Jatkoajan (v)ihastuttavat moderaattorit

  • 2 239 229
  • 13 688

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Voisitteko korjata Kierrätyskeskusksen fiktiivisten hahmojen kuolema-ketjun otsikon kirjoitusvirheen, eli hätkähdyttävimmät, kiitos.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Meinasipa päästä kokonaan ohi:

Moderaattorit 30.03.2016 kirjoitti:
Nimimerkki low prospect huilaa kaksi kuukautta sääntöjen 6§:n perusteella.
Jatkoajan keskustelupalstan säännöt:
"Kohtele muita kirjoittajia niin kuin tahtoisit itseäsi kohdeltavan. Henkilökohtaiset loukkaukset ja henkilöön/nimimerkkiin kohdistuvat hyökkäykset ovat rangaistavia."

En tiedä asiasta/sääntörikkomuksesta yhtään sen enempää, mutta nimimerkki kuulosti jotenkin tutulta. Pienen tutkimustyön jälkeen muistin, että samaisella nimimerkillähän oli vastaavia taipumuksia jo elokuussa 2015 Pitsiturnauksen aikoihin - huikealla kolmen kuukauden palstakokemuksella. Yritin jo tuolloin vähän vinkata ja ohjata nuorta jolppia oikeaan suuntaan, mutta ei näemmä oppi mennyt perille. Nyt alle vuoden palstalla olon jälkeen parin kuukauden jäähylle ja vieläpä vähemmän yllättävän sääntöpykälän perusteella...

Sä olet ollut rekisteröityneenä palstalle hieman reilut kolme kuukautta. Mä kyllä kehottaisin sua kasvattamaan munakarvat ennen kuin alat päteä jollekin 13+ vuotta ja 6.500+ viestiä kirjoittaneelle palstaveteraanille säännöistä tai niiden tulkinnoista.

Jos tämä reilun kolmen kuukauden kokemuksella toimiva palstaveli luulee osaavansa palstan säännöt paremmin kuin JA-kirjoittaja #2931, niin vaihdetaan näppäimistöjä. Tule sä @low respect tulkitsemaan sääntöjä ja avaamaan ketjuja, niin mä tulen sinne lämpimään olohuoneeseen jakamaan noita viisauksia.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Meinasipa päästä kokonaan ohi:


Jatkoajan keskustelupalstan säännöt:
"Kohtele muita kirjoittajia niin kuin tahtoisit itseäsi kohdeltavan. Henkilökohtaiset loukkaukset ja henkilöön/nimimerkkiin kohdistuvat hyökkäykset ovat rangaistavia."

En tiedä asiasta/sääntörikkomuksesta yhtään sen enempää, mutta nimimerkki kuulosti jotenkin tutulta. Pienen tutkimustyön jälkeen muistin, että samaisella nimimerkillähän oli vastaavia taipumuksia jo elokuussa 2015 Pitsiturnauksen aikoihin - huikealla kolmen kuukauden palstakokemuksella. Yritin jo tuolloin vähän vinkata ja ohjata nuorta jolppia oikeaan suuntaan, mutta ei näemmä oppi mennyt perille. Nyt alle vuoden palstalla olon jälkeen parin kuukauden jäähylle ja vieläpä vähemmän yllättävän sääntöpykälän perusteella...
Meinasipa päästä kokonaan ohi:


Jatkoajan keskustelupalstan säännöt:
"Kohtele muita kirjoittajia niin kuin tahtoisit itseäsi kohdeltavan. Henkilökohtaiset loukkaukset ja henkilöön/nimimerkkiin kohdistuvat hyökkäykset ovat rangaistavia."

En tiedä asiasta/sääntörikkomuksesta yhtään sen enempää, mutta nimimerkki kuulosti jotenkin tutulta. Pienen tutkimustyön jälkeen muistin, että samaisella nimimerkillähän oli vastaavia taipumuksia jo elokuussa 2015 Pitsiturnauksen aikoihin - huikealla kolmen kuukauden palstakokemuksella. Yritin jo tuolloin vähän vinkata ja ohjata nuorta jolppia oikeaan suuntaan, mutta ei näemmä oppi mennyt perille. Nyt alle vuoden palstalla olon jälkeen parin kuukauden jäähylle ja vieläpä vähemmän yllättävän sääntöpykälän perusteella...
Pasila, Porilaisten marssi!
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Mitään en kanssa kyseisestä asiasta enkä nimimerkistä low prospect tiedä, ja uutta tietoa on myös se, että ketjun aihe ei näköjään olekaan Ja:n moderaattorit vaan tiettyjen kirjoittajien oman erinomaisuuden korostaminen ja lällättely pelikiellossa oleville nimimerkeille.

Täytyypä pitää mielessä.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Kukas sen kissan hännän nostaa ellei sen perverssi isäntä?
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
- - - ketjun aihe ei näköjään olekaan Ja:n moderaattorit - - -
Olisi ilmeisesti kannattanut kirjoittaa pieni tarkennus jo alkuperäiseen viestiin, että hitaammatkin yksilöt ehtivät matkaan mukaan!

Tarkennus: varsinaista tapausta tuntematta mielestäni Moderaattoreilta hyvä poisto. Elokuisen omakohtaisen kokemukseni mukaan nalli ei napsahtanut lainkaan väärään osoitteeseen. Jo tuolloin tuntui siltä, että rangaistus kyseisestä aiheesta ei ole kuin ajan kysymys. Nyt siihen aikakysymykseen tuli vastaus: alle vuosi palstalla ja kahden kuukauden pelikielto.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Olisi ilmeisesti kannattanut kirjoittaa pieni tarkennus jo alkuperäiseen viestiin, että hitaammatkin yksilöt ehtivät matkaan mukaan!

Eli pahoitit mielesi siitä että joku palstan nimimerkeistä menee henkilökohtaisuuksiin ja sitten hetken päästä menet itse henkilökohtaisuuksiin? Aika mielenkiintoinen tapa lähestyä asiaa. Vai viittasitko hitaudella nyt johonkin muuhun kuin sytytykseen?
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Olisi ilmeisesti kannattanut kirjoittaa pieni tarkennus jo alkuperäiseen viestiin, että hitaammatkin yksilöt ehtivät matkaan mukaan!

Olisi varmaan kannattanut joo, ei tarvitsisi sitten pärskyttää sylkeä tuohon malliin jälkikäteen.

Siinähän ei ole mitään uutta ja ihmeellistä, että kanssakirjoittajat ovat hiljaisesti tai vähemmän hiljaisesti tyytyväisiä jonkun nauttimaan banaaniin, mutta aika harvoin olen nähnyt että joku tuulettaa toisen bannia jonka syistä ei tiedä mitään siteeraamalla omia viestejään melkein vuoden takaa. Kyllä tuolta pohjalta kannattaa luennoida toisille varsinkin pykälän 6 sisällöstä.

Sitä en epäile lainkaan, etteikö mainittu banni olisi tullut aiheesta.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Siinähän ei ole mitään uutta ja ihmeellistä, että kanssakirjoittajat ovat hiljaisesti tai vähemmän hiljaisesti tyytyväisiä jonkun nauttimaan banaaniin - - -
*KÖH* ilmeisesti tekstini ei vieläkään avautunut?

Toistan sanomani vielä kerran: olen tyytyväinen Moderaattorien toimintaan tässä tapauksessa! Hyvä banni ja aiheesta (jeps, tässä vaiheessa olen jo tutustunut low prospectin kirjoitushistoriaan...)! Virtane, Hiatane, Niämine, Rahikaine... mulle on aivan se ja sama, mikä nimimerkki kyseisen banaanin sai - pääpointti oli siinä, että Moderaattorit olivat tehtäviensä tasalla ja bannasivat sääntörikkomuksen tehneen kirjoittajan.

- - - aika harvoin olen nähnyt että joku tuulettaa toisen bannia jonka syistä ei tiedä mitään siteeraamalla omia viestejään melkein vuoden takaa.
Tuulettaa? Satuin vain lukemaan ilmoitukset...

- nimimerkki: low prospect
- pelikielto 2kk
- syy: 6§

Mietin hetken aikaa, mistä kyseinen nimimerkki oli tuttu. Pienen pohtimisen jälkeen mieleeni muistuikin kyseisen nimimerkin säälittävä vittuiluyritys Pitsiturnauksen aikaan. Yritin tuolloin opastaa nuorta märkäkorvaa vähän talon tavoille (joita viestejä siis siteerasin ensimmäisessä viestissäni tähän ketjuun). Ilmeisesti oppi ei tuolloin mennyt perille, vaan juuri langetetusta pelikiellosta päätellen meno on jatkunut samanlaisena ja jopa pahentunut. Tästä seurauksena oli se, että Moderaattorien piti puuttua asiaan. Palstaveljen elokuisista neuvoista ei välitetty, joten tarkkaillaan tilannetta ja katsotaan, josko Moderaattorien langettama rangaistus saisi jotain muutosta aikaan.

Sitä en epäile lainkaan, etteikö mainittu banni olisi tullut aiheesta.
Tutustuin viime aikojen kirjoitushistoriaan - tuli aiheesta!

Toivottavasti nuori herra ottaisi nyt banaanista paremmin opikseen. Palstaveljen neuvot eivät elokuussa uponneet, joten maaliskuussa Moderaattorien piti ottaa käyttöön astetta järeämmät aseet. Jos meno jatkuu pelikiellon jälkeen samanlaisena, niin saattaa olla, että jo seuraava Pitsiturnaus jää kokonaan väliin.
 

Kanerva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights
Pienen pohtimisen jälkeen mieleeni muistuikin kyseisen nimimerkin säälittävä vittuiluyritys Pitsiturnauksen aikaan. Yritin tuolloin opastaa nuorta märkäkorvaa vähän talon tavoille (joita viestejä siis siteerasin ensimmäisessä viestissäni tähän ketjuun).

Hyvinhän se vittuilu tuntui tepsivän, kun vielä näin monen kuukaudenkin jälkeen sulla on limakalvot verillä.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Hyvinhän se vittuilu tuntui tepsivän, kun vielä näin monen kuukaudenkin jälkeen sulla on limakalvot verillä.
Tänään (-kin) luetun ymmärtäminen näyttää olevan harvinaisen vaikeata tietyille nimimerkeille...

Virtane, Hiatane, Niämine, Rahikaine... mulle on aivan se ja sama, mikä nimimerkki kyseisen banaanin sai - pääpointti oli siinä, että Moderaattorit olivat tehtäviensä tasalla ja bannasivat sääntörikkomuksen tehneen kirjoittajan.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
*KÖH* ilmeisesti tekstini ei vieläkään avautunut?

Kyllä avautui, ei siitä ole kysymys, päinvastoin, ja ihan tältä pohjalta lupaankin että seuraavan kerran kun olet itse bannissa minä aion ilkkua ja tuulettaa täällä ja vieläpä useamman viestin voimin. Eiköhän se viesti sitten avaudu itsellesikin.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
- - - lupaankin että seuraavan kerran kun olet itse bannissa minä aion ilkkua ja tuulettaa täällä ja vieläpä useamman viestin voimin. Eiköhän se viesti sitten avaudu itsellesikin.
Anna mennä, jos sulla ei ole parempaa tekemistä ja saat kikkelisi kovettumaan! Voin jo tässä vaiheessa kertoa, että ei kiinnosta mua pätkääkään.

Kettuherran seuraavaa pelikieltoa odotellessa voitkin muuten kaivaa esille ne tämänpäiväiset ilkkumis- ja tuuletteluviestini. Jos tämänpäiväisistä viesteistäni löytää jotain sen suuntaista, niin ilmeisesti siinä luetun ymmärtämisessä on suurempia puutteita kuin osasin kuvitellakaan.
 

#_6

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK '83, '98, '11 - Red Wings '97, '98, '02, '08
Peukkua cornixin poistolle. Ja todennäköisesti myös Aharin kuukauden huili oli ansaittu, vaikken tiedäkään mistä se tuli.
 

Nick Neim

Jäsen
Virtane, Hiatane, Niämine, Rahikaine... mulle on aivan se ja sama, mikä nimimerkki kyseisen banaanin sai - pääpointti oli siinä, että Moderaattorit olivat tehtäviensä tasalla ja bannasivat sääntörikkomuksen tehneen kirjoittajan.
No pääpointti ei todellakaan ollut tuossa, kun et alunperin edes ollut tutustunut tapahtuneeseen sääntörikkeeseen. Sinä nostit tapauksen esille, koska märkäkorva rieputti sinua kuin märkää rättiä ja vittuilu vuoden takaa palautui edelleen katkerana mieleesi. Aikamoista.

Tietysti väität muuta, mutta osataanhan me muut nyt jumalauta lukea.
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Joo "fiksulta" janarilta vaikuttaa tämä @Mr.Fox

Ps. ja kuka vittu sää oot opastamaan yhtään ketään? Vai pitäisikö sanoa "ketä vittu", niin kuin teilläpäin on tapana.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
No pääpointti ei todellakaan ollut tuossa, kun et alunperin edes ollut tutustunut tapahtuneeseen sääntörikkeeseen.
Jaa... rikottu sääntö kyllä mainitaan jo Moderaattorien ilmoituksessa.

Koko tapahtumaketju meni näin: luin ilmoitukset. Kiinnitin huomioni tavanomaista pidempään (2kk) pelikieltoon sääntöjen kuutoskohdan perusteella. Mielenkiintoni heräsi ja tarkastin pykälän: henkilökohtaisuus. Vasta sitten aloin muistella, että mistä hemmetistä kyseinen nimimerkki on tutun oloinen. Hetki piti kelata, mutta Pitsiturnauksen otteluseurannastahan se. Jotain säälittävää vittuilua ja säännöillä pätemistähän tuo yritti silloinkin ja sai muiltakin kirjoittajilta käytännössä pelkkää naurua. Tästä tapahtumasta kirjoitin ensimmäisessä viestissäni.

