Melko Huono
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Nyt en ymmärrä? Saat yv:itä joltain täysin randomilta bannatulta käyttäjältä? Miksi? Eikö tuollainen ole ensimmäisen häirikköviestin jälkeen äärimmäisen helppoa jättää vain lukematta ja poistaa samantien, jos tuo häiriköinti jatkuu? Lähinnä minä kaipaan mahdollisuutta lähettää edes moderaattoreille yv:itä pelikiellon aikana, ihan vaan kysyäkseni, että mitä nyt tällä kertaa. Siitä pelikieltoviestistä ei ilmene muuta kuin pykälä. Ja teoriassa saattaisin turista jonkun palstaveljen kanssa, mutta harvinaista omalla kohdallani. Joku muu saattaa olla aktiivisempi. Nyt ei vain ole mahdollista. Melkoista sorsimista, oli itseaiheutettua tai ei.
Kyllä olen saanut ja en ole ainoa. En edes toisella kerralla muistanut heti, että tämähän taitaa olla se sama joka oli minua ilahduttanut jo joskus aikaisemminkin. En nyt kuitenkaan kokenut tuota vakavana häriköintinä. Lähinnä sain siitä hyvät naurut miten joku voi olla noin typerä. Mielipiteeni muutamissa Jokereihin ja KHL:ään liittyvissä asioissa ja kannattamani joukkueen huonot esitykset kaukalossa ainakin taisivat olla syynä. Taisi siellä Ville Peltosestakin ja hänen terveydestään jotain fiksuja kommentteja olla. Olen kuitenkin sitä mieltä, että tuo ei voi olla hyväksyttävää ja siihen on moderaattoreiden ja ylläpidon puututtava. Ymmärrän kyllä sinun näkemyksesi täysin. Minusta moderaattorit saisivat todellakin laittaa kattavamman perustelun mahdollisista kielloista. Ei niitä niin paljoa ole etteikö se olisi mahdollista. Siihen voisi myös hyvin laittaa kuinka paljon on esim. tullut raportointeja siitä viestistä ja onko aikaisemmilla raportoinneilla joistain toisesta viestistä/viesteistä ollut merkitystä. Hankalia juttuja kaikenkaikkiaan nuokin yksityisviestit. Onhan se vittumaista jos just olet jotain sopimassa toisen kanssa ja sut heitetään vaikka viikoksi pihalle. Jos joku käy toisen kanssa paljon keskustelua yksityisviestein niin eikö ole sama ruveta käyttämään ihan oikeaa sähköpostia? Voihan sitä vaikka ottaa sillä nimimerkillään sähköpostin jonnekkin ja ilmoittaa että jos jotain käy niin siellä voi jatkaa? En tiedä, tuli vain mieleen. Mutta eipä jaksa tähän tämän enempää aikaa tuhlata. Parannuksia odotellessa.