sanoisivat että laittakaa kiusaajat ignoreen ja riidelkää muualla, jos siis kerran nyt on sama porukka taas yhden kimpussa. Ihan älytöntä touhua.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Jos kuviossa on yhtään faktaa taustalla, voisi nämä rinkirunkkukiusaajat tägätä. Olisi mahdollisuus nähdä että heistä puhutaan ja kovina jätkinä voisivat porukalla avata että mikä homma.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Huomenta vaan palstalaiset. Nyt kun on taas aihe niin nostan asian pöydälle. Mun kohdalla tämä saga lähti siitä kun arvostelin käyttäjän @mikko600 kärkevästi pelikiellon arvoisesti. No siitä alkoi privana kyselyt multa ja mun motiiveista ja lopuksi pyysin anteeksi. Ja homma oli siltä osin sovittu.

Tässä sitten eilen päätin kun käyttäjä @Punamusta kertoi kokemuksistaan miten keskustelupalstalla ei saa keskustella.

No sanoin muutamalle tyypille että tänään avaudun aiheesta ja sitten tuli tämä

Jaahas. Taas mennään. Tai huomenna kuulemma. Minä kun lupasin että tästä lähin käyn tämän keskustelun tässä ketjussa ja julkisesti. Eli nyt nämä mainitsemani vittuilijat, tietojen levittäjät ja uhkailijat lähestyvät mulle tuntemattomia jatkoaikalaisia kertomalla että ”huomenna lähtee Mikkoa kohtaan ja ihan sama vaikka saan kenkää palstalta”. Miten menee niin kuin omasta mielestä @peksa? Tägätään samalla tähän @Moderaattorit.

Siis tilanne nyt tosiaan että mulle tuntemattomalle jatkoajan käyttäjälle uhkaillaan mun dissaamisella. Kasvattakaa munat.

Joku palstaveli(syyllinen tiedossa) on sitten k.o käyttäjälle juorunnut että kirjottelen tänään ja näinollen @mikko600 avautui taas.

No mulla ei ole edelleenkään mitään henkilökohtaista kyseistä käyttäjää vastaan enkä myöskään ole uhkaillut millään tapaa ja käsittäkseni me sovittiin asia mutta jotain nähtävästi jäi sopimatta. No mun kohdalta asia on ohi ja sen käsittely päättyy tähän.

@Moderaattorit saavat risut viime aikaisesta toiminnastaan ja kyselyn että onko siellä nyt muutamalla modetiimin jäsenellä pinna enemmän kun kireällä kun @Punamusta ja muutama muu on lähtenyt jäähylle vähän kyseenalaisin perustein. Samalla montaa muuta käyttäjää kohdellaan silkkihansikkain ja käytännössä kyseiset henkilöt ovat ns parempia palstalaisia ja homma toimii niinkuin Kajaanin Hokin kotipeleissä, eihän täällä säännöt kosketa kun vieraspelaajia.

Siitä huolimatta hyvää syksyä kaikille. (loppu poistettu palautteen takia)

Peksa
 
Viimeksi muokattu:

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jaaha, tää touhu vaan jatkuu näköjään. Silloin kun minua syytettiin jonkun koulukiusausringin vetämisestä ja ties mistä aina vaimoni raiskaamisesta lähtien, modet toivoi lopulta että ei enää täällä puitaisi näitä asioita, että riidelkää muualla. Mutta vaikeetahan se on mennä muualle riitelemään jos täällä joutuu tämmösen yksipuolisen kiusanteon kohteeksi.

En tiiä mikä tää mikon juttu nyt on, ja onko siellä tosiaan taas tätä samaa porukkaa takana kun minun tapauksessani. Nimimerkki peksa, joka nyt kuulemma on mikkoa ties millä uhkaillut ja jopa jostain syystä muille nimimerkeillekin lähtenyt huutelemaan että huomenna vedetään muuten mikkoa taas turpaan, ei muistaakseni kyllä ollut minua uhkailemassa ja syyttelemässä, silloin asialla oli ainakin abianos, czeszku , banaaninviljelijä ja punamusta, en muista oliko muitakin. Ilmeisesti peksa nykyään ton saman porukan kanssa hengailee joten onpahan kyllä sattuma kerrakseen..