Missä kohtaa mulla oli tarve tarkastella tarkemmin kirjoitushistoriaa ennen ensimmäistä viestiäni? Pitäisikö jokaiseen pelikieltoon kehitellä jotain salaliittoteorioita? "No ei varmasti ole nimimerkki XXX rikkonut mitään sääntöjä. Modet vaan antoi sille pelikieltoa vittuillakseen."...

Sinä nostit tapauksen esille, koska märkäkorva rieputti sinua kuin märkää rättiä ja vittuilu vuoden takaa palautui edelleen katkerana mieleesi.
Mmm... rieputti kuin märkää rättiä. JEPS!

Ps. ja kuka vittu sää oot opastamaan yhtään ketään? Vai pitäisikö sanoa "ketä vittu", niin kuin teilläpäin on tapana.
Eli ilmeisesti kanssaihmisten/-kirjoittajien auttaminen (=tässä tapauksessa opastaminen) on huono asia? Tupla-JEPS!
 

Nick Neim

Jäsen
Missä kohtaa mulla oli tarve tarkastella tarkemmin kirjoitushistoriaa ennen ensimmäistä viestiäni? Pitäisikö jokaiseen pelikieltoon kehitellä jotain salaliittoteorioita? "No ei varmasti ole nimimerkki XXX rikkonut mitään sääntöjä. Modet vaan antoi sille pelikieltoa vittuillakseen."..
Sanatarkka lainaus teikäläiseltä:

"Moderaattorit olivat tehtäviensä tasalla ja bannasivat sääntörikkomuksen tehneen kirjoittajan."

Miten ihmeessä voit sanoa tietämättä tapausta tai rikettä, että moderaattorit olivat tehtäviensä tasalla? Sehän oli pääpointtisi, kuten mainostit.

Tähän on oikeastaan kaksi vaihtoehtoa

A) Henkilökohtainen vitutus kyseistä käyttäjää kohtaan (joka paistaa internetin toiseen laitaan asti)
B) Oletus moderaattoreiden erehtymättömyyteen

Vaihtoehto B voidaan kuitenkin sulkea pois, koska tuollainen munakarvallinen palstakonkari varmasti muistaa moderaattoreiden muuttaneen päätöksiään ja korjanneen virheitään. Eli päätöksiinkään ei voi sokeasti luottaa. Yksi suosikkiKäyttäjäsi palautus oli tällainen ja olen jostain syystä aika varma, että muistat tapauksen.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Ei ollut ei, valitettavasti epäilen hänen nousevan vielä tuhkasta uudella nimellä.

@Moderaattorit voisi olla hereillä asian suhteen.

Saattaapa olla, että on jo tällä hetkellä useampikin, tai ainakin toinen, cornix palstalla. Alla olevan cornix kirjoitti päivä pari sitten kierrätyskeskuksen puolella.
No vähän joo. Yhden nimimerkin pystyy helposti tuhlaamaan näiden nettitrollien vuoksi.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Ottamatta kantaa siihen onko Cornixilla useampi nimimerkki takataskussaan niin aika harkitulta palstaitsemurhalta tuo vaikutti. Vetäkööt kukin siitä omat johtopäätöksensä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ottamatta kantaa siihen onko Cornixilla useampi nimimerkki takataskussaan niin aika harkitulta palstaitsemurhalta tuo vaikutti. Vetäkööt kukin siitä omat johtopäätöksensä.
Joo tai sitten ei vain ymmärtänyt, mikä ero on Suoli24:llä ja Jatkoajan keskustelupalstalla. Jälkimmäisellä kaivataan muutakin kuin ad hominemia ad infinitum.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Sanatarkka lainaus teikäläiseltä:

"Moderaattorit olivat tehtäviensä tasalla ja bannasivat sääntörikkomuksen tehneen kirjoittajan."

Miten ihmeessä voit sanoa tietämättä tapausta tai rikettä, että moderaattorit olivat tehtäviensä tasalla? Sehän oli pääpointtisi, kuten mainostit.
Lisää sanatarkkaa lainausta meikäläiseltä - ja samasta viestistä:

"Hyvä banni ja aiheesta (jeps, tässä vaiheessa olen jo tutustunut low prospectin kirjoitushistoriaan...)!"

Jaa-a, kuinkahan voi olla mahdollista, että voin sanoa Moderaattorien olleen tehtäviensä tasalla? Luetun ymmärtämistä, luetun ymmärtämistä...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös