Jatkoajan keskustelupalstan säännöt:Moderaattorit 30.03.2016 kirjoitti:Nimimerkki low prospect huilaa kaksi kuukautta sääntöjen 6§:n perusteella.
Sä olet ollut rekisteröityneenä palstalle hieman reilut kolme kuukautta. Mä kyllä kehottaisin sua kasvattamaan munakarvat ennen kuin alat päteä jollekin 13+ vuotta ja 6.500+ viestiä kirjoittaneelle palstaveteraanille säännöistä tai niiden tulkinnoista.
Jos tämä reilun kolmen kuukauden kokemuksella toimiva palstaveli luulee osaavansa palstan säännöt paremmin kuin JA-kirjoittaja #2931, niin vaihdetaan näppäimistöjä. Tule sä @low respect tulkitsemaan sääntöjä ja avaamaan ketjuja, niin mä tulen sinne lämpimään olohuoneeseen jakamaan noita viisauksia.
Meinasipa päästä kokonaan ohi:
Jatkoajan keskustelupalstan säännöt:
6§ "Kohtele muita kirjoittajia niin kuin tahtoisit itseäsi kohdeltavan. Henkilökohtaiset loukkaukset ja henkilöön/nimimerkkiin kohdistuvat hyökkäykset ovat rangaistavia."
En tiedä asiasta/sääntörikkomuksesta yhtään sen enempää, mutta nimimerkki kuulosti jotenkin tutulta. Pienen tutkimustyön jälkeen muistin, että samaisella nimimerkillähän oli vastaavia taipumuksia jo elokuussa 2015 Pitsiturnauksen aikoihin - huikealla kolmen kuukauden palstakokemuksella. Yritin jo tuolloin vähän vinkata ja ohjata nuorta jolppia oikeaan suuntaan, mutta ei näemmä oppi mennyt perille. Nyt alle vuoden palstalla olon jälkeen parin kuukauden jäähylle ja vieläpä vähemmän yllättävän sääntöpykälän perusteella...
Pasila, Porilaisten marssi!Meinasipa päästä kokonaan ohi:
Jatkoajan keskustelupalstan säännöt:
6§ "Kohtele muita kirjoittajia niin kuin tahtoisit itseäsi kohdeltavan. Henkilökohtaiset loukkaukset ja henkilöön/nimimerkkiin kohdistuvat hyökkäykset ovat rangaistavia."
En tiedä asiasta/sääntörikkomuksesta yhtään sen enempää, mutta nimimerkki kuulosti jotenkin tutulta. Pienen tutkimustyön jälkeen muistin, että samaisella nimimerkillähän oli vastaavia taipumuksia jo elokuussa 2015 Pitsiturnauksen aikoihin - huikealla kolmen kuukauden palstakokemuksella. Yritin jo tuolloin vähän vinkata ja ohjata nuorta jolppia oikeaan suuntaan, mutta ei näemmä oppi mennyt perille. Nyt alle vuoden palstalla olon jälkeen parin kuukauden jäähylle ja vieläpä vähemmän yllättävän sääntöpykälän perusteella...
Olisi ilmeisesti kannattanut kirjoittaa pieni tarkennus jo alkuperäiseen viestiin, että hitaammatkin yksilöt ehtivät matkaan mukaan!- - - ketjun aihe ei näköjään olekaan Ja:n moderaattorit - - -
Olisi ilmeisesti kannattanut kirjoittaa pieni tarkennus jo alkuperäiseen viestiin, että hitaammatkin yksilöt ehtivät matkaan mukaan!
Olisi ilmeisesti kannattanut kirjoittaa pieni tarkennus jo alkuperäiseen viestiin, että hitaammatkin yksilöt ehtivät matkaan mukaan!
*KÖH* ilmeisesti tekstini ei vieläkään avautunut?Siinähän ei ole mitään uutta ja ihmeellistä, että kanssakirjoittajat ovat hiljaisesti tai vähemmän hiljaisesti tyytyväisiä jonkun nauttimaan banaaniin - - -
Tuulettaa? Satuin vain lukemaan ilmoitukset...- - - aika harvoin olen nähnyt että joku tuulettaa toisen bannia jonka syistä ei tiedä mitään siteeraamalla omia viestejään melkein vuoden takaa.
Tutustuin viime aikojen kirjoitushistoriaan - tuli aiheesta!Sitä en epäile lainkaan, etteikö mainittu banni olisi tullut aiheesta.