Mutta joo, ite tein saamieni uhkauksien ja vittuilujen, sekä modeilta tulleen ”riidelkää muualla” palautteen jälkeen sen johtopäätöksen että eipä taida kannattaa tänne enää hirveästi kirjoitella. Harrastamani kirjoitustyyli ja toimintani selkeästi oli aiheuttanut pahaa mieltä, ja se sitten purkautui aika sairaalla tavalla siten että alettiin jopa uhkailla perheeni piinaamisella - ja jopa moderaattoriksi haukkumisella - joten eipä siinä paljoa miettimistä ees ollut että onko tänne enää kiva kirjoitella vai ei. Yksityisviesteillä aika paljon oon kyllä tuon jälkeenkin ihmisten kanssa täällä jutustellut, ja lukenut jääkiekon ja muun urheilun asioita, ja toisinaan seuraillut kyllä tätä meininkiä vapaankin puolella, mutta hassunhassuttelut ja kierrätyskeskukseen kirjoittelut jätin kyllä pois ton oman saagani jälkeen.

Oon kyllä onneksi saanut tuon kirjoittelujeni lopetuksen jälkeen olla ihan rauhassa, mutta onhan se vähän surullista jos nyt sitten ajetaan mikkoa samalla tavalla pois täältä palstalta. Hän kun nyt on ihan asiakirjoittajakin, jolla on ihan järkevää sanottavaakin ja annettavaa, toisin kuin esim. minulla. Toivoisi, että modet tekisi jossain vaiheessa jotain muutakin tälle asialle kuin sanoisivat että laittakaa kiusaajat ignoreen ja riidelkää muualla, jos siis kerran nyt on sama porukka taas yhden kimpussa. Ihan älytöntä touhua.
Olikos tässä taustalla molemminpuolista yksityisviestein tapahtunutta kiusaamista?
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Samalla montaa muuta käyttäjää kohdellaan silkkihansikkain ja käytännössä kyseiset henkilöt ovat ns parempia palstalaisia ja homma toimii niinkuin Kajaanin Hokin kotipeleissä, eihän täällä säännöt kosketa kun vieraspelaajia.

Ihan mielenkiinnosta kyselen, että keitäs nämä ns. paremmat henkilöt ovat, joita kohdellaan silkkihansikkailla? Esimerkiksi nyt Punamustan tuoreimmasta pelikiellosta on keskustelu mielestäni tarpeeksi ja hyvät perustelut annettu heille, jotka asiaa ihmettelevät.

Sinänsä erikoista ottaa ny ko. nimimerkki esiin ja kertoa erikoisesta pelikiellosta, koska ko. nimimerkin taannoinen avautuminen oli sitä luokkaa, että olisi pitänyt heittää koko palstalta mielestäni pois ja varmasti olisi myös heitetty, jos ei olisi ollut Punamustan historiaa kirjoittajana.

Mutta siis, ihan rehellinen kysymys. Kuka/ketkä ovat täällä parempia henkilöitä? Uteliaisuudesta kyselen.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olikos tässä taustalla molemminpuolista yksityisviestein tapahtunutta kiusaamista?

No, nää on varmaan näkökulma-asioitakin, mutta minä en kyllä omasta mielestäni yksityisviesteillä ole koskaan ketään kiusannut, kierrätyskeskukseen kirjoittamistani jutuista ymmärrän että niitä on voitu kiusaamiseksikin tulkita, vaikka omalta kohdaltani olin yrittänyt vaan sillee pukukoppipuhemaisella, enimmäkseen hyväntahtoisesti mutta joskus ronskillakin tavalla vittuilla ja nälviä. En tiiä mitä muut on yyveitse tehneet, minua jostain syystä syyteltiin että pyörittelisin jotain ihme koulukiusausrinkiäkin täällä, joten kai jotain yksityisviestejäkin on sitten lähetelty koska en ymmärrä oikein miten muuten tommosia absurdeja johtopäätöksiä on vedelty.

Joitain melko ikäviä yksityisviestejä itse sain kyllä tuon saagan aikana tältä yhdeltä porukalta, mutta enimmäkseen minuun kohdistetut syyttelytkin oli kyllä jossain täällä julkisissa osioissa. Muistaakseni, en nyt enää oikein muista miten koko soppa eteni enkä jaksa nyt lähteä asioita tonkimaan.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jos tätä nyt täällä julkisesti puidaan, niin voisiko joku kirjoittaa lyhyesti mikä tämä saaga oikein on. Mistä se alkoi ja miksi se muistuttaa nykyään teinityttöjen juorurinkiä?

Voisitteko nyt ystävällisesti a) kasvaa aikuisiksi tai b) painua jonnekin muualle tuon draamanne kanssa? Selvästikään se ei pysy yksityisviesteissä vaan valuu asteittain tänne palstan julkiselle osastolle. En kehtaisi edes anonyymin nimimerkin takaa säätää kuin 13-vuotias angstaava teini.

Siis kumpaa sä nyt tahdot?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös