Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 318 368
  • 66 802

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ei täällä eteenpäin mennä. Minä en muista mitään. Kaveri myönsi tänään vihaavansa naisia. Siitä alkaa tervehtyminen, ei niitä kukaan kestä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Eksyin baariin. Täällä on paikallinen kulttuuritapahtuma päällä ja mesta täynnä keski-ikäisiä. Ja mä oon vesilinjalla. Mikäköhän mestarillinen idea tämä taas oli.
 

Valumato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Kokkolan Hermes, KalPa
Jostain syystä vihaan Tapparan Peltolaa. En muista ainakaan että olisi koskaan mitään erityisemmän törkeää tehnyt, mutta jostain syystä Peltolan nimen kuullessa tulee järjetön vitutus.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Jostain syystä vihaan Tapparan Peltolaa. En muista ainakaan että olisi koskaan mitään erityisemmän törkeää tehnyt, mutta jostain syystä Peltolan nimen kuullessa tulee järjetön vitutus.
Juuri tämmöisiä asioita varten aikoinani tämän ketjun avasin. Asia jonka haluaa päästää ilmoille, ihan niinkuin väkisin, mutta ei mikään olemassa oleva ketju sovi siihen ja uuttakaan ei moisen asian takia viitsi avata. En avannut tätä yleiseksi spämmiketjuksi, johon välillä itsekin olen syyllistynyt. Kiitos ja anteeksi.
 

Ralph

Jäsen
Sain pankista kirjeen kotiini osoitteellani, mutta jollain aivan tuntemattomalla nimellä. Kyseessä ei ole edes asunnon edellinen asukas, joka muutti täältä pois yli vuosi sitten. Tämän kirjeen henkilön nimi vaikutti sen verran harvinaiselta, että Googlesta piti tarkistaa. Löytyi vain hänen lasten/lastenlasten/jonkun ylläpitämä sukupuunettisivu, jossa kerrotaan tämän kirjeen henkilön kuolleen seitsemän vuotta sitten.

Olisi tylsää viedä tämä kirje vain Postiin ja todeta, että "tuli mulle, mutta ei kuulu mulle". Olisi kivaa selvittää, että olenko oikeasti saanut kotiini kirjeen, joka kuuluu seitsemän vuotta sitten kuolleelle. Ja olisi kiva tietää, mitä tämä hänen pankkinsa on hänelle lähettänyt.

EDIT: Näemmä on veljensä hallinnoima sukupuu.
 

Luotain

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos kannatuspassissasi lukee KHL-Jokerit ja HJK, on kuukauden kesälomasi tällä päivämäärällä päättynyt.
 
Tänään kasin aikaan töissä vähän kyselin josko voisin poistua paikalta. Työkaverit siinä sitten alkoivat kyselemään josko panemaan olisin lähdössä. Hymyilin vain. Siihen työkavereilta perus kiusat päälle ja "mene vaan" -heitot yms. Hyppäsin autooni, kiersin korttelin ja menin paikalliseen sporttibaariin katsomaan lätkää. hihhih
 

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
Liigan sulkeminen on varmaan jääkiekkohistorian idioottimaisin perseraiskaus.
Nimim. kaksi peliä Ruotsissa livenä seurannut.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Jostain syystä vihaan Tapparan Peltolaa. En muista ainakaan että olisi koskaan mitään erityisemmän törkeää tehnyt, mutta jostain syystä Peltolan nimen kuullessa tulee järjetön vitutus.

Minä en varsinaisesti vihaa ketään, mutta Tapparan Jani Lajunen on pelaaja, joka on minulle täysin hajuton, mauton ja väritön. Sehän oli viisi vuotta sitten maailmanmestaruuden voittaneessa maajoukkueessa, enkä silti tiedä hänestä juuri mitään. Enkä taatusti tunnistaisi, jos vastaan tulisi. On olemassa Ville Niemisen kaltaisia persoonia ja sitten janilajusia.
 

