Kuten yllä kerron, porttikielto alkoi monta päivää tuon tapauksen jälkeen ja kesti sen viikon, joka tänään siis päättyi. Ei mulla ole mitään tuota tuomiota vastaan. Kuhan kiinnostaa tietää miten arvuutetaan sanktioksi portti taikka kirjoituskielto.
OK, vasta nyt mulle selvisi koko draaman kaari!
03.12.2014 - TuTo-Jukurit -otteluketjussa oli live-seurantaa
03.12.2014 - Moderaattorit ilmoittivat otteluketjussa, että live-seuranta kuuluisi otteluseurantaketjuun => sanktioita tulossa
07.12.2014 - Moderaattorit lykkäsivät viikon "porttikiellon" päälle - tästä seuraavana seitsemänä päivänä et pystynyt edes kirjautumaan palstalle
14.12.2014 - "porttikieltosi" päättyi
Toisin sanoen ajalla 03.12.2014 - 07.12.2014 olet pystynyt kirjautumaan ja käyttämään palstaa normaalisti.
Nyt mä olen entistä vakuuttuneempi siitä, että kyseessä on joko uuden palstan bugi - tai sitten Moderaattorit ovat pykänneet jonkun ruksin johonkin väärään kohtaan ("porttikielto" po. "kirjoituskielto"). Käsittääkseni kirjoituskiellossakin ollessa palstalle pitäisi pystyä kirjautumaan normaalisti - vain ja ainoastaan palstalle kirjoittaminen on mahdotonta. Palstan muut ominaisuudet pitäisi siltikin olla rangaistun käytössä.
Oletukseni on, että nyt Moderaattoreilla on kirjoituskiellon ohella käytössä myös uusi ominaisuus: "porttikielto". Tätä olisi tarkoitus käyttää silloin, jos esim. yksittäinen Moderaattori huomaa jotain kännispämmiä tms. Sen voisi läväyttää päälle välittömästi siihen saakka, kunnes Moderaattorit yhdessä ehtivät paneutua asiaan sekä mahdollisiin sanktioihin. "Porttikiellon" aikana palstalle kirjautuminenkin on mahdotonta (tarkoituksena esim. estää kännispämmin jatkuminen yksityisviesteinä tms.). Kirjoituskiellon aikana palstalle kirjautuminen, yksityisviestit, viestien haut jne. pitäisi toimia normaalisti.
Oletan, että Moderaattorit olivat vain laittaneet ruksin väärään paikkaan - sinulle piti antaa viikon kirjoituskielto, mutta se menikin vahingossa porttikiellon puolelle. Voin tosin olla koko hommassa täysin väärässä! Tee asiallinen kysymys Moderaattoreille - joko yksityisviestinä tai
Kysymyksiä keskustelupalstan moderaattoreille ja ylläpidolle II -ketjuun.