Pienen pohtimisen jälkeen mieleeni muistuikin kyseisen nimimerkin säälittävä vittuiluyritys Pitsiturnauksen aikaan. Yritin tuolloin opastaa nuorta märkäkorvaa vähän talon tavoille (joita viestejä siis siteerasin ensimmäisessä viestissäni tähän ketjuun).
Tänään (-kin) luetun ymmärtäminen näyttää olevan harvinaisen vaikeata tietyille nimimerkeille...Hyvinhän se vittuilu tuntui tepsivän, kun vielä näin monen kuukaudenkin jälkeen sulla on limakalvot verillä.
Virtane, Hiatane, Niämine, Rahikaine... mulle on aivan se ja sama, mikä nimimerkki kyseisen banaanin sai - pääpointti oli siinä, että Moderaattorit olivat tehtäviensä tasalla ja bannasivat sääntörikkomuksen tehneen kirjoittajan.
*KÖH* ilmeisesti tekstini ei vieläkään avautunut?
Anna mennä, jos sulla ei ole parempaa tekemistä ja saat kikkelisi kovettumaan! Voin jo tässä vaiheessa kertoa, että ei kiinnosta mua pätkääkään.- - - lupaankin että seuraavan kerran kun olet itse bannissa minä aion ilkkua ja tuulettaa täällä ja vieläpä useamman viestin voimin. Eiköhän se viesti sitten avaudu itsellesikin.
No pääpointti ei todellakaan ollut tuossa, kun et alunperin edes ollut tutustunut tapahtuneeseen sääntörikkeeseen. Sinä nostit tapauksen esille, koska märkäkorva rieputti sinua kuin märkää rättiä ja vittuilu vuoden takaa palautui edelleen katkerana mieleesi. Aikamoista.Virtane, Hiatane, Niämine, Rahikaine... mulle on aivan se ja sama, mikä nimimerkki kyseisen banaanin sai - pääpointti oli siinä, että Moderaattorit olivat tehtäviensä tasalla ja bannasivat sääntörikkomuksen tehneen kirjoittajan.
Jaa... rikottu sääntö kyllä mainitaan jo Moderaattorien ilmoituksessa.No pääpointti ei todellakaan ollut tuossa, kun et alunperin edes ollut tutustunut tapahtuneeseen sääntörikkeeseen.
Mmm... rieputti kuin märkää rättiä. JEPS!Sinä nostit tapauksen esille, koska märkäkorva rieputti sinua kuin märkää rättiä ja vittuilu vuoden takaa palautui edelleen katkerana mieleesi.
Eli ilmeisesti kanssaihmisten/-kirjoittajien auttaminen (=tässä tapauksessa opastaminen) on huono asia? Tupla-JEPS!Ps. ja kuka vittu sää oot opastamaan yhtään ketään? Vai pitäisikö sanoa "ketä vittu", niin kuin teilläpäin on tapana.
Sanatarkka lainaus teikäläiseltä:Missä kohtaa mulla oli tarve tarkastella tarkemmin kirjoitushistoriaa ennen ensimmäistä viestiäni? Pitäisikö jokaiseen pelikieltoon kehitellä jotain salaliittoteorioita? "No ei varmasti ole nimimerkki XXX rikkonut mitään sääntöjä. Modet vaan antoi sille pelikieltoa vittuillakseen."..
Ehkä se olen vain minä, mutta minusta cornix ei ollut kauhean asiallinen kirjoittaja.
Ei ollut ei, valitettavasti epäilen hänen nousevan vielä tuhkasta uudella nimellä.
@Moderaattorit voisi olla hereillä asian suhteen.
No vähän joo. Yhden nimimerkin pystyy helposti tuhlaamaan näiden nettitrollien vuoksi.
Joo tai sitten ei vain ymmärtänyt, mikä ero on Suoli24:llä ja Jatkoajan keskustelupalstalla. Jälkimmäisellä kaivataan muutakin kuin ad hominemia ad infinitum.Ottamatta kantaa siihen onko Cornixilla useampi nimimerkki takataskussaan niin aika harkitulta palstaitsemurhalta tuo vaikutti. Vetäkööt kukin siitä omat johtopäätöksensä.
Lisää sanatarkkaa lainausta meikäläiseltä - ja samasta viestistä:Sanatarkka lainaus teikäläiseltä:
"Moderaattorit olivat tehtäviensä tasalla ja bannasivat sääntörikkomuksen tehneen kirjoittajan."
Miten ihmeessä voit sanoa tietämättä tapausta tai rikettä, että moderaattorit olivat tehtäviensä tasalla? Sehän oli pääpointtisi, kuten mainostit.