Ralph

Jäsen
On olemassa Ville Niemisen kaltaisia persoonia ja sitten janilajusia.
Tuo Lajusen nimikin on jo tuollainen, että niitä on tuhannessa miljoona, eikä mitenkään erotu joukosta. Samaa kategoriaa kuin Matias Myttynen, Mikko Kukkonen, Tuomas Huhtanen tai Jani Nieminen.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Aku Hirviniemellä on aika paska pokka...
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joskus ennen on ollut perunannostoloma. Mun mielestä ryyppäämiselle pitäis olla vastaava. Brenkuttelubreikki, vaikka neljännesvuosittain. Jengi vois tintata huolella vaikka viikon. Luovuus kasvaisi ja ihmisten rehellisyys. Kroppakin tykkäis kun kaikki pöpöt kuolisi. Ja muutenkin kansallinen itsetunto nousisi kun jengi ei tuntisi olevan mikään nynny.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Tänään se viimein tapahtui. Olin päiväkävelyllä ja edessäni kävelleen naisen katse oli niin kiinni puhelimensa näytössä, ettei hän huomannut edessä lähestyvää liikennemerkkitolppaa. PAM!

Taidan huomenna laittaa liikenneministeriöön sähköpostia ja ehdottaa varoitusmerkkejä kaduilla liikaa puhelimiinsa huomiota kiinnittävistä ihmisistä. Mitä jos se nainen ei olisi huomannut edessä olevaa suojatietä, punaista valoa ja risteyksessä olevaa autoa.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tämä jatkuva selvänä oleminen on helkkarin rasittavaa puuhaa. Kaikenlaisiin vedonlyönteihin sitä tuleekin lähdettyä mukaan.
Paljostako löit vetoa ja pääsykokeisiin astiko meinasit olla selvinpäin?

Minullakin on tässä vähän vastaava tilanne menossa, tosin mitään pääsykokeita ei ole tiedossa.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Demariketjussa homma on lähtenyt reippaasti laukalle...
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Paljostako löit vetoa ja pääsykokeisiin astiko meinasit olla selvinpäin?

Minullakin on tässä vähän vastaava tilanne menossa, tosin mitään pääsykokeita ei ole tiedossa.
En pääsykokeisiin asti nyt sentään, sinnehän on melkein kaksi kuukautta vielä aikaa. Panos oli melko vähäinen (jallupullo, mikäs muukaan?) toisaalta aikakin oli vain kuukausi. Onneksi huomenna saa korkata taas kerran.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Demariketjussa homma on lähtenyt reippaasti laukalle...
HIFK:n hallihankeketjussa puolestaan puhutaan jostain 2. maailmansodan aikaisesta natsien sählyjoukkueesta, johon rekrytoitiin jääkäreitä. Tämä on hämmentävä paikka.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
HIFK:n hallihankeketjussa puolestaan puhutaan jostain 2. maailmansodan aikaisesta natsien sählyjoukkueesta, johon rekrytoitiin jääkäreitä. Tämä on hämmentävä paikka.
Väitätkö muka ettei se liity HIFK:n hallihankkeeseen olennaisella tavalla?
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Helvetti kävi jehovia oven takana. Ja menin avaamaan vielä oven, kun koira alkoi vinkumaan ja haukkumaan hulluna. Noh siinä sitten kuunneltiin onneksi vain n.5 minuuttia taas Raamatusta ja lopulta sain Herätkää-lehtisen käteen ja sanoin hyvät päivänjatkot. Olivat kyllä ihan mukavia vanhempia naisia.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Helvetti kävi jehovia oven takana. Ja menin avaamaan vielä oven, kun koira alkoi vinkumaan ja haukkumaan hulluna. Noh siinä sitten kuunneltiin onneksi vain n.5 minuuttia taas Raamatusta ja lopulta sain Herätkää-lehtisen käteen ja sanoin hyvät päivänjatkot. Olivat kyllä ihan mukavia vanhempia naisia.
No eivät sentään käy kadulla kimppuun toisin kuin mormonit.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Mie saatan olla pahasti ihastunut erääseen naiseen. Se diggaa raskasta musiikkia ja oikeistolaista talouspolitiikkaa. Asuu ikävä kyllä Turussa...